Kassa Groen Barf en kvv

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Kassa Groen Barf en kvv

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Cathelijn schreef: Erg leuk om jullie te zien! Tja ik vond het geheel ook wat oppervlakkig maar het item was ook te kort voor echte diepgang. Esther vond ik ook niet zo sterk overkomen. 
Ik vind het altijd weer apart dat de brokkenzakken vol staan met plaatjes van vlees en groenten want iedereen weet blijkbaar dat dat gezond is, terwijl het niet of nauwelijks in het voer zit.
Ben nog steeds zo blij dat ik barf.
Ja, op brokkenzakken wordt vlees en groenten geprezen, maar als je het zo aan je hond geeft ben je gek want een hond leeft op brokjes. Rare logica eigenlijk.
Tamara
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tamara »

Angelique schreef: Dat zal, maar het valt niet te ontkennen dat er ook wel eens "barfbotten" verwijderd moeten worden. Wat dan net niet de juiste barfbotten waren en die mensen komen ook gewoon bij de da met "mijn hond barft en nu zit zijn karkas overdwars...of runderrib enz". Daar waarschuwen we hier ook voor, dus dat ze dat aanhaalde dat die operaties wel eens voorkwamen vond ik niet super negatief, ze had daar met witte jas, dus voor de leek interessanter, ook met droge oogjes kunnen beweren dat da's aan de lopende band botten aan het verwijderen zijn.

Ik heb genoeg verhalen gelezen op internet dat er een hond in een paar brokjes is gestikt.
Het leven is risico's. Mijn zus is bijna doodgegaan bij haar bevalling omdat de ruggenprik naar boven schoot en ze dus bijna stikte.
Komt ook maar 1 keer op de .... voor. Toch gebeurde het.

Maar die dierenarts laat het inderdaad voordoen alsof ze dagelijks aan het verwijderen zijn.

Ik weet in ieder geval wel dat niemand op het board naar haar praktijk gaat hahahaha  ;D
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Helemaal off topic, maar is die reu ook van jullie Lizzy?
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Maar even serieus, als graan voor honden en katten niet gezond is, voor koeien en mensen eigenlijk ook niet. Waar moeten ze dan met al dat graan heen? Meer kippen gaat ook niet, dan krijgen we nog meer vogelgriep. Probleem!!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef: Helemaal off topic, maar is die reu ook van jullie Lizzy?
Die reu is door mij gefokt. Een prachtzoon van Bisq :smitten:. Hij heet Basic en zijn lieve baasje is Manon :-*. Basic logeerde die week bij ons.
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Het zag er prima uit. Jullie verhaal kwam goed uit de verf en je had meer zendtijd dan ik had gedacht. Leuk om al die spikkels te zien springen.
Tamara
4-sterren
4-sterren

Bericht door Tamara »

hannabelgje schreef: Maar even serieus, als graan voor honden en katten niet gezond is, voor koeien en mensen eigenlijk ook niet. Waar moeten ze dan met al dat graan heen? Meer kippen gaat ook niet, dan krijgen we nog meer vogelgriep. Probleem!!

Ik heb nog een aantal ratten die naast het barfen ook nog graan eten, 35 gram per dag maar het is wat  :biggrin2:
momonique
1-ster
1-ster

Bericht door momonique »

Ook ik heb gekeken hartstikke leuk  :) ik heb prachtige dalmaten en rijkelijk gevulde voer bakken  gezien, en dat kan ik van dat ongezellige bakje met gekleurde brokjes niet zeggen. Maar toch wel 14% vlees misschien...... Met een beetje pech slechts 4%  :biggrin2:
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Whahahaha, wat een geweldige foto! GENIAAL!!!!  :biggrin2: :biggrin2:. Mag ik die pikken van je?

Hahaha, ja, die huppel, ik doe dat elke dag he, vinden ze leuk :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Tegen betaling  :biggrin2:

Enne die vis he.... Die heb je niet zelf gedroogd maar zelf gekocht bij http://www.eko4petz.nl  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

MarijeEnBoomer schreef: Tegen betaling  :biggrin2:

Enne die vis he.... Die heb je niet zelf gedroogd maar zelf gekocht bij http://www.eko4petz.nl  :biggrin2:
Hahahahaha, mafkees  ;D ;D ;D
De vis kwam inderdaad van Eko4petz :biggrin2:
Hoeveel moet je hebbuh?
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Hahahahaha, mafkees  ;D ;D ;D
De vis kwam inderdaad van Eko4petz :biggrin2:
Hoeveel moet je hebbuh?
Lekker taartje  :biggrin2:
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

MarijeEnBoomer schreef: Lekker taartje  :biggrin2:
Mijn foto! Stukje taart!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Jij ook taart Sas, jij ook taart  :biggrin2: :-*
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Tamara schreef:

Ik heb genoeg verhalen gelezen op internet dat er een hond in een paar brokjes is gestikt.
Het leven is risico's. Mijn zus is bijna doodgegaan bij haar bevalling omdat de ruggenprik naar boven schoot en ze dus bijna stikte.
Komt ook maar 1 keer op de .... voor. Toch gebeurde het.

Maar die dierenarts laat het inderdaad voordoen alsof ze dagelijks aan het verwijderen zijn.

Ik weet in ieder geval wel dat niemand op het board naar haar praktijk gaat hahahaha  ;D
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, ik weet dat je overal in kan stikken...zo ook in een bot. En wellicht komen de dingen op de een toch anders over dan de ander, want naar mijn idee had ze het gevaarlijke botverhaal veel beter kunnen uitbuiten dan wat we nu gezien hebben.

Maar idd, weinig kans dat er iemand hier naar haar praktijk gaat  ::)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik miste het stukje kvv . Daar is geen aandacht aan besteed in de uitzending .
Ik vond E.P weer in herhaling vallen , dat is in menig filmpje ook al aan de orde geweest
En dan hoor ik in het NOS journaal dat er 2000 mensen ziek worden vanwege slechte keuken hygiene . En dat zijn geen 2000 barfers denk ik
Ik vond het erg leuk jullie en de honden te zien , en natuurlijk ook de meneer van het Islam Center
Er had wat mij betreft wat meer diepgang in gemogen , maar ja dat lukt niet in zo,n korte uitzending
En weet je wat me ook opviel ?  :biggrin2: Je weet dat je op tv gaat komen Lizzy , en dan heb je een t-shirt met kreukels aan  ::) :biggrin2:
Daa kan natuurlijk niet (nog eens voorkomen ) he ?

Zeg ik die ook een hekel aan strijken heeft  :biggrin2: ;)

Plaats reactie