8)eelke schreef: Ik heb een pizza met mozzarella op vandaag. En dat vind ik door bovengeplaatste conversatie ineens heel goor!
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Ja en dan vinden mensen mij vies door mn pusflappenassociaties.
-
Martine-Tom
UHm ik denk dat dat meer komt door je bloederige Bear Grylls foto met geniaal onderschriftkoekje schreef: Ja en dan vinden mensen mij vies door mn pusflappenassociaties.
Haha daar moest ik vanmiddag nog aan denken toen ik een hart in stukken aan het knippen was. Ik wilde eigenlijk een foto maken met Beer Grylss maar het leek me dat het hart dan sneller op zou zijn dan dat ik de foto kon maken. Dus niet gedaan.Martine-Tom schreef: UHm ik denk dat dat meer komt door je bloederige Bear Grylls foto met geniaal onderschrift![]()
![]()
O ja die was ik net een soort van vergeten. Of beter, die had ik net verdrongen.Martine-Tom schreef: UHm ik denk dat dat meer komt door je bloederige Bear Grylls foto met geniaal onderschrift![]()
![]()
-
Martine-Tom
You're welcomeEls&Flow schreef: O ja die was ik net een soort van vergeten. Of beter, die had ik net verdrongen.![]()
![]()
![]()
Moeten we de mooncup nog aanhalen?Martine-Tom schreef: You're welcome![]()
-
Martine-Tom
Kim_S schreef: Moeten we de mooncup nog aanhalen?![]()
Mss die link eens naar Bear sturen, mss kan de vrouwelijk cameracrew dat ding dan gebruiken zodat hij weer water daarvan kan maken
Ohhhhh die is wel heel erg
Ik eet nu niet, ik kan het hebbenMartine-Tom schreef:![]()
![]()
Mss die link eens naar Bear sturen, mss kan de vrouwelijk cameracrew dat ding dan gebruiken zodat hij weer water daarvan kan maken![]()
![]()
![]()
Ohhhhh die is wel heel erg![]()
En we zijn weer ontopic
- -Annemarie-
- 5-sterren

Lekker weer, dames! 
Ontopic: kip, gebakken aardappeltjes, slaai. Met knoflooksaus.
Ontopic: kip, gebakken aardappeltjes, slaai. Met knoflooksaus.
Het is toch doodzonde dat dat topic is verdwenen. Daar kon je nou echt een avondje voor gaan zitten. En het is bij velen blijven hangen.Kim_S schreef: Moeten we de mooncup nog aanhalen?![]()
't was ook een heel serieus topic met serieuze antwoorden. dat verbaasde me nog het meest 
On topic. Verse tortellini met spinaziesaus en Parmezaanse kaas snippers
OMG. Wat een niveau hier

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Met dank voor de inspiratie! Hier wordt 't nu pasta met spinaziesaus en champignons. Heb nou al trek!Jantina schreef: 't was ook een heel serieus topic met serieuze antwoorden. dat verbaasde me nog het meest
-
Martine-Tom
Ja idd! Het beheer zou daar echt eens iets aan moeten doen, al dat vunzige gedoe hier!Lizzy schreef: OMG. Wat een niveau hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()