Vertel maar daneelke schreef: Ow ik weer met m'n grote mond...![]()
huizenruil (gelukt!!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: huizenruil (gelukt!!)
Ja ik heb weer zo mijn momentje. Iets met klok en klepel ook denk ik weer. 
Je hebt de koe wel horen loeien, maar je weet niet waar de uier hangteelke schreef: Ja ik heb weer zo mijn momentje. Iets met klok en klepel ook denk ik weer.![]()
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel geluk Martine, maar voor mij nooit meer naar Rotterdam.
Fijn voor je!
Rotterdam klinkt een stuk aantrekkelijker dan Zeeland 8)
Rotterdam klinkt een stuk aantrekkelijker dan Zeeland 8)
-
Martine-Tom
Vandaag via via al een nieuwe huurder voor mijn huis gevonden, ze staat al op de urgentielijst en is bereid het huis zo over te nemen as is.
Vandaag naar de keuken laten kijken die ik zelf heb geplaatst en die is ook goedgekeurd dus die kan gewoon blijven zitten en de apparaten mag ik eruit halen. Kattenluik in de achterdeur mag blijven zitten en er mag een laagje beton over de tegelvloer.
Maar zou dus nog fijner zijn als die kennis erin mag, dan hoef k helemaal niks te doen
Vandaag naar de keuken laten kijken die ik zelf heb geplaatst en die is ook goedgekeurd dus die kan gewoon blijven zitten en de apparaten mag ik eruit halen. Kattenluik in de achterdeur mag blijven zitten en er mag een laagje beton over de tegelvloer.
Maar zou dus nog fijner zijn als die kennis erin mag, dan hoef k helemaal niks te doen
Kom ik ook even langs, ik woon vlakbij Nynke!Pauline schreef: Kom ik ook bij jou goed?Wil ik wel graag bietensalade en speklappen!
He, fijn voor je Martine! Ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt! Mijn moeder woont in Rotjeknor en wil er (helaas) nooit meer weg
(ik had het wel leuk gevonden als ze naast ons zou zijn komen wonen maar ze wilde R'dam niet uit). Beverwaard zei je?
-
Martine-Tom
Klopt BeverwaardLizzy schreef: He, fijn voor je Martine! Ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt! Mijn moeder woont in Rotjeknor en wil er (helaas) nooit meer weg(ik had het wel leuk gevonden als ze naast ons zou zijn komen wonen maar ze wilde R'dam niet uit). Beverwaard zei je?
Wat een heerlijk nieuws voor je Martine, gefeliciteerd!
Wat goed Martine veel geluk in je nieuwe omgeving
Kijk, dat was me even ontgaan! Dat is dan wel héél dichtbij!Martine-Tom schreef: Klopt Beverwaard![]()
-
Antonia
- 5-sterren

Re: huizenruil (gelukt!)
Wat super dat het nu gaat lukken.Martine-Tom schreef: Ennnnn gelukt!!
Geen woningruil, maar gewoon via de sociale huurbaas, ik heb gereageerd op een referentiewoning en ben ingeloot, dat houd in dat ik een uitgebreide intake krijg en aan de hand daarvan een passende woning toegewezen ga krijgen, binnen nu en 6 maanden
Net de vragenlijst teruggestuurd en volgende week naar Rotterdam voor een persoonlijk gesprek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker in Keizerswaard shoppenMartine-Tom schreef: Klopt Beverwaard![]()
-
Martine-Tom
JaaaaLizzy schreef: Lekker in Keizerswaard shoppen. Wie weet kom je daar mijn moeder nog wel tegen! Zij woont daar vlak bij in de buurt.
Kwam ik bijna dagelijks toen ik op het huis van mijn nicht paste in IJsselmonde
Hoort je moeder al bij de rollator-gang? Die zag ik daar altijd staan in de buurt van Bram of de ijssalon, smorgens de dames en smiddags de heren