Wie van jullie krijgt er in 2015 een huisdier bij ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie van jullie krijgt er in 2015 een huisdier bij ?
welk ras is het geworden> weet nog dat jullie idd zoekende waren naar een ander ras 
Vanaf 1978 heb ik een kat of meerderen, Rooike is nu 7.5 en Fritzi 1.5
Vanaf 1983 honden, Brumby is nu 9 jaar.
Na Brumby nemen we niets meer het is mooi geweest.
Vanaf 1983 honden, Brumby is nu 9 jaar.
Na Brumby nemen we niets meer het is mooi geweest.
Leuk Annemarie, dat Mees is doorgegaan!! En Boa, hopelijk vinden deze twee leuke rode katjes een gezellig thuis samen! 
Maar niet bij ons...
Zes katten in de leeftijd van 11 tot 23 is voorlopig meer dan genoeg. En ook de honden blijven met z'n tweeën in 2015.
Onder voorbehoud van wijzigingen.
Maar niet bij ons...
Zes katten in de leeftijd van 11 tot 23 is voorlopig meer dan genoeg. En ook de honden blijven met z'n tweeën in 2015.
Onder voorbehoud van wijzigingen.
-
CelineS
Wij niet,met 5 honden en 2 konijnen zitten we echt vol.
Nee in principe niet....
Ik hoop eind 2016... Als alles goed gaat en blijft gaan eigen fok....
Maar.... in zo'n korte tijd van 5 naar 3 honden is een behoorlijke klap ineens...
Wel zal dat ws niet 2015 worden, aangezien ik nu 3 honden hebben waarvan nu 2 nog erg jong (15mnd en 6 mnd) waar ik mijn handen nog aan vol heb. Ik wil enkel een pup, en dat kan nu simpelweg niet qua tijd.
Ik hoop eind 2016... Als alles goed gaat en blijft gaan eigen fok....
Maar.... in zo'n korte tijd van 5 naar 3 honden is een behoorlijke klap ineens...
Wel zal dat ws niet 2015 worden, aangezien ik nu 3 honden hebben waarvan nu 2 nog erg jong (15mnd en 6 mnd) waar ik mijn handen nog aan vol heb. Ik wil enkel een pup, en dat kan nu simpelweg niet qua tijd.
-
Martine-Tom
Is dat die lab die Vivianne onlangs deelde op FB??Annemarie Rijnveld schreef: Nou, niet in 2015, maar nu vandaag komt Mees de Lab bij ons wonen....
Voor ons in 2015 geen uitbreidingsplannen. Folle en Poessiepoessie zijn goed samen, en Chelsey (in Januari 10) zal er hoop ik nog een aantal jaren bij zijn! Scoop is 1j4m oud, dus die zal er nog een hele poos zijn (je weet natuurlijk nooit 
Bij ons zal er niks bijkomen (denk ik)
Dit jaar is Maxi de vlaamse reus erbij gekomen omdat 1 van de 2 pooltjes doodging. Dus nu een vlaamse reus en een pooltje samen buiten. Onze twee honden (8 en 4jr), de kat van 13.
Heel, heel misschien een nest van de Vlaamse Reus, maar dat weet ik nu nog niet.
In huis geen dieren erbij, hooguit een keer een opvanghond(je), maar door mijn werk kan ik nu niet opvangen, ik ben daarvoor net iets te veel van huis. Zo'n opvanger kost toch veel meer tijd dan onze eigen honden, al was het maar dat er iemand gewoon in huis moet zijn....
Bij de vogels van Peter komen er elk jaar weer jongen bij door de kweek, maar die gaan ook weer weg door verkoop, die tellen we niet meer mee, het zijn er veel te veel om te tellen. Dat aantal ligt tussen de 100 en 150.
Dit jaar is Maxi de vlaamse reus erbij gekomen omdat 1 van de 2 pooltjes doodging. Dus nu een vlaamse reus en een pooltje samen buiten. Onze twee honden (8 en 4jr), de kat van 13.
Heel, heel misschien een nest van de Vlaamse Reus, maar dat weet ik nu nog niet.
In huis geen dieren erbij, hooguit een keer een opvanghond(je), maar door mijn werk kan ik nu niet opvangen, ik ben daarvoor net iets te veel van huis. Zo'n opvanger kost toch veel meer tijd dan onze eigen honden, al was het maar dat er iemand gewoon in huis moet zijn....
Bij de vogels van Peter komen er elk jaar weer jongen bij door de kweek, maar die gaan ook weer weg door verkoop, die tellen we niet meer mee, het zijn er veel te veel om te tellen. Dat aantal ligt tussen de 100 en 150.
Nee, geen hond erbij in 2015.
Eigenlijk wil ik terug naar 2 honden.
Senta houdt het langer vol dan ik voor mogelijk hield toen ik haar opnam in mn hart en huis.
En vanwege de dramatische bevalling van Diva, is het enige pupje wat er toen overleefde ook maar gebleven
En zo heb ik er nu 4, dat is elke ronde 2x lopen. . Dan heb ik t nog niet eens over het kostenplaatje .
Dus nee, beter geen gezinsuitbreiding in 2015,
Eigenlijk wil ik terug naar 2 honden.
Senta houdt het langer vol dan ik voor mogelijk hield toen ik haar opnam in mn hart en huis.
En vanwege de dramatische bevalling van Diva, is het enige pupje wat er toen overleefde ook maar gebleven
En zo heb ik er nu 4, dat is elke ronde 2x lopen. . Dan heb ik t nog niet eens over het kostenplaatje .
Dus nee, beter geen gezinsuitbreiding in 2015,
Nee, hier zit het meer dan vol met 4 honden.... Dit jaar zijn er 2 bij gekomen, Wicky, een boomertje van nu bijna 1 jaar oud en Spookje, een Belgisch Griffon van bijna 1,5 jaar oud. Tel daarbij Jojo de cocker van 10 jaar en Flip de cocker van 4 jaar bij op en het huis is vol! 
En we willen door natuurlijk verloop uiteindelijk terug naar 2 honden maar hopelijk duurt dat nog heel lang want dat zou betekenen dat mijn honden eindelijk echt oud mogen worden voordat ze overlijden......
En we willen door natuurlijk verloop uiteindelijk terug naar 2 honden maar hopelijk duurt dat nog heel lang want dat zou betekenen dat mijn honden eindelijk echt oud mogen worden voordat ze overlijden......
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ook hier houden we het bij 2 honden en 1 poes......Bruut (3) en Storm (1) en onze poes Sera (7).
Met ook nog eens 2 pubers in huis heb ik mijn handen vol
Met ook nog eens 2 pubers in huis heb ik mijn handen vol
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Berna schreef: Eigenlijk vind ik onze huisdierenstand wel voldoende..
Maar.. je weet het nooit. Stiekem mijn oog op een setter laten vallen.. misschien kunnen we het niet weerstaan.
Wat voor?
Jachtlijn?
Vertel
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik hoop het. . Altijd geroepen dat er een 2e hond zou komen als Jacy 2 jaar is geweest. .
Nu alleen nog steeds met m'n opleiding bezig dus huisje-boompje-2e beestje moet nog even wachten. . Een 2e hond zou in mijn geval betekenen dat ik m'n diploma ook heb
Nu alleen nog steeds met m'n opleiding bezig dus huisje-boompje-2e beestje moet nog even wachten. . Een 2e hond zou in mijn geval betekenen dat ik m'n diploma ook heb
Jachtlijn altijdMarijeEnBoomer schreef:
Wat voor?
Jachtlijn?
Vertel![]()
Een kennis van ons gaat een nest fokken. We hebben haar Engelse setter zien werken; verliefd! Geweldig karakter ook en een mooie dame. De reu is ook een plaatje en een goede werker.
MAAR eigenlijk viel mijn oog altijd op de Ierse setters. Matched mooi bij de kleur van mijn vizslas
Voorlopig moet het nest er eerst maar eens zijn en roep ik nog heel hard NEE. Eigenlijk wil ik er nog geen puppy bij. Onze huidige pup is pas 5 maanden. Aan de andere kant; soms komt er iets voorbij waar je geen nee tegen mag en kan zeggen
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Marjolein?Berna schreef: Jachtlijn altijd
Een kennis van ons gaat een nest fokken. We hebben haar Engelse setter zien werken; verliefd! Geweldig karakter ook en een mooie dame. De reu is ook een plaatje en een goede werker.
MAAR eigenlijk viel mijn oog altijd op de Ierse setters. Matched mooi bij de kleur van mijn vizslasen die vind ik ook geweldig. Altijd gezegd dat het een Ier moet worden.....keuzes!
Voorlopig moet het nest er eerst maar eens zijn en roep ik nog heel hard NEE. Eigenlijk wil ik er nog geen puppy bij. Onze huidige pup is pas 5 maanden. Aan de andere kant; soms komt er iets voorbij waar je geen nee tegen mag en kan zeggen![]()
Engelse zijn zoveel leuker dan de Ieren