Ok super! Ga ik van het weekend gelijk proberenLizzy schreef: Ik schil niks!
Oh, een tip van een ervaren Champion Juicer gebruiker: stop niet teveel bladgroenten in eens. En wat lekker is om er daarna in te gooien zijn stukjes appel of komkommer. En wat ook helpt om de bladgroenten makkelijker te laten gaan: sperziebonen koken, afkoelen, afgieten en mengen door je bladgroenten.
Ideetjes voor groentenmix voor nieuweling
Moderator: Lizzy
Re: Ideetjes voor groentenmix voor nieuweling
Oh ja, die haal ik er wel uit. En de pitten van pompoen, die haal ik er ook uit.Mil schreef: Ok super! Ga ik van het weekend gelijk proberenhaal je ook de klokhuizen niet uit de appels? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die niet goed zijn voor de doggies.
Ik schil niet maar haal wel de klokhuizen eruit. Daarna gaat de handel in de blender. Ik gebruik meestal een stuk of 6 a 7 soorten en die haal ik op de markt, tegen sluitingstijd als alles wat goedkoper weg mag. Tegenwoordig zet mijn vaste groenteman vast een tasje klaar met wat restspullen, altijd weer een verrassing wat ik mee krijg. 
Dat is een goede tip hahaha even kijken of ik hier ook een groenteman zo gek kan krijgenEls&Flow schreef: Ik gebruik meestal een stuk of 6 a 7 soorten en die haal ik op de markt, tegen sluitingstijd als alles wat goedkoper weg mag. Tegenwoordig zet mijn vaste groenteman vast een tasje klaar met wat restspullen, altijd weer een verrassing wat ik mee krijg.![]()
Sta nu de pens en organen te mixen en die kleine komt bijna met bench en al de keuken in zit een partij te piepen niet normaal