Ja, misschien.Borke schreef: Nog een Hollander?
Wie van jullie krijgt er in 2015 een huisdier bij ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie van jullie krijgt er in 2015 een huisdier bij ?
Eigen fokje, als dat zo mag zijn?Esther Q schreef: Ja, misschien.
- Pauline
- 5-sterren

Ik hoop met heel mijn hart dat onze Joep in 2015 weer zelfstandig zal kunnen lopen, maar ik heb afgelopen weken wel verzucht dat, als dat niet het geval mag zijn, ik misschien wel weer een pup erbij neem. Joep is namelijk de beste opvoeder die je je wensen kunt. Qua fokster is er voor ons maar één mogelijkheid en heb ik zelf een hele sterke voorkeur qua moederhond en ik heb geen flauw idee of zij volgend jaar gedekt gaat worden. Maar vooralsnog hopen we op een lopende Joep.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Denk niet dat er hier iets bij komt, we hebben het helemaal goed zo. 
Hoewel, misschien gaat de populatie muizen wel groeien. Onze huismuis zat weer lekker te schransen vanmiddag.

Hoewel, misschien gaat de populatie muizen wel groeien. Onze huismuis zat weer lekker te schransen vanmiddag.
Ot wil ook graag een huismuis.-Annemarie- schreef: Denk niet dat er hier iets bij komt, we hebben het helemaal goed zo.
Hoewel, misschien gaat de populatie muizen wel groeien. Onze huismuis zat weer lekker te schransen vanmiddag.![]()
![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

koekje schreef: Ot wil ook graag een huismuis.
*overweegt toch een kat*
Ik weet het nog niet. Misschien wel weer een andere bloedlijn. Maar tis nog maar een idee.Borke schreef: Eigen fokje, als dat zo mag zijn?
Pauline,
- Pauline
- 5-sterren

Esther Q schreef: Ik weet het nog niet. Misschien wel weer een andere bloedlijn. Maar tis nog maar een idee.
Pauline,![]()
![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Is dat die lab die Vivianne onlangs deelde op FB??
Mooier plekje dan bij Annemarie kon ik niet voor em wensen...
-
TessaThomas
- 5-sterren

Ja! Tenminste, als ik een baan heb, want dat is een voorwaarde. Maar ik ben druk aan het solliciteren, dus voorlopig: Ja, er komt volgend jaar een pup, we staan op de wachtlijst en kennen zowel de teef als de reu heel goed. Echt een droomnestje voor ons
Leuk!! Hier heeft de cc lange tijd met de Beauceron op 1 gestaan. Uiteindelijk de Beauceron gewonnenMonique77 schreef: Wij gaan voor de volle 100% voor een Cane Corso !!
De Cane Corso staat bij mij al zolang op nr. 1, en gezien wij willen verhuizen naar een vrijstaande woning komt een waakhond ook wel van pas
Vorig jaar zaten wij trouwens enorm te twijfelen of een ander ras een Cane Corso of een Ridgeback zou worden, maar na het verdiepen van de Ridgeback en de verhalen toch besloten dat dit geen ras voor ons is
Gisteren voor Dwayne een puppy vriendje gekocht. Een witte.
- Chase en Nellie
- 1-ster

Hier niet. Er komt wel een mensenpupje bij :-)
2 honden is voorlopig echt genoeg, en ze zijn nog maar 7,5j en 10 maanden. De kat is 4j, dus die kan nog lang mee. Ondertussen wonen we aan een vrij drukke straat, dus een kat erbij vind ik een groot risico. De kat die er nu is, was al gewoon om buiten te lopen in een rustige straat, en gebruikt tot nu toe z'n verstand en gaat om de hoek buiten in de rustigere straat.
2 honden is voorlopig echt genoeg, en ze zijn nog maar 7,5j en 10 maanden. De kat is 4j, dus die kan nog lang mee. Ondertussen wonen we aan een vrij drukke straat, dus een kat erbij vind ik een groot risico. De kat die er nu is, was al gewoon om buiten te lopen in een rustige straat, en gebruikt tot nu toe z'n verstand en gaat om de hoek buiten in de rustigere straat.
Jaaaaa, in januari komt er een malamute pupje bij!
Een heuse zoon van mijn eigen reu Inouk. Ben nu al een trotse oma...
Een heuse zoon van mijn eigen reu Inouk. Ben nu al een trotse oma...
Jaaaaa, Border Collie pupjes 
Nog geen tijd gehad voor een update, maar als het goed is krijgt Abby begin 2015 een nestje, en later in het jaar Venna misschien.
En onze jongste somali poesje heeft net kittens gehad, zijn nu 3 weken oud, dus die zijn er ook nog begin 2015
Nog geen tijd gehad voor een update, maar als het goed is krijgt Abby begin 2015 een nestje, en later in het jaar Venna misschien.
En onze jongste somali poesje heeft net kittens gehad, zijn nu 3 weken oud, dus die zijn er ook nog begin 2015
- Nicky en Pip
- 2-sterren

Ik zou er graag een pupje bij willen, maar vriendlief vindt één hondje wel genoeg 
In december krijgen we voor een maand een logeetje, dan kunnen we mooi kijken of 2 hondjes echt wel zo leuk is als ik denk
Ik heb vast gelijk, en wie weet wat 2015 dan met zich meebrengt 8)
In december krijgen we voor een maand een logeetje, dan kunnen we mooi kijken of 2 hondjes echt wel zo leuk is als ik denk
Ik heb vast gelijk, en wie weet wat 2015 dan met zich meebrengt 8)