En wie mocht het meest het woord voeren? Esther Plantinga of jij.Lizzy schreef: Ik heb natuurlijk direct gevraagd naar de insteek van het programma. En gezegd dat ik nul behoefte voel om mee te werken aan een anti programma. En nou ja, mij is verzekerd dat dat het zeker niet zou worden. Dus daar ga ik dan maar vanuit....
Kassa Groen Barf en kvv
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Re: Kassa Groen Barf en kvv
We hebben niet samen in 1 kamer gezeten hoor. Ze zijn met de filmploeg eerst hier geweest en daarna naar 'de tegenpartij' gegaan (ik twijfel ineens of ze ook bij Plantinga zijn geweest... Die naam noemde ze wel maar ze hadden het ook over Wageningen).Lazy Garfield schreef: En wie mocht het meest het woord voeren? Esther Plantinga of jij.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, ga even een dikke cirkel in de gids zetten.
Het lijkt me zenuwslopend, eerlijk gezegd. Ik heb eigenlijk alleen maar nare ervaring met de media. In Estland wilden ze telkens komen. De krant is een paar keer geweest en naar aanleiding van een van de artikelem hebben we heel wat negativiteit over ons heen gekregen omdat onze honden destijds geen papieren hadden. Toen wilde de tv komen, maar daar heb ik voor bedankt. Knap dat je het überhaupt hebt aangedurfd!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik ga zeker kijken, en hoop dat ze een genuanceerd verhaal neerzetten. 
Ben benieuwd. Toch stoer dat je mee gewerkt hebt hoor Lizzy!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Hartstikke stoer Lizzy, ik ga zeker kijken ben heel benieuwd wat ze ervan maken!
Spannend Lizzy, ik ga kijken!
wat zal het straks rustig zijn op BP... 
K&D schreef: wat zal het straks rustig zijn op BP...![]()
Ik ga ook opnemen. Vind het leuk dat het meer onder de aandacht wordt gebracht. Steeds meer mensen gaan over op kkv, en andere twijfelen erover, dus ik hoop maar dat het een positieve uitzending wordt.
Gr. Ingrid
Gr. Ingrid
Heb ik het spel hier voor mezelf alleenK&D schreef: wat zal het straks rustig zijn op BP...![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik hoor net in een voorstukje: Steeds meer mensen geven hun dieren rauw vlees maar is dit wel gezond?
Klopt, dat voorstukje staat ook al hierMieke L. schreef: Ik hoor net in een voorstukje: Steeds meer mensen geven hun dieren rauw vlees maar is dit wel gezond?
Hij staat getimerd, en we kijken nu al naar man bijt hond. Kan niet misgaan! (oh jawel, want mijn zusje zou nog langskomen, zal je net zien dat ze er dan is).
Ik heb Bisquit al zien smullen!Mieke L. schreef: Ik hoor net in een voorstukje: Steeds meer mensen geven hun dieren rauw vlees maar is dit wel gezond?