Iemand die een doos eendennekken wil delen? Ik heb evt interesse in lamsribben en eendennekkenSuzanne schreef: Ik heb zelf besteld in dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125043.0.html
Het is geen probleem om voor jullie iets mee te nemen maar ik kan NIET opslaan. Ophalen dus aub diezelfde dag.
Ik wil niet meer dan 100 kg in totaal meenemen; er is nog zo'n 80 kg te gaan dan nu.
Graag even in een pb-tje aangeven wat je besteld hebt.
Betaling dan aan mij, inclusief verzendkosten, want het is contant afrekenen bij TS. (Betaling vooraf aub)
Suzanne
Verzamelgroep: Noord-Brabant
Moderator: Charlie Angel
-
Kim en Casper
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Noord-Brabant
Hoi Kim&Casper,
Ik wil de doos eendennekken wel met je deken hoor! Graag zelfs.
Zal ook nog even kijken wat ik nog meer nodig heb, dan kunnen we in een x meebestellen. Is t handigste denk ik...
Groetjes Marleen
Ik wil de doos eendennekken wel met je deken hoor! Graag zelfs.
Zal ook nog even kijken wat ik nog meer nodig heb, dan kunnen we in een x meebestellen. Is t handigste denk ik...
Groetjes Marleen
euqinomvw80 --> Zevenbergen
Hallo! Mag ik mij hier ook melden? Mijn naam is Anne, 26 jaar en woon in veldhoven. Ik heb een boxerpup van bijna 10 weken. Ik heb haar nu twee weken en begonnen met kvv. Ik wil haar volledig barf gaan voeren dus vandaar hier terecht gekomen. T is mn eerste hondje dus wordt er nog even flink in verdiepen!
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat is je roepnaam? Ik vind het altijd zo rot om mensen aan te spreken met "hoi Euqinomvw80" ;-)euqinomvw80 schreef: euqinomvw80 --> Zevenbergen
Suzanne
Monique ! :-DSuzanne schreef: Wat is je roepnaam? Ik vind het altijd zo rot om mensen aan te spreken met "hoi Euqinomvw80" ;-)
Suzanne
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoi Monique ;-)euqinomvw80 schreef: Monique ! :-D
Suzanne
Hallo allemaal,
ik heb 10 kilo wilde eendkarkas voor 20 euro.
Deze karkas is met ingewanden.
Mijn hond is allergisch voor granen en mais. Dit zit in de maag dus ik kan hem dit niet geven.
Ik woon in Den Dungen nabij Den Bosch.
De karkas is verpakt in 17 zakjes van 614 gram.
Groetjes Marielle
ik heb 10 kilo wilde eendkarkas voor 20 euro.
Deze karkas is met ingewanden.
Mijn hond is allergisch voor granen en mais. Dit zit in de maag dus ik kan hem dit niet geven.
Ik woon in Den Dungen nabij Den Bosch.
De karkas is verpakt in 17 zakjes van 614 gram.
Groetjes Marielle
Heb maar even mijn naam aangepast, want staat idd een beetje onpersoonlijk. De naam van mijn hondjes dan maar :-) Lou en Joy!Suzanne schreef: Hoi Monique ;-)
Suzanne
Oh kijk dat is andere praat, Monique
Hoi, ik heb mijn forumnaam veranderd in 'Lou & Joy'. Kan dit aangepast worden in de lijst ?Lou & Joy schreef: euqinomvw80 --> Zevenbergen
Dank je wel :-)
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik had dat vroeger ook niet door dat dat dan meteen op een forum je "aanspreeknaam" zou worden.Lou & Joy schreef: Heb maar even mijn naam aangepast, want staat idd een beetje onpersoonlijk. De naam van mijn hondjes dan maar :-) Lou en Joy!
Gelukkig hou ik het doorgaans overal op Suzanne, maar sosm is dat al bezet en krijg je Suz1anne... ofzo ;-)
Suzanne
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Is er iemand die in dit topic mee wil bestellen?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125784.0.html
We kunnen eventueel 1 aflever-adres kiezen rond Kaatsheuvel/Waalwijk/Sprang-capelle?
Dat mag bij mij in Kaatsheuvel. In Kaats bij mij bekenden rondbrengen is ook al geen punt, hier afhalen mag ook. Ik ben waarschijnlijk gewoon thuis en anders kan het voor de deur worden afgegooid door Remco ("Floris") en ik zorg er dan voor dat vooraf betaald is.
Een ander aflever-adres vind ik ook goed, ik kan dan (mits het met de kilo's niet de klauwen uitloopt) het ook elders halen natuurlijk ;-)
Suzanne
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125784.0.html
We kunnen eventueel 1 aflever-adres kiezen rond Kaatsheuvel/Waalwijk/Sprang-capelle?
Dat mag bij mij in Kaatsheuvel. In Kaats bij mij bekenden rondbrengen is ook al geen punt, hier afhalen mag ook. Ik ben waarschijnlijk gewoon thuis en anders kan het voor de deur worden afgegooid door Remco ("Floris") en ik zorg er dan voor dat vooraf betaald is.
Een ander aflever-adres vind ik ook goed, ik kan dan (mits het met de kilo's niet de klauwen uitloopt) het ook elders halen natuurlijk ;-)
Suzanne