De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Wat n plaatje Jantina!
O, wat een lekker ventje!

ohhhhh, wat een kanjer 
Wat een knapperd!!!
Ohhh! 
En wat een mooie ogen! Ik denk dat ze zo blauw blijven.
En wat een mooie ogen! Ik denk dat ze zo blauw blijven.
Wat een mooi mannetje is Fedde Jantina!

Die gaat later heel wat vrouwenharten veroveren
Die gaat later heel wat vrouwenharten veroveren
Lekker ding!
Misschien zoek ik het te ver. Maar misschien reageert hij allergisch op iets van het eten ofzo?
Misschien zoek ik het te ver. Maar misschien reageert hij allergisch op iets van het eten ofzo?
Ja ik ben ook wel heel blij met mn kind, het is ook gewoon echt een lieverd.
We hebben vannacht weer 2 koortspieken gehad, zo raar... Om 10 uur maar even naar de huisarts. Ik ben wat dat betreft echt een watje hoor, wat maak ik me dan zorgen om dat jong zeg, pffff.
We hebben vannacht weer 2 koortspieken gehad, zo raar... Om 10 uur maar even naar de huisarts. Ik ben wat dat betreft echt een watje hoor, wat maak ik me dan zorgen om dat jong zeg, pffff.
Ok dan... hij heeft ontstoken trommelvliezen. Maar wat een bikkel is het dan, hij heeft helemaal geen pijn aangegeven... Ook niet naar z'n oortjes gegrepen ofzo... Arm ding! Nou ja, een flinke antibioticakuur natuurlijk (voor het eerst), een of andere neusspray en dan moet het binnen 3 dagen wel gedaan zijn met de koorts. 
Ach gossie wat sneu, oorontsteking is niet makkelijk te ontdekken als ze niks aangeven van pijn.
Ja ik voel me wel een beetje schuldig nu dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken... Dan had hij die antibiotica misschien niet nodig gehad, maar ja, nu was het al zo heftig. Even het gevoel dat ik een slechte moeder ben
. Maar ja, direct naar de huisarts lopen als ze wat hebben vind ik ook zo overdreven. Pfff, nog even een goede tussenweg voor vinden voor het vervolg. 
Ahh.. Beterschap Fedde!
Verwijs jezelf niets meid! Het had net zo goed van de tandjes kunnen zijn. Volgende keer met koorts zonder reden laat je gewoon zijn oortjes nakijken
Hoop dat hij er snel vanaf is
Verwijs jezelf niets meid! Het had net zo goed van de tandjes kunnen zijn. Volgende keer met koorts zonder reden laat je gewoon zijn oortjes nakijken
Hoop dat hij er snel vanaf is
Ben er over aan het twijfelen om de box af te breken.
Die hebben wij net weer opgebouwd . 
Toen Elena 9 mnd was is de box hier ook afgebroken.
Toen Elena 9 mnd was is de box hier ook afgebroken.