Er zit nu door: kokosmelk, suiker, citroensap en volle yoghurtMartine-Tom schreef: Scheutje azijn? Klinkt raar maar wil wel eens helpen....
Ik eet kipfriet met komkommer/tomaatsalade.
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Bloemkoolsoep en een stokbroodje met beleg enzo. Was erg lekker, mede dankzij de knoflook... 
Holysh*t! Ahhh, beterschap met de pijn-Annemarie- schreef: Mooi samengevat!
![]()
![]()
![]()
-
Martine-Tom
Klinkt zalig*milyck* schreef: Er zit nu door: kokosmelk, suiker, citroensap en volle yoghurtDenk dat ik die azijntip maar onthou voor een volgende keer...
![]()
http://www.ikkomnietbijjeeten.nl
Ik kan er altijd nog weer extra chili bijgooien om de smaak van de rest te neutraliseren
Of friet halen*milyck* schreef: Ik kan er altijd nog weer extra chili bijgooien om de smaak van de rest te neutraliseren![]()
Vanavond lasagna, goulash was voor morgen: uitstel van executieeelke schreef: Of friet halen![]()
Zelfde als gisteren.
-
Martine-Tom
Wow....de Kimmetjes gaan wereldwijdEsther Q schreef: Zelfde als gisteren.
Wij gaan gezellig bij stief-schoonvader nr. 1 eten. Hij kookt, ik geloof dat hij runderfilet maakt met gebakken aardappels. Wij nemen een grote schaal salade mee (komkommer zonder de zaadlijsten, minitomaten, zwarte olijven, feta, rode ui, veel peterselie, olijfolie en sap van een uitgeperste citroen), anders hadden we alleen vlees met gebakken aardappels
Oja, en hij vroeg of ik mijn honing-mosterd saus met thijm kan meenemen. Ik ben benieuwd wat hij er van brouwt 
Ben toch boodschappen gaan doen. Met als gevolg dat ik heul gezonde broodjes shoarma zit te kanen.Riek schreef: Is dat kaas met crackers?
Ga dan maar voor de tai.
Hier eten we vlugindepan.
Maar ik heb óók weer groente gekocht. Voor morgen. Ofzo.
Edit: wat is vlugindepan? Klinkt aantrekkelijk.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Belangrijkste is om na iedere hap geen slok water te nemen, maar iets wat vet bevat (volle melk is geloof ik een goeie). Door water (of bier oid) te drinken wordt het hete gevoel alleen maar verder in je mond verspreid, terwijl een vettig drankje de boel juist verzacht.*milyck* schreef: Hellup!!! Mijn man heeft een hele grote pan goulash gekookt met de bedoeling om een paar flinke
porties in te vriezen. Nu heeft hij het verkeerde potje chilipoeder gebruikt en na het proeven stond mijn mond zo ongeveer in de fikHeb even gegoogled hoe je dit kunt neutraliseren maar zelfs kokosmelk en suiker helpen niet genoeg...
Iemand nog een idee? Zooooo zonde om het weg te moeten gooien.....
-
Martine-Tom
Kliko open, goulash erin, kliko dicht, werkt hier ook uitstekend bijAnne in Duitsland schreef: Belangrijkste is om na iedere hap geen slok water te nemen, maar iets wat vet bevat (volle melk is geloof ik een goeie). Door water (of bier oid) te drinken wordt het hete gevoel alleen maar verder in je mond verspreid, terwijl een vettig drankje de boel juist verzacht.
Ow jeetje ik heb nog niets gezien waar ik bij wil aanschuiven
Hier staat al de hele dag sinds 12 uur een pan in de oven met ganzenboutjes in een Ajam pedis saus met paddestoeltjes, prei, rode ui, knoflook, sambal en zojuist is daar ook nog broccoli en kastanjechamp bij gegaan, en nu gaan we lekker eten
Hier staat al de hele dag sinds 12 uur een pan in de oven met ganzenboutjes in een Ajam pedis saus met paddestoeltjes, prei, rode ui, knoflook, sambal en zojuist is daar ook nog broccoli en kastanjechamp bij gegaan, en nu gaan we lekker eten