BPWR Stofzuiger (sorry)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR Stofzuiger (sorry)
Ik heb wel n Hetty, manlief stofzuigt toch niet. En een beetje waspoeder in de zak helpt ook tegen vieze luchtjes.
Ik vind zelf Hetty niet zo knap 
Rondje google gaf gisteren aan dat er best wel prijsverschil is tussen de kleuren (kon zo maar 20,- schelen) dus we gaan voor de goedkoopste kleur. Heb oranje en lichtgroen in de huiskamer en die kleuren zijn er niet, dus maakt het niet uit
Gisteren was geel het goedkoopst geloof ik.
Rondje google gaf gisteren aan dat er best wel prijsverschil is tussen de kleuren (kon zo maar 20,- schelen) dus we gaan voor de goedkoopste kleur. Heb oranje en lichtgroen in de huiskamer en die kleuren zijn er niet, dus maakt het niet uit
Gisteren was geel het goedkoopst geloof ik.
-
hannabelgje
- 5-sterren

De James is de goedkoopste, dat is een vrij simplele uitvoering.
Wij hebben een Dirt Devil zakloos en die bevalt zeer goed. Hebben hem nu 1 1/2 jaar en doet het nog goed verliest ook geen zuigkracht en de filters die spoelen we nooit uit… Zouden we wel eens moeten doen geloof dat dat om de zoveel x zuigen moet 
We hebben hem toen via Bol.com gekocht voor ik dacht iets van 80,-
We hebben hem toen via Bol.com gekocht voor ik dacht iets van 80,-
Ja maar daar kan de snoer niet in. De stofzuiger staat hier meestal in de huiskamer dus dat vind ik dan niet zo handig. Henry rood is nu 159,-hannabelgje schreef: De James is de goedkoopste, dat is een vrij simplele uitvoering.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zoiets heb ik ook betaald, 169 met 10 stofzuigerzakken erbij.
Zou het heel gemeen zijn om straks te zeggen dat ik verliefd ben op een ander en dat ie Henry heet? 
Ja de zakken zijn nu 17,- voor 10.hannabelgje schreef: Zoiets heb ik ook betaald, 169 met 10 stofzuigerzakken erbij.
Hoeveel zijn er wel niet van?hannabelgje schreef: De James is de goedkoopste, dat is een vrij simplele uitvoering.
Wij hebben onlangs dees gekocht, met een extra set filters:
http://www.expertreviews.co.uk/home-app ... mal-review
Zuigt goed, geen krachtverlies. Wel jammer dat je de opvangbak nooit meer 100 % stofvrij kunt krijgen eens je die hebt gebruikt.
http://www.expertreviews.co.uk/home-app ... mal-review
Zuigt goed, geen krachtverlies. Wel jammer dat je de opvangbak nooit meer 100 % stofvrij kunt krijgen eens je die hebt gebruikt.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Een heleboel Kaio 
Toen ik net Henry had zeiden mijn nichtjes: Tante Hanna heeft een nieuwe vriend, hij heet Henry en kan heel goed zuigen.

Toen ik net Henry had zeiden mijn nichtjes: Tante Hanna heeft een nieuwe vriend, hij heet Henry en kan heel goed zuigen.
Je heb James, Hetty, Henry, Harry, Charles, George, en dan is de familie wel zo'n beetje compleet dacht ik.
dat kan ik er ook nog wel aan toevoegen ja!
hannabelgje schreef: Een heleboel Kaio
Toen ik net Henry had zeiden mijn nichtjes: Tante Hanna heeft een nieuwe vriend, hij heet Henry en kan heel goed zuigen.![]()
![]()
hannabelgje schreef: Een heleboel Kaio
Toen ik net Henry had zeiden mijn nichtjes: Tante Hanna heeft een nieuwe vriend, hij heet Henry en kan heel goed zuigen.![]()
![]()
Ja zeg, nou is ie overal 180,- 
zeker teveel op gegoogled de laatste tijd

Hen niet het hele topic gelezen (echt te veel), sinds van de zomer heb ik een philips, zakloos. Ongeveer € 130. Ben bijna helemaal tevreden. Zuigt uitstekend , niet zo veel lawaai, 10 mtr snoer. Bijna, omdat er geen borsteltje bij zit en geen ruimte om de wel aanwezige hulpstukken op te bergen. Das lastig. Gelukkig past het borsteltje van de vorige philips er aardig op.