Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Omdat ons nieuwe huis een keuken heeft die total-loss is ( geen idee hioe ze die ooit hebben kunnen uitzoeken en binnen 13 jaar totaal afgeleefd hebben ook), vandaag maar eens overal wezen kijken en vragen ed. Mijn ouders eerst ook nog het huis laten zien en de keukenruimte. Best wel een ruimwte met formaat.
Veeeeel gezien, wel komt het erop neer dat onze smaak niet overeenkomt met onze portemonnee  ::) :biggrin2:
Op een gegeven moment een keuken in totaal andere opstelling gezien die ook goed zou passen, lekker beetje anders. Keimooi blad dus ik wist het wel al. Joh maar 25.000 waarvan het blad maar 7000 was  :roflmao:
Maar goed ultra design afzuigkap en natuurlijk duur merk apparatuur en dan nog eens in de hoogste klassen. Kunnen natuurlijk ook het design naar ons budget aanpassen  ;) Ben wel blij met de inspiratie  :D en natuurlijk apegaar na zo'n dag.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Jemig wat een bedragen  >:( Tis te hopen dat je wat gaat vinden wat aan de smaak en het budget voldoet  :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ach ja bij een andere zaak vonden we een keuken supermooi, 33.000  ;D was geloof ik de duurste in de zaak, ach ja had beter pricesje kunnen zijn  :P
Maar anyways die van 25 was leuker. Nou een beetje spelen met materialen en apparatuur, dan kan ie misschien zo getweakt worden dat ie nou ja 'betaalbaar' is. Want ja een keuken blijft duur.
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

:rant: Ons droomhuis waar wij as vrijdag zouden gaan bezichtigen is verkocht
Bizar, het stond al 2 jaar te koop, wij waren helemaal verliefd en waren het al een soort van aan het indelen, is het gewoon weg  :'(
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Jeetje wat jammer zeg  :(
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Oh bah, wat een domper  :(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Bah  :(
Ook niet zo netjes van de verkopende makelaar. Die had best even kunnen zeggen dat het huis onder bod was toen jullie een bezichtiging planden.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Bah  :(
Ook niet zo netjes van de verkopende makelaar. Die had best even kunnen zeggen dat het huis onder bod was toen jullie een bezichtiging planden.
Dat kan natuurlijk snel gaan. Toen wij een akkoord hadden stond er voor een paar dagen later ook nog een bezichtiging gepland.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik wilde net zeggen dat hij dan toch kon afbellen, maar dat heeft tie misschien idd net gedaan.
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Monique77 schreef: :rant: Ons droomhuis waar wij as vrijdag zouden gaan bezichtigen is verkocht
Bizar, het stond al 2 jaar te koop, wij waren helemaal verliefd en waren het al een soort van aan het indelen, is het gewoon weg  :'(
Dit is zo balen he, zo zijn er al vier van ons lijstje geschrapt en iedere keer voel ik me gewoon een soort van belazerd :(
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Monique77 schreef: :rant: Ons droomhuis waar wij as vrijdag zouden gaan bezichtigen is verkocht
Dat was met het huis dat wij gekocht hebben ook zo. En toen kwam het toch weer vrij  :biggrin2:

Ooit kan dat zo snel gaan, van niet verkocht tot verkocht (ofwel intentie tot kopen), zie ons eigen huis.
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Kaio schreef: Dat was met het huis dat wij gekocht hebben ook zo. En toen kwam het toch weer vrij  :biggrin2:

Ooit kan dat zo snel gaan, van niet verkocht tot verkocht (ofwel intentie tot kopen), zie ons eigen huis.
Hou ik me daar maar even aan vast  :biggrin2:

De afspraak voor de bezichtiging is al ruim 2 weken geleden gemaakt (planning makelaar en manlief liepen wat stroef naast elkaar om eerder af te spreken zeg maar haha)
Dus vond het keurig dat de makelaar belde dat er inmiddels een mondelinge overeenkomst was, en dat ze onze gegevens nog even zou bewaren voor het geval dit toch niet doorgaat.

Wij merken met afspraken maken voor huizen dat de markt trouwens aardig aantrekt ! Vaak zitten we al op een afspraak voor over een week/2 weken, terwijl wij een half jaar terug dezelfde dag nog konden bij wijze van spreken
Goed teken, komen we langzaam richting de vraagprijs van ons eigen huis, dat nog steeds te koop staat  :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Zo vandaag eens een "keukentje" samengesteld. We kwamen een grijze lakfront tegen die ik wel mooi vond, de meeste vond ik niet mooi. De keuken in wit lak zou alles veel te wit maken, nu dus de ideale kleur gevonden, en dat je niet ieder vuiltje ziet. Dan nog eens 5 pit inductie ed. Eilandkap, simpelere oven allemaal van siemens, goedkopere afwasmachine en koelvries erin.  Dan ook heel veel lades. Wel maar een kunstof blad. Maar wel ook weer achterwand erbij. Nu nog in de kortingsweken dus al 2000 eraf en dan nog eens de manager erbij (ach ja is ook maar show :biggrin2:) en dan toch een prijs die ons bevalt (goed veul geld maar realistisch).
We hebben nog een afspraak staan, dat moet dan echt nog beter zijn anders wordt het denk ik toch deze hoor. :D
sella

Bericht door sella »

Klinkt goed.
Ik ben erachter dat je op licht beuken ook elk vlekje ziet, niet handig met 2 van die heerlijke modderbalen :P
Maar ik vindt het wel fijn dat de keuken niet al te donker is, dus ik denk dat een grijstint een mooie en handige kleur is.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hij is wel donkergrijs maar met een licht blad en niet zo conventionele opstelling. Het is verder allemaal erg licht in het huis dus dan mag een iets donkere keuken.

Dit is trouwens de huidige keuken die er op foto nog wel 100x beter uitziet dan ie is !!! (alle kastjes hangen zowat op half 11 bijv)
Afbeelding

Plaats reactie