De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Gelukkig was het een boterham en geen groene smurrie, maar ze is er niet schoner op geworden.
Dwayne in bad zetten zou kunnen. Maar hij klimt er uit. Of zal poging doen tot.
Ik vind het ook niet erg om de douche momenten samen met papa te doen
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Dag lepel, hello vork

Robyn gaat ofwel in ons bad maar dan met ofwel een badring, ofwel zo'n ligstand. Liefste gaat ze in de ligstand, de badring vind ze niets aan. Dat is vooral als manlief haar wast. Anders gaat ze met mij douchen ( manlief kan dat niet, teveel pijn dan). Gaat perfect alleen, maar toch wil ik graag een water ring sling.
Hihi tamara, handig
Erste keer 'junkfood'vandaag. Nuja, verse pizza van het italiaans restaurant, valt wel mee.

Hihi tamara, handig
Erste keer 'junkfood'vandaag. Nuja, verse pizza van het italiaans restaurant, valt wel mee.

-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Moet kunnen sieglinde 
Zondag heeft Éydis ook voor het eerst pizza gegeten (mijn schoonma vroeg of we bleven eten, bleek pizza te zijn)
Vandaag heeft ze patatjes spruitjes boontjes en kippenworst gegeten, ging vlot binnen amai. Met een vork gaat het duidelijk beter dan een lepel.
Zondag heeft Éydis ook voor het eerst pizza gegeten (mijn schoonma vroeg of we bleven eten, bleek pizza te zijn)
Vandaag heeft ze patatjes spruitjes boontjes en kippenworst gegeten, ging vlot binnen amai. Met een vork gaat het duidelijk beter dan een lepel.
Vera heeft het voor elkaar, het tweede pak van vandaag vies. Ze zat op schoot en liet nogal een stinkende uitgebreide scheet. Ik ging eens pamper bezichtigen en het bleek met consumptie te zijn. Niet overdreven veel, maar wel helemaal over de naad richting rug. Nog net in de pamper. Ik voelde aan de romper en de jumpsuit of deze wel schoon waren gebleven en toen plaste ze net. In de romper en jumpsuit.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt.koekje schreef: Vera heeft het voor elkaar, het tweede pak van vandaag vies. Ze zat op schoot en liet nogal een stinkende uitgebreide scheet. Ik ging eens pamper bezichtigen en het bleek met consumptie te zijn. Niet overdreven veel, maar wel helemaal over de naad richting rug. Nog net in de pamper. Ik voelde aan de romper en de jumpsuit of deze wel schoon waren gebleven en toen plaste ze net. In de romper en jumpsuit.
Ja, vandaag vooral was en strontlucht.Anne in Duitsland schreef: Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt.![]()
Martiiiineeeeeh....Anne in Duitsland schreef: Ik heb me laten vertellen dat je er veel voor terugkrijgt.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Martine? Die is toch verstandig heeft toch geen kinderen?Kim_S schreef: Martiiiineeeeeh....
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Met de nadruk op "véél"koekje schreef: Ja, vandaag vooral was en strontlucht.
Neen. Martine heeft belastend materiaal voor KoekjeAnne in Duitsland schreef: Martine? Die is toch verstandig heeft toch geen kinderen?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Aaaah! *lampje pling!*Kim_S schreef: Neen. Martine heeft belastend materiaal voor Koekje![]()
Min dochter heeft dit weekend een swim trainer gekocht. en we hebben het het afgelopen weekend uit getest.Sieglinde schreef: Robyn gaat ofwel in ons bad maar dan met ofwel een badring, ofwel zo'n ligstand. Liefste gaat ze in de ligstand, de badring vind ze niets aan. Dat is vooral als manlief haar wast. Anders gaat ze met mij douchen ( manlief kan dat niet, teveel pijn dan). Gaat perfect alleen, maar toch wil ik graag een water ring sling.
Hihi tamara, handig
![]()
http://www.mamaloesbabysjop.nl/swimtrai ... tAodVF8AuQ
Ze liggen daar wat schuin in en ze kon zo heerlijk met haar beentjes trappen(staat ook op mijn fb dacht ik)
Anne in Duitsland schreef: Aaaah! *lampje pling!*