Tip voor week vakantie ?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Tip voor week vakantie ?

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="kyradiesel"]
Wij zitten inderdaad ook aan dit probleem te denken als we volgend jaar op vakantie gaan, vorig jaar hebben wij gewoon onze brokken meegenomen, die hadden we toen nog over en konden we hier mooi op maken, maar geef ze toch liever barf.
[/quote]Tegen die tijd dan even een topic maken met waar je heen gaat, altijd wel iemand die een goede tip heeft, vrijwel overal is er een mouw aan te passen hoor  :)
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

[quote="kyradiesel"]
Wij zitten inderdaad ook aan dit probleem te denken als we volgend jaar op vakantie gaan, vorig jaar hebben wij gewoon onze brokken meegenomen, die hadden we toen nog over en konden we hier mooi op maken, maar geef ze toch liever barf.
[/quote]
Als je barft is het helemaal geen probleem, toch? r is overal wel een kippenpoot en spiervlees en misschien ook wat orgaan te koop, dat je 2 of 3 weken niet helemaal compleet voert is niet zo erg, de rest van het jaar krijgen ze prima voer en wij eten tijdens de vakantie misschien ook wel wat minder compleet ;) ;)
kyradiesel
2-sterren
2-sterren

Bericht door kyradiesel »

Wij gaan eigenlijk elk jaar naar Texel toe, dus als iemand weet waar je daar het goed kan krijgen?
Misschien tot maar even kijken voor een  kleine vriezertje voor in de caravan, geef ze toch het liefst ook op vakantie een volledige maaltijd.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ik hoorde laatst iemand die op Texel Carnibest heeft gekocht, dus dat kun je eventueel ook nog doen.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

In Den Burg zitten een Pets Place en een Welkoop. Beide hebben wel wat kvv neem ik aan.
Baldrick
1-ster
1-ster

Bericht door Baldrick »

[quote="Danny"]
Ik hoorde laatst iemand die op Texel Carnibest heeft gekocht, dus dat kun je eventueel ook nog doen.
[/quote]
Afgelopen herfstvakantie zijn wij ook op Texel geweest, maar geen carnibest gezien.
Ik heb ook alle drie de dierenwinkels vooraf gebeld, maar geen carnibest. Wel Barfmenu, renske, e.d.

We hebben dus zelf zo veel mogelijk kvv meegenomen, en renske achter de hand gehouden.

De volgende keer gaan we echter BARFen met de vakanties.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Plaats reactie