En ze is een prachtig hondje zeg!
Meet Tinka! Nieuwe fotos!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Meet Tinka! Nieuwe fotos!
Wat een schatje 
uh nee.. ik doe eigenlijk niet aan shows. Alleen de shows die nodig zijn voor de fokkerij (als ze tzt gezond is enzo). Is er een show in Leerdam? Ik ben geen lid.. maar dat was wel leuk geweest.Jantina schreef: Beauty! Show je haar morgen in Leerdam of ben je niet lid van KC Gorinchem?
Grappig he.. het lijkt al heel wat. Maar zo naast haar grote vriend is ze nog klein. Ze groeit heel gelijkmatig op. Ze is doorgaans weinig 'uit model'.Ruisje schreef: Prachtige foto's en wat een mooie meid!! En inderdaad bij de laatste foto wordt je verrast en zie je ineens dat ze nog een puppert is.![]()
- luka en kira
- 5-sterren

Ze droogt mooi op! 
lucky shot hoor.. als je maar lang genoeg wacht kun je een keer zo'n foto makenBorke schreef: Wat een mooie standfoto van zo'n jong ding![]()
Ohw wat is ze al groot! En mooi!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wauw wat een mooie meid! 
Oh ze is werkelijk prachtig. Dat gespierde lijf.....

Wat een prachtige dame! Een Visla zou voor mij net niet een geschikte hond zijn, maar oei oei oei, wat vind ik ze gaaf!!!
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat is ze mooi 
Ze heeft een hele mooie kleur maar ik ben bevooroordeeld hoor
Gr Rian,ijuba,FYnn,Asani en Sies
Ze heeft een hele mooie kleur maar ik ben bevooroordeeld hoor
Gr Rian,ijuba,FYnn,Asani en Sies
Oh wat een mooie dame al weer zeg!
- Nicky en Pip
- 2-sterren

Wat een prachtige meid zeg!
Ik vind dit ras zo mooi
Ik vind dit ras zo mooi
Waarom niet dan? Als ik zie wat jij met Oscar voor elkaar krijgt is een vizsla peanuts.Kaela schreef: Wat een prachtige dame! Een Visla zou voor mij net niet een geschikte hond zijn, maar oei oei oei, wat vind ik ze gaaf!!!
En inderdaad een prachtige dame! Daar kun je ook niet anders als verliefd op zijn 
Haha, dank je. Maar vergis je niet, een groot deel van onze omgang met Oscar bestaat uit niets doen. Zowel voor zijn gedrag als nu voor zijn lijf heeft hij rustdagen nodig. Op die dagen doen we niets behalve rondjes om en max 2 km fietsen om hem wat in beweging te houden. En hij accepteert dat wonderwel gemakkelijk. Ik vrees dat een Vizsla veel meer van ons zal vragen, qua fysieke en mentale uitdaging.Juul schreef: Waarom niet dan? Als ik zie wat jij met Oscar voor elkaar krijgt is een vizsla peanuts.
Daarnaast heb ik de balle verstand van jacht en jachtpassie. Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe een hond met zoveel jachtpassie te begeleiden. En Jachttraining ed trekt me ook totaal niet. Nu snap ik wel dat je een vizsla ook zonder jachttraining goed kunt opvoeden en blij kunt houden, maar het is gewoon mijn ding niet en dan lijkt een vizsla mij teveel van het goede.
tja...van een vizsla win je het fysiek nooit. Die zijn nooit uitgerent en gespeeld.Kaela schreef: Haha, dank je. Maar vergis je niet, een groot deel van onze omgang met Oscar bestaat uit niets doen. Zowel voor zijn gedrag als nu voor zijn lijf heeft hij rustdagen nodig. Op die dagen doen we niets behalve rondjes om en max 2 km fietsen om hem wat in beweging te houden. En hij accepteert dat wonderwel gemakkelijk. Ik vrees dat een Vizsla veel meer van ons zal vragen, qua fysieke en mentale uitdaging.
Daarnaast heb ik de balle verstand van jacht en jachtpassie. Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe een hond met zoveel jachtpassie te begeleiden. En Jachttraining ed trekt me ook totaal niet. Nu snap ik wel dat je een vizsla ook zonder jachttraining goed kunt opvoeden en blij kunt houden, maar het is gewoon mijn ding niet en dan lijkt een vizsla mij teveel van het goede.
Geestelijke uitdaging is wel een belangerijk ding. Met onze volwassen Vizsla doen we training in alle disciplines van de jacht. Dat biedt hem dusdanig veel uitdaging dat hij verder niets doet dan slapen. Mega lui is ie in huis.
Met Tinka hopen we dat ook te kunnen doen. Maar voorlopig is ze puppy en lekker ongehoorzaam.