Hmm daar wil ik dan weer niet bij aanschuivenpike schreef: Ow jeetje ik heb nog niets gezien waar ik bij wil aanschuiven![]()
Hier staat al de hele dag sinds 12 uur een pan in de oven met ganzenboutjes in een Ajam pedis saus met paddestoeltjes, prei, rode ui, knoflook, sambal en zojuist is daar ook nog broccoli en kastanjechamp bij gegaan, en nu gaan we lekker eten![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Vega snert, met een speltboterham met kruidenboter. Als toetje appeltaart met walnoten.
Helaas vrees ik dat de keukenmachine overleden is toen ik de snert in de blender deed
. Nu wilde ik al een magimix en een hogesnelheidsblender maar moet van mezelf wachten tot december..
Helaas vrees ik dat de keukenmachine overleden is toen ik de snert in de blender deed
Groente-Saskia- schreef: Ben toch boodschappen gaan doen. Met als gevolg dat ik heul gezonde broodjes shoarma zit te kanen.
Maar ik heb óók weer groente gekocht. Voor morgen. Ofzo.
Edit: wat is vlugindepan? Klinkt aantrekkelijk.
vlugindepan is voor mij en Casper boerenkool, voor Robin macaroni en voor Jan chili-con-carne.
Gewoon klieken die nog in de diepvriezer stonden dus.
- Angelique
- 5-sterren

3 weken...is te doen tochmarina schreef: Vega snert, met een speltboterham met kruidenboter. Als toetje appeltaart met walnoten.
Helaas vrees ik dat de keukenmachine overleden is toen ik de snert in de blender deed![]()
. Nu wilde ik al een magimix en een hogesnelheidsblender maar moet van mezelf wachten tot december..
Friet en frikandellen/kaassoufle
Ja, ik zie er ook slecht uit. Vorige week ook al groente gekocht (en klaargemaakt). M'n bonuskaart begon er spontaan van te roken.Riek schreef: Groente![]()
Sas, daar krijg je wel bultjes van hoor.
vlugindepan is voor mij en Casper boerenkool, voor Robin macaroni en voor Jan chili-con-carne.
Gewoon klieken die nog in de diepvriezer stonden dus.
Ah, die vlugindepan ken ik.
Een soort van opge*ping*d Kimmetje. 8)
Ow joh je weet niet wat je mist. Het was mega lekker !!!!Martine-Tom schreef: Hmm daar wil ik dan weer niet bij aanschuiven![]()
dat is het al bijna, dus dat lukt vast welmarina schreef: Vega snert, met een speltboterham met kruidenboter. Als toetje appeltaart met walnoten.
Helaas vrees ik dat de keukenmachine overleden is toen ik de snert in de blender deed![]()
Morgen liter melk kopen *check*Anne in Duitsland schreef: Belangrijkste is om na iedere hap geen slok water te nemen, maar iets wat vet bevat (volle melk is geloof ik een goeie). Door water (of bier oid) te drinken wordt het hete gevoel alleen maar verder in je mond verspreid, terwijl een vettig drankje de boel juist verzacht.
Kliko gereed zetten *check*Martine-Tom schreef: Kliko open, goulash erin, kliko dicht, werkt hier ook uitstekend bij![]()
Ik ben er klaar voor 8)
Uhhh eindejaarsuitkeringdecember, nog 3 weken langer wachtenAngelique schreef: 3 weken...is te doen toch![]()
Is kijken of de noodblender het nog doet!
Ik voelde me al zo opge*ping*d vandaag. Nou weet ik waarom-Saskia- schreef: Ja, ik zie er ook slecht uit. Vorige week ook al groente gekocht (en klaargemaakt). M'n bonuskaart begon er spontaan van te roken.
Ah, die vlugindepan ken ik.
Een soort van opge*ping*d Kimmetje. 8)
OT: pizza. Geen zin om te koken vandaag.
[quote="*milyck*"]
Hellup!!! Mijn man heeft een hele grote pan goulash gekookt met de bedoeling om een paar flinke
porties in te vriezen. Nu heeft hij het verkeerde potje chilipoeder gebruikt en na het proeven stond mijn mond zo ongeveer in de fik
Heb even gegoogled hoe je dit kunt neutraliseren maar zelfs kokosmelk en suiker helpen niet genoeg...
Iemand nog een idee? Zooooo zonde om het weg te moeten gooien.....
[/quote]
Dat is weer eens wat anders dan blote billetjes in gras
Mijn man wil wel graag het recept, die houdt wel van pittig

Hellup!!! Mijn man heeft een hele grote pan goulash gekookt met de bedoeling om een paar flinke
porties in te vriezen. Nu heeft hij het verkeerde potje chilipoeder gebruikt en na het proeven stond mijn mond zo ongeveer in de fik
[/quote]
Dat is weer eens wat anders dan blote billetjes in gras
Mijn man wil wel graag het recept, die houdt wel van pittig
Het was deze: http://www.smulweb.nl/recepten/1116216/ ... an-rudolph
Normaal heel lekker maar manlief had er en paprikapoeder en chilipoeder in gedaan en dan de chilipoeder die achterin de kast stond.
Die had ik een keer op de markt gekocht en was zo scherp dat je slijmvliezen al explodeerden als je er alleen maar aan rook.... Hem kennende heeft hij zich ook niet helemaal aan de aanbevolen hoeveelheden gehouden....succes
Normaal heel lekker maar manlief had er en paprikapoeder en chilipoeder in gedaan en dan de chilipoeder die achterin de kast stond.
Die had ik een keer op de markt gekocht en was zo scherp dat je slijmvliezen al explodeerden als je er alleen maar aan rook.... Hem kennende heeft hij zich ook niet helemaal aan de aanbevolen hoeveelheden gehouden....succes
verjaardag menu meneer Bloemetje
hamburgers met alles erop en eraan
toastje met brie, humus, roomkaas ed, chips en taart
hamburgers met alles erop en eraan
toastje met brie, humus, roomkaas ed, chips en taart
Gefeliciteerd meneer Bloemetje!