Whaaahaaaa jij durft het welMartine-Tom schreef: Sex met een zweterige berg-boor-meneer!![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dat klinkt dan nog aantrekkelijk. Zelf had ik meteen het beeld van die puisterige pizzakoerier weer voor ogen, maar ik dacht: dat zet ik er maar niet bij.Martine-Tom schreef: Sex met een zweterige berg-boor-meneer!![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ze zijn vanochtend om een uur of 10 begonnen, tot 16 uur, met tussendoor een pauze van een uur. Dus vijf uur boren. De tuin ziet eruit als Pompeï na de vulkaanuitbarsting.Esther Q schreef: Hoe lang zijn ze bezig geweest met boren tot nu toe?
-
Martine-Tom
Nou kan ik nooit meer pizza bestellen zonder hieraan te denkenAnne in Duitsland schreef: Dat klinkt dan nog aantrekkelijk. Zelf had ik meteen het beeld van die puisterige pizzakoerier weer voor ogen, maar ik dacht: dat zet ik er maar niet bij.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Dat is je straf voor die vunzige gedachtenMartine-Tom schreef: Nou kan ik nooit meer pizza bestellen zonder hieraan te denken![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ik vond de kieeenoowa goed te nassen. Stukken beter dan coescoes, dus deze zal wel vaker langskomen. Het was overigens maar nét te weinig, alleen dat geneuzel van het lijkt duur, maar is het niet, want je hebt er minder van nodig...nahhhhh... (déjà vu
)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

En voor die tekst van "Berend Botje ging uit varen" van laatst.Angelique schreef: Dat is je straf voor die vunzige gedachten![]()
-
Martine-Tom
"Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt, hard geklopt puist kapot....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt...pizza voor mij"Anne in Duitsland schreef: En voor die tekst van "Berend Botje ging uit varen" van laatst.![]()
Martine-Tom schreef: "Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt, hard geklopt puist kapot....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt...pizza voor mij"
![]()
![]()
![]()
![]()
Martine-Tom schreef: "Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt, hard geklopt puist kapot....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt...pizza voor mij"
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik krijg ineens zo'n trek in quinoa met autoband!Martine-Tom schreef: "Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt, hard geklopt puist kapot....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar word aan de deur geklopt...pizza voor mij"
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Ik krijg ineens zo'n trek in quinoa met autoband!![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Gebakken aardappels met een Milner autoband en spinazie ala ploop 
En een ijsje toeAnne in Duitsland schreef: Ik krijg ineens zo'n trek in quinoa met autoband!![]()