Lizzy schreef: Jij ook taart Sas, jij ook taart![]()
![]()
Kassa Groen Barf en kvv
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kassa Groen Barf en kvv
Neeejjj, ik had een gestreken t-shirt aan, maar die springen die honden dus helemaal goor in dat bos! Toen kwamen we daarna thuis, toen zei ik 'ohhw, wacht, voor je verder gaat met filmen, ik ren even naar boven voor een schoon t shirt!!". Had ik geen gestreken shirts meer..smulpaap schreef: Ik miste het stukje kvv . Daar is geen aandacht aan besteed in de uitzending .
Ik vond E.P weer in herhaling vallen , dat is in menig filmpje ook al aan de orde geweest
En dan hoor ik in het NOS journaal dat er 2000 mensen ziek worden vanwege slechte keuken hygiene . En dat zijn geen 2000 barfers denk ik
Ik vond het erg leuk jullie en de honden te zien , en natuurlijk ook de meneer van het Islam Center
Er had wat mij betreft wat meer diepgang in gemogen , maar ja dat lukt niet in zo,n korte uitzending
En weet je wat me ook opviel ?Je weet dat je op tv gaat komen Lizzy , en dan heb je een t-shirt met kreukels aan
![]()
Daa kan natuurlijk niet (nog eens voorkomen ) he ?
Zeg ik die ook een hekel aan strijken heeft![]()
![]()
Wat een prachtig stel honden zeg! Ik heb geprobeerd er als een beetje een leek naar te kijken en volgens mij komt het geheel best heel positief richting barf over dan, hoor, zelfs met Plantinga's commentaar erbij genomen. Goed gedaan!
BriljantLizzy schreef: Neeejjj, ik had een gestreken t-shirt aan, maar die springen die honden dus helemaal goor in dat bos! Toen kwamen we daarna thuis, toen zei ik 'ohhw, wacht, voor je verder gaat met filmen, ik ren even naar boven voor een schoon t shirt!!". Had ik geen gestreken shirts meer..![]()
. Kon ik kiezen tussen of vuil of gekreukt. Heb ik voor dat 2de gekozen
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Neeejjj, ik had een gestreken t-shirt aan, maar die springen die honden dus helemaal goor in dat bos! Toen kwamen we daarna thuis, toen zei ik 'ohhw, wacht, voor je verder gaat met filmen, ik ren even naar boven voor een schoon t shirt!!". Had ik geen gestreken shirts meer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het hoor
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

We vonden jou heel sterk en Esther absoluut zwak - en wij zijn natuurlijk helemaaaaaal niet bevooroordeeld
. Een schitterende uitspraak vond ik die over alle kleurtjes en vormpjes in het brokkenvoer : om het idee te geven dat dat er ook dat in zat wat je op de verpakking afgebeeld zag ???. Dat pleit echt in het voordeel van brokken natuurlijk. En de slager..........wat een humorist! Ook nog helemaal pro barf : terug naar de natuur, hartstikke mooi!
Voortaan 2 shirts strijken dus!Lizzy schreef: Neeejjj, ik had een gestreken t-shirt aan, maar die springen die honden dus helemaal goor in dat bos! Toen kwamen we daarna thuis, toen zei ik 'ohhw, wacht, voor je verder gaat met filmen, ik ren even naar boven voor een schoon t shirt!!". Had ik geen gestreken shirts meer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle gekheid op een stokje, dat was me dus totaal niet opgevallen! Ik keek naar jullie honden, hun heerlijke gevulde voerbakken, bewegende beelden van jullie en die aardige meneer van de slagerij.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Ook even gekeken.
Ik vond het niet heel negatief hoor. Die Esther vertelde dat wat wij allemaal toch al jaaaaaren horen!? Niks nieuws dus. En wat Lizzy vertelde was ook niks nieuws voor ons, toch?
Wel leuk, de uitleg over de vorm en kleur brokjes; groenten, vlees en botjes....nou, dat doen wij ook in de voerbak en dan is het gevaarlijk?
En indd, ze sprak zich tegen door te zeggen dat honden vleeseters zijn...Lizzy heeft toch gelijk
En die man van de IC, helemaal geweldig: voeren zoals de natuur bedoeld heeft! Lizzy, die zin heeft ie vast van jou

Ik vond het niet heel negatief hoor. Die Esther vertelde dat wat wij allemaal toch al jaaaaaren horen!? Niks nieuws dus. En wat Lizzy vertelde was ook niks nieuws voor ons, toch?
Wel leuk, de uitleg over de vorm en kleur brokjes; groenten, vlees en botjes....nou, dat doen wij ook in de voerbak en dan is het gevaarlijk?
En indd, ze sprak zich tegen door te zeggen dat honden vleeseters zijn...Lizzy heeft toch gelijk
En die man van de IC, helemaal geweldig: voeren zoals de natuur bedoeld heeft! Lizzy, die zin heeft ie vast van jou
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Oh en Lizzy.....pens op je aanrecht!?
Jij durft!!
ik doe het ook, maar vrees dat ik het minder goed schoon maak dan jou.....en ik ben ook nog niet ziek geworden, pfieuw!
Jij durft!!
ik doe het ook, maar vrees dat ik het minder goed schoon maak dan jou.....en ik ben ook nog niet ziek geworden, pfieuw!
Pens zonder handschoenen, dat vond ik echt stoer!**Jolanda** schreef: Oh en Lizzy.....pens op je aanrecht!?![]()
Jij durft!!
Ja, stoer he
. En ik leef nog steeds
. Ik gebruik dat deel van het aanrecht alleen voor hondenvoer, moet ik eerlijk bekennen. En die snijdplank is ook voor de honden. En het mes ook. En dan schijn je dus toch niet dood te gaan 
Bedankt voor jullie leuke reacties, ook over onze spikkels
! Echt gaaf
!
Bedankt voor jullie leuke reacties, ook over onze spikkels
Neutraal stuk .. viel me 100% mee.
Prachtig gezonde honden, t stukje bij t islam centrum ja leuk!
Jammer dat t niet wat langer was...
Prachtig gezonde honden, t stukje bij t islam centrum ja leuk!
Jammer dat t niet wat langer was...