Ik heb een paar uurtjes nodig gehad om de moed te vinden om op te schrijven wat ik je nu ga voorstellen,omdat ik weet dat jij dat waarschijnlijk niet wil! Maar doe het nu toch,ook omdat nu ook over brokken wordt geschreven!
Zou het voor jou een optie kunnen zijn om Nelson 1keer een "jeukprik" prednison te laten geven? Alleen om hem 4 tot 6 weken jeuk vrij te krijgen! Om de vizieuse cirkel te doorbreken!! En dan genezen de wondjes,die nu ook jeuk geven! Blijft hij jeuk houden na de prik,dan weet je dat het aan de voeding ligt! Werkt het wel dan zit het in de omgeving,pollen,huistof enz.
Ik weet dat het niet de ideale oplossing is,maar toen Radja na de oververhitting een pred prik kreeg,dacht ik eerlijk gezegd; goddank dan is dat beetje jeuk wat ze nu heeft ook weer weg!
Heel veel sterkte en ik hoopte net als alle anderen dat de jeuk van zijn kussen kwam en vind het behoorlijk K.... Voor jullie dat hij weer die vreselijke jeuk heeft! Het kost voor hem en jou zoveel energie,jullie raken daarvan gewoon doodop!! Spreek uit ervaring helaas!