Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Oke, de wandeling vanmorgen was wel echt teveel. Hartverscheurend, zo'n jankje af en toe. Morgen maar rustig aan doen en hopen dat ie weer snel opknapt.
Mijn laatste werkdag van de week was een bijzondere. Maar ook gezellig en we waren lekker op tijd klaar. Nu een relaxt weekend in de planning!
Mijn laatste werkdag van de week was een bijzondere. Maar ook gezellig en we waren lekker op tijd klaar. Nu een relaxt weekend in de planning!
Een bordspel..het heet Postcode Loterij Quiz Bingonanna schreef: en wat had je gewonnen?.
Was een prijs van de oktober trekking.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Pffff, zo dat is uitgeslotenRonald schreef: Vandaag uitslag CT-scan: geen asbest. Nu uitzoeken wat het wel is.
Pak van mijn hart!
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Gelukkig! Sterkte met de rest van de onderzoeken. Maar dit is alvast een hele opluchting!Ronald schreef: Vandaag uitslag CT-scan: geen asbest. Nu uitzoeken wat het wel is.
Pak van mijn hart!
Het relaxte weekend heeft een kickstart! Rol net mijn bed pas uit. Meneer K heeft alle dieren van hun ontbijt voorzien en Oscar uitgelaten. Dus ik kan rustig verder gaan met relaxen 
Wat een ontzettend fijn nieuws Ronald! We zijn heel blij voor je.
Ook hier zullen we duimen dat het gewoon een ouwe l*llenkwaaltje is.
OT. Heerlijke wandeling op de veluwe met de hondjes gemaakt. Heul veel paddestoeltjes op de kiek gezet en door de regen gebanjerd.
Ook nog hertjes in de verte gespot maar ik krijg die beesten maar niet op de foto, ze willen maar niet stil blijven staan
Nu lekker kneuterig met stieflief op de bank 'guardians of the galaxy' kijken.
Ook hier zullen we duimen dat het gewoon een ouwe l*llenkwaaltje is.
OT. Heerlijke wandeling op de veluwe met de hondjes gemaakt. Heul veel paddestoeltjes op de kiek gezet en door de regen gebanjerd.
Ook nog hertjes in de verte gespot maar ik krijg die beesten maar niet op de foto, ze willen maar niet stil blijven staan
Nu lekker kneuterig met stieflief op de bank 'guardians of the galaxy' kijken.
Ik heb vandaag iemand gestalkt in de Appie Hein. En sloopte daarmee bijna de winkelkarretjes 
Verder lui geweest. Heb Oscar voor het eerst gemasseerd en hij vond het heel lekker. En ik heb film gekeken. Ben nu aan het koken, dat is dan ook gelijk weer de laatste activiteit voor vandaag.
Verder lui geweest. Heb Oscar voor het eerst gemasseerd en hij vond het heel lekker. En ik heb film gekeken. Ben nu aan het koken, dat is dan ook gelijk weer de laatste activiteit voor vandaag.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vanmiddag in Assen even snel wat dingetjes gehaald. *'gezellig' druk met de Sinterklaasintocht*

Pffff..... Wat een opluchting! Ik duim dat er bij verder onderzoek geen ernstige afwijkingen geconstateerd worden. Ik wens je ook veel sterkte bij de verdere onderzoeken.Ronald schreef: Vandaag uitslag CT-scan: geen asbest. Nu uitzoeken wat het wel is.
Pak van mijn hart!
Fijn dat het voor jouw en Vilja weer berg op gaatNaomi B schreef: Ff weer wat van me laten horen hier hoor. Ik heb het zo druk met heel veel dingen dat Barfplaats ff ergens achteraan hangt. Zo nu en dan spiek ik ff snel, maar het komt er vaak niet van. Gelukkig zijn er lieve barfers die zo nu en dan een seintje geven voor een lijntje waar ik aan mee kan doen. Mijn dank is groot daarvoor.
Het gaat best goed met Vilja en mij. Met Vilja gaat het dit schooljaar stuk beter dan vorig jaar hoewel er wel wat hobbels geweest zijn. Maar die zijn weer overwonnen en ze begint nu weer aardig de goede richting op te gaan.
Op mijn werk druk met projecten en andere zaken dus ook daar gaat alles zijn gangetje. Geen gekke dingen gelukkig.
Mijn voortuin is nog steeds niet af maar ziet er 10 keer beter uit dan eerst. Nog een klein stukje moet er getegeld worden. Maar dat komt ook goed.
Langzaamaan komen dingetjes verder ook allemaal wel goed. Ben bezig met een grote nieuwe vriendengroep van allemaal alleenstaanden waar ik het best druk mee heb en volgend jaar wil ik misschien nog iets naast mijn werk gaan doen voor een extra centje. Allemaal plannen dus.
Ik zal hier best even wat zaken gemist hebben, vervelende dingen, overleden lieverds, zieken en wat er nog meer kan zijn. Daarom wil ik 1 keer sterkte wensen aan ieder die dat kan gebruiken. Een dikke knuffel voor de verdrietige barfers en heel veel succes voor mensen die gaan verhuizen of aan nieuw werk gaan beginnen. Ik denk wel aan jullie hoor.![]()
![]()
Balen Nadia... Je werd vast afgewezen voor die vacature omdat deze vacature je toekomstige baan is! Ik duim voor je!Nadia schreef: Fijn Ronald!
Weeeeeeer een sollicitatie gestuurd. Pff..
Vandaag weeer een afwijzing gehad. Info gevraagd. Met mij hadden er zo'n 750 kandidaten gesolliciteerd.
Ohh maar deze vacature is zooooooo gaaf... Wat zou ik een gelukkig mens zijn als...![]()
Laat me raden... Geen "Kaufmännnische Ausbildung"Kim_S schreef: Ik ben afgewezen bij de supermarkt. Moet niet gekker worden![]()
Nee geen Kaufmännische Ausbildung Mowgli 
Ik vind het best hoor. Mijn baan komt nog wel
OT: Ik mag vanavond mijn schoen zetten!!!!!!!

Ik vind het best hoor. Mijn baan komt nog wel
OT: Ik mag vanavond mijn schoen zetten!!!!!!!
Wat ontzettend leuke dag heb ik gehad! Ik kan nu eigenlijk niet zeggen wat nou leuker of mooier is, zelf op jacht met Baiko, mijn nieuwe auto of het verhaal van Peter over mijn knappe Charlie?
Vanochtend met Arianne met jager Cor op Eendenjacht geweest. Arianne had haar hondje Izzy mee en ik heb Baiko geleend van Peter. Izzy was nog niet eerder mee geweest op een echte jacht en mocht dit nu eens gaan proberen. Vrouwtje van Izzy was wat onzeker, maar Izzy deed het heel goed, bracht de eenden netjes binnen, soms met wat aanmoediging, maar een echte jacht is toch wel wat anders dan tijdens de training wat van te voren bedacht en uitgezet is...
Baiko ging dus deze keer met mee, of misschien anders gezegd: Ik met Baiko mee, want Baiko heeft veel meer ervaring in de jacht dan ik Hij weet wat hij moet doen en doet dan ook ongestoord zijn ding, haalt de eenden op en brengt ze terug. Tussendoor nog een flinke zoektocht naar een eend die, dachten we ondergedoken was, maar toch gewoon op het land lag. Dus ook die was binnen.
Dan mocht ik vanmiddag mijn autootje ophalen. Waar ik super veel mazzel mee heb gehad, woensdag ben ik de zoektocht gestart naar een zo klein en goedkoop mogelijk autootje, die technisch wel in orde is.... Eén auto laten bekijken door een bevriende automonteur, autootje afgekeurd, veel te veel roest. Eigenlijk vandaag nog een bezichtiging voor een autootje, maar ik werd gisteren gebeld dat bevriende automonteur een perfect autootje had binnengekregen dat echt wat voor mij zou kunnen zijn. Nou het is hem geworden..... de Twingo. Geweldig goed onderhouden auto uit 1997 en één die in mijn toch wel krappe budget past. Ik ben zo blij als een kind daarmee. Ik hoef nu niet 5 keer per week naar mijn werk te fietsen.
Dan eind van de middag kwam Peter thuis. Hij was op hazenjacht geweest in Ritthem. Charlie mocht met hem een hele dag mee. Een grote jacht met veel hazen. Charlie heeft superwerk verricht. Ze is snel, wendbaar en heeft de hele tijd los bij Peter aan de voet gelopen. Pas op het commando 'apport' gaat ze de geschoten haas halen. Alleen al van het verhaal van Peter word ik erg blij. Hoevaak we al niet gezegd hebben hoeveel we het getroffen hebben met haar. Een herplaatser die weg liep met alles wat ze maar zelf wilde houden. Ze dook onder tafel en wilde het niet afgeven. En nu apporteert ze als de beste. Ze is op sociaal gebied af en toe wel een beetje raar (erfenisje van haar achtergrond?), maar de jacht is haar passie en dan vergeet ze alles om haar heen en doet ze haar werk met volle overgave. Alle uurtjes training zijn dat meer dan waard geweest en ik leen haar dan ook graag uit aan Peter.
Ik ga een avondje nagenieten van de honden die lekker liggen op hun kussen. Jammer dat het donker is en ik dat rooie karretje niet kan zien
Vanochtend met Arianne met jager Cor op Eendenjacht geweest. Arianne had haar hondje Izzy mee en ik heb Baiko geleend van Peter. Izzy was nog niet eerder mee geweest op een echte jacht en mocht dit nu eens gaan proberen. Vrouwtje van Izzy was wat onzeker, maar Izzy deed het heel goed, bracht de eenden netjes binnen, soms met wat aanmoediging, maar een echte jacht is toch wel wat anders dan tijdens de training wat van te voren bedacht en uitgezet is...
Baiko ging dus deze keer met mee, of misschien anders gezegd: Ik met Baiko mee, want Baiko heeft veel meer ervaring in de jacht dan ik Hij weet wat hij moet doen en doet dan ook ongestoord zijn ding, haalt de eenden op en brengt ze terug. Tussendoor nog een flinke zoektocht naar een eend die, dachten we ondergedoken was, maar toch gewoon op het land lag. Dus ook die was binnen.
Dan mocht ik vanmiddag mijn autootje ophalen. Waar ik super veel mazzel mee heb gehad, woensdag ben ik de zoektocht gestart naar een zo klein en goedkoop mogelijk autootje, die technisch wel in orde is.... Eén auto laten bekijken door een bevriende automonteur, autootje afgekeurd, veel te veel roest. Eigenlijk vandaag nog een bezichtiging voor een autootje, maar ik werd gisteren gebeld dat bevriende automonteur een perfect autootje had binnengekregen dat echt wat voor mij zou kunnen zijn. Nou het is hem geworden..... de Twingo. Geweldig goed onderhouden auto uit 1997 en één die in mijn toch wel krappe budget past. Ik ben zo blij als een kind daarmee. Ik hoef nu niet 5 keer per week naar mijn werk te fietsen.
Dan eind van de middag kwam Peter thuis. Hij was op hazenjacht geweest in Ritthem. Charlie mocht met hem een hele dag mee. Een grote jacht met veel hazen. Charlie heeft superwerk verricht. Ze is snel, wendbaar en heeft de hele tijd los bij Peter aan de voet gelopen. Pas op het commando 'apport' gaat ze de geschoten haas halen. Alleen al van het verhaal van Peter word ik erg blij. Hoevaak we al niet gezegd hebben hoeveel we het getroffen hebben met haar. Een herplaatser die weg liep met alles wat ze maar zelf wilde houden. Ze dook onder tafel en wilde het niet afgeven. En nu apporteert ze als de beste. Ze is op sociaal gebied af en toe wel een beetje raar (erfenisje van haar achtergrond?), maar de jacht is haar passie en dan vergeet ze alles om haar heen en doet ze haar werk met volle overgave. Alle uurtjes training zijn dat meer dan waard geweest en ik leen haar dan ook graag uit aan Peter.
Ik ga een avondje nagenieten van de honden die lekker liggen op hun kussen. Jammer dat het donker is en ik dat rooie karretje niet kan zien
Kim_S schreef: Nee geen Kaufmännische Ausbildung Mowgli![]()
-
Martine-Tom
Tom en ik zijn vanmiddag een landseer tegen gekomen....wat een mooi dier was dat! En heerlijk vrolijk, zo vrolijk dat Tom ervan schrok 
Later hebben ze heerlijk gerend samen, tot Tom een rioolbuis in schoot en de landseer daar niet in paste....tot zijn frustratie
Later hebben ze heerlijk gerend samen, tot Tom een rioolbuis in schoot en de landseer daar niet in paste....tot zijn frustratie
Vanochtend bootcamp gedaan. Daarna thuis met Davidje gespeeld en geluncht. Beetje huishoudelijk bezig geweest, terwijl VL een uitlaatronde deed. Davidje opgepoetst en schone kleertjes aangetrokken omdat hij na de lunch nogal plakkerig aanvoelde
. Boodschappenlijstje gemaakt en VL daarmee op pad gestuurd 8), paard gereden en daarna m'n autootje uitgemest. Die moet maandag voor de APK, dus maar even schoonmaken voordat ik 'm aflever.
Intussen was VL weer gearriveerd met m'n schoonmoeder die bleef eten. Dus maar even met pannen aan de slag gegaan. En nu heb ik geen zin in de afwas.....
Intussen was VL weer gearriveerd met m'n schoonmoeder die bleef eten. Dus maar even met pannen aan de slag gegaan. En nu heb ik geen zin in de afwas.....
Ach, het was een probeersel. Kan ik mooi de dame van het Agentur für Arbeit ermee om de oren slaanMowgli schreef:De beste vriend van mijn Schatzi is om deze reden ook afgewezen bij de supermarkt. Te belachelijk voor woorden. Wij zeiden "vroeger" altijd dat we altijd nog in de supermarkt zouden kunnen gaan werken als we geen passende baan zouden kunnen vinden. Je moet hier in DE echt voor iedere baan een opleiding hebben. Zo wordt de arbeidsmarkt natuurlijk wel een stuk kleiner. Maar ik kan begrijpen dat je het niet erg vindt dat deze baan aan je voorbij gegaan is hoor
Jouw droombaan komt inderrdaad nog wel op je weg
![]()