Kassa Groen Barf en kvv

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Kassa Groen Barf en kvv

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nou, ik vond het best oké hoor. Puntje, oppassen met baby's. Ja, lijkt mij wel oké dat je je hond je baby niet laat likken, sowieso ;)

En verder, laatste zin, want de hond is van nature toch een vleeseter! Nou, prima toch? Dan mag er best gezegd worden dat een hond geen duurzaam huisdier is. Al lijkt met mij logisch dat een klein dier al sneller duurzaam is dan een groot dier.

Ik vond niet dat er raar gedaan werd verder, Lizzy en Leo werden met respect gefilmd vond ik, weinig sensatie.

En Plantinga vond ik ook niet eens erg negatief. En ik vond het wel lollig, die brokjes in de vorm van mijn barfmenu (groent, bot en vlees :P)
Tamara
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tamara »

odradaatje schreef: Neem een cavia, veel duurzamer en groener..... ???

Die heb ik ook, geloof me zo GROEN zijn die niet  :whistle:
Inouchka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inouchka »

Lizzy en Leo, ik stond echt met men mond vol tanden!! Jullie hondjes zien er super uit!! Super gedaan, wij zijn iig trots op jullie!!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ik vond het ook niet tegenvallen. Alles wat ze zegt klopt, alleen jammer dat er dan niks negatiefs over brok komt, maar goed zo is het nou eenmaal.
Overgens zou ik mijn baby ook niet laten likken door een brokkenhond...of konijn maar dat ter zijde  :P
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Angelique schreef: Het viel mij niet tegen. Het enige minpuntje vond ik dat de vraag was...is dat wel gezond voor je hond en de conclusie was...als je voor duurzaam wilt gaan zijn brokken de beste keus (na de cavia).
Ja, want die bestaan uit restproducten die overblijven. Jammer dat ze er dan niet bij vertellen waar die restproducten precies uit bestaan.
Tamara
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tamara »

estherdalmaat schreef: Mevr P kan goed recht lullen wat krom is :P

Daar heeft ze voor 'gestudeerd'  :D
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Kassa Groen Barf en kvv

Bericht door Ruisje »

Ik vond het stukje best positief! Lizzy vertelde duidelijk en met overtuiging haar verhaal, terwijl mevrouw P. volgens mij zelf twijfelde aan haar waarheid, beetje hakkelend overkwam en het brokkenverhaal m.i. niet goed uit de verf kwam!

Hoera!!! :D

hannabelgje schreef: Allemaal aan de cavia's en konijnen dus.
Zijn Sergi en Lily het helemaal eens, maar dat is zeker niet de bedoeling... :P
Laatst gewijzigd door Ruisje op ma 17 nov 2014, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ashena
3-sterren
3-sterren

Bericht door Ashena »

Het feit dat mijn hond wel eens in de sloot springt,  door de viezigheid rolt,  daar wordt dan weer niemand ziek van...  Maar die vleesjes...  Tsja ook jammer dat er heel zwart wit over bot gesproken werd: ja er moet wel eens geopereerd worden,  dat dat dan is omdat met verkeerd bot voert wordt dan niet verteld,  alle bot lijkt nu gevaarlijk...  Beetje jammer allemaal,  maar de hondjes zagen er goed uit!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

*Natasja* schreef: Ja, want die bestaan uit restproducten die overblijven. Jammer dat ze er dan niet bij vertellen waar die restproducten precies uit bestaan.
Daarvoor verwijzen we naar de keuringsdients van waarde  ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Martine-Tom schreef: Ik vond het ook niet tegenvallen. Alles wat ze zegt klopt, alleen jammer dat er dan niks negatiefs over brok komt, maar goed zo is het nou eenmaal.
Overgens zou ik mijn baby ook niet laten likken door een brokkenhond...of konijn maar dat ter zijde  :P
Nou ja, kleurstoffen alleen voor het gevoel van de baas bv. En maar 4% vlees terwijl ze later verteld dat honden vleeseters zijn. Vind ik best negatief :P
lalabebe
3-sterren
3-sterren

Bericht door lalabebe »

brokken duurzamer.....oja de fabrieken lopen op lucht, de verpakking is zeker biologisch afbreekbaar, en de granen en toevoegingen die kosten ook helemaal geen energie of op zulllen op een of  andere manier geen invloed hebben op het wel of niet duurzaam zijn, en tja als je er maar 4 tot 14% "vlees' in stopt kan ik het ook. Brrr wat een draak van een vrouw zeg.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Nou al met al viel het mij reuze mee. Hartstikke leuk om Lizzy, Leo en de honden zo te zien!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

eelke schreef: Nou, ik vond het best oké hoor. Puntje, oppassen met baby's. Ja, lijkt mij wel oké dat je je hond je baby niet laat likken, sowieso ;)

En verder, laatste zin, want de hond is van nature toch een vleeseter! Nou, prima toch? Dan mag er best gezegd worden dat een hond geen duurzaam huisdier is. Al lijkt met mij logisch dat een klein dier al sneller duurzaam is dan een groot dier.

Ik vond niet dat er raar gedaan werd verder, Lizzy en Leo werden met respect gefilmd vond ik, weinig sensatie.

En Plantinga vond ik ook niet eens erg negatief. En ik vond het wel lollig, die brokjes in de vorm van mijn barfmenu (groent, bot en vlees :P)
+1  (scheelt tikken)  :)

Verder: je kunt van zo'n uitzending ook geen diepte verwachten, dus wat er hier getoond is vind ik alleszins meevallen.
Tamara
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tamara »

Ashena schreef: Het feit dat mijn hond wel eens in de sloot springt,  door de viezigheid rolt,  daar wordt dan weer niemand ziek van...  Maar die vleesjes...  Tsja ook jammer dat er heel zwart wit over bot gesproken werd: ja er moet wel eens geopereerd worden,  dat dat dan is omdat met verkeerd bot voert wordt dan niet verteld,  alle bot lijkt nu gevaarlijk...  Beetje jammer allemaal,  maar de hondjes zagen er goed uit!

De meeste honden die worden geopereerd zijn volgens mij de honden die die gekookte dinobotten krijgen. runderbotten dus..
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

eelke schreef: Nou ja, kleurstoffen alleen voor het gevoel van de baas bv. En maar 4% vlees terwijl ze later verteld dat honden vleeseters zijn. Vind ik best negatief :P
Klopt, maar de gevolgen kwamen er niet bij kijken, als jouw barfhond een baby likt word de baby ziek, dat geeft net een wat andere toon dan "och ja dat is puur voor de baas, de hond ziet het verschil niet" er word niet gemeld wat die overige 96% is en wat dat voor de hond doet qua gezondheid...of dat een brokkenhond ook salmonella uitschijt  :P

Plaats reactie