Kassa Groen Barf en kvv
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kassa Groen Barf en kvv
Ja, en dat wordt dus niet verteld, met als gevolg dat niet wetend Nederland nu denkt dat we onze honden vermoorden :p
Aan de positieve kant, Lizzy en Leo kwamen goed uit de verf. Alsmede de slager die het al niet begreep.
Er werd idd niet spastisch gedaan over rauw voeren en dat met de rustige nuchterheid van Lizzy op zich een goed verhaal voor zo'n kort stukje.
en die spikkels van jullie zijn helemaal super.
Er werd idd niet spastisch gedaan over rauw voeren en dat met de rustige nuchterheid van Lizzy op zich een goed verhaal voor zo'n kort stukje.
en die spikkels van jullie zijn helemaal super.
Ik vond het een leuk item! Lizzy had langere zendtijd dan Esther hoor!!! En wat baby's betreft.... kijk maar eens in het mama topic hier wat een super baby's en kindjes wij hebben! En die krijgen met regelmaat een lebber hoor!
Ashena schreef: Ja, en dat wordt dus niet verteld, met als gevolg dat niet wetend Nederland nu denkt dat we onze honden vermoorden :p
Nou dat idee krijg ik echt niet hoor.
-
judith1967
- 5-sterren

Nou viel mij niet helemaal tegen,had het erger verwacht.
Lizzy & Leo complimentjes.
Enkel bot verhaal en niet likken
Lizzy & Leo complimentjes.
Enkel bot verhaal en niet likken
Ik vond het optreden van Lizzy, Leo en de doggies echt fantastisch.......manlief: he dat doe jij ook zo wahahhahahhahaha, ben goed getraind hier. 
Ik vond het meevallen. De mensen die hun eigen hersenen gebruiken hebben gewoon door dat zij een commercieel praatje hield wat zichzelf tegenspreekt. Niets over de kleurstoffen bijv die zij ruiterlijk toegaf dat erin verwerkt waren voor de baasjes. Ieder weldenkend mens weet dat dat slecht is. Ze praten wel maar zei eigenlijk niets. Alleen dan een negatieve aanval op vers ... dat verhaal dat het slecht kan zijn voor de baby.... en dat verhaal over gevaar van bot in de maag of zoiets dergelijks .... Op gevoel van mensen in praten .. baby en hond 
Verhaal van Lizzy was nuchter, duidelijk en helder. Niets zichzelf tegen spreken en inhoud.
Maar eigenlijk was het te kort om mensen die er nooit over nagedacht hebben te bereiken denk ik.
Verhaal van Lizzy was nuchter, duidelijk en helder. Niets zichzelf tegen spreken en inhoud.
Maar eigenlijk was het te kort om mensen die er nooit over nagedacht hebben te bereiken denk ik.
Laatst gewijzigd door Shera op ma 17 nov 2014, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zal dat denken omdat ik al eens voor moordenaar ben uitgemaakt omdat ik mijn honden botten gaf. Iedere gek wist toch dat je geen bot mag geven aan een hond ivm splinteren? Dus vermoorde ik mijn hond [emoji23] ik zie dus heel goed gebeuren dat diezelfde mensen nu denken : zie je wel: die hond gaat vroeg of laat dood omdat ze bot voert
- Angelique
- 5-sterren

Jou wel, maar je baby niet. Maar goed persoonlijk vind ik dat ook niet fris, ook niet als de hond brokken eet.Lazy Garfield schreef: Ow de hond mag me niet meer likken, levensgevaarlijk volgens betweter Plantinga!
Mijn dochter van bijna 6 heeft vandaag geholpen met portionerenJantina schreef: Ik vond het een leuk item! Lizzy had langere zendtijd dan Esther hoor!!! En wat baby's betreft.... kijk maar eens in het mama topic hier wat een super baby's en kindjes wij hebben! En die krijgen met regelmaat een lebber hoor!
T viel ons ook niet tegen! Theo heeft het hele item vol intresse gevolgd
en is zwaar in luv met de dallies!
Ik vond t een positief verhaal en vond jullie heel leuk overkomen!
Ik vond t een positief verhaal en vond jullie heel leuk overkomen!
Ik wist helemaal niet dat je op tv kwam, Lizzy - ik sla kennelijk het topic Kassa Groen per definitie over.
Het was dat ik vlees voor Wodka ging halen bij Marije. Timing is alles.
Pippa vond je machtig interessant en ik heb ook genoten van jullie hoor!

Nee het is niet fris maar her gebeurt wel eens in een gezinssituatie. En serieus, mijn kind is continu verkouden van de gore bacterie en virus bron die kinderdagverblijf heet. Hij heeft nog geen salmonella van de honden gehad...
Dat hupje was idd heel blij 
Zoooo. Dat hebben we ook weer gehad en overleeft
. Tja. Wat vond ik ervan. Wel leuk. En inhoudelijk wel oppervlakkig. Ja, helemaal eens wat Angelique zegt "ze stellen de vraag of het gezond is en de eind conclusie is dat de hond een milieu onvriendelijk dier is en dat je beter een cavia kunt nemen, die is groener". Nou, dat valt me tegen want ik heb uitgebreid gesproken hoe wij BARF'ers voor een groot deel dingen voeren die niet meer door mensen worden gegeten. Maar goed, ja, ik vond het dus oppervlakkig maar het had veeeeel erger gekund. En verder vond ik het wel lollig om mijn hondjes op TV te zien smikkelen
. Zelf ga ik morgen op dieet
. Ik vond zelf de opmerking van Mourad van het Islam Centrum geniaal "ik dacht 'zijn al die Nederlanders ineens massaal tot de Islam bekeerd?!'. Maar het bleek voor hun viervoeter te zijn
". Verder vond ik Plantinga niet sterk uit de verf komen. En jammer dat ze dan weer over het niet bestaande gevaar van botten begint. Maar goed, hadden we anders verwacht? Nee. En ik denk dat ze bij Kassa Groen uitstekend hebben gezorgd dat wij als BARF'ers niet raar uit de verf zijn gekomen. Je ziet 5 super gezonde honden lopen en genieten van hun eten. Dus dat vind ik dan wel fijn. Dus, al met al denk ik dat het een vermakelijk stukje TV is geworden.