Kassa Groen Barf en kvv

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Kassa Groen Barf en kvv

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nog een linkje, met een link naar hier :) (ik was aan het zoeken naar reacties van mensen, nog niet echt wat gevonden).

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/honden-gaan-voor-het-raw-food-dieet/speel/1/

Ook eng trouwens, als je naar http://www.kassa.nl gaat kom je op de site vd c1000 uit  :o
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Ruisje schreef: Voortaan 2 shirts strijken dus! :biggrin2:
Alle gekheid op een stokje, dat was me dus totaal niet opgevallen! Ik keek naar jullie honden, hun heerlijke gevulde voerbakken, bewegende beelden van jullie en die aardige meneer van de slagerij. ;D
Ik heb geen kreukel gezien!
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Lizzy schreef: Kijk haar kijken ;D ;D ;D
Echt geweldig!
Ze was echt geïnteresseerd !
Ze heeft ook nog even achter de tv gekeken  :biggrin2: maar daar was niks!
En ze rook in de lucht.... Maar ook de geur kwam niet door  :biggrin2:
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Jammer dat ik Theo niet heb gekiekt die zat echt net zo. Hij zat er ook nog binnensmonds bij te wauwelen :smitten:
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Wat ik ook altijd wonderlijk vind is dat er wordt gesteld dat barfen iets nieuws is. De hond die in 1962 in ons gezin kwam wonen - toen ik nog piepjong was  :biggrin2: - kreeg ook rauw vlees. Ik weet niet of iedereen dat voerde, maar mijn moeder deed het in elk geval wel. Ik kan me niet herinneren dat wij als kinderen er ziek van zijn geworden, integendeel, we mankeerden nooit wat!
Laatst gewijzigd door Tanna op di 18 nov 2014, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
winni
4-sterren
4-sterren

Bericht door winni »

Wauw  ;) dat heb je goed gedaan Lizzy! Leuk om jullie een keer in 'levende lijve' te zien.
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Prima gedaan Lizzy en Leo, heerlijk ontspannen filmpje.
Jullie kwamen overtuigend over dat kan ik van het gehakkel en zichzelf tegensprekende Esther niet zeggen.  :biggrin2:

Alleen al de etende, spelende en zichtbaar supergezonde honden is overtuiging genoeg lijkt mij...
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

En op de afspeelpagina een linkje naar BP. Is ook positief toch?

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... t/speel/1/
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

keetje schreef: En op de afspeelpagina een linkje naar BP. Is ook positief toch?

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... t/speel/1/
In het stukje tekst er onder vind ik dat ze brokken best negatief neer zetten (logisch) en dat ze vers best promoten....behalve die laatste zin, die breekt gelijk alles weer af, erg jammer :(
BusKay

Bericht door BusKay »

Hondenbrokken ongezond?
Er doen zich een hoop onwaarheden voor over honden brokken. Zo zouden hondenbrokken kanker en andere ziektes opwekken. "Dat is niet zo", zegt Plantinga, "want als hondenbrokjes schadelijk zouden zijn, waarom worden honden dan nog steeds drie keer zo oud als in de natuur?"

Dat voer maar een zeer klein percentage van de sterfte in de natuur veroorzaakt wordt maar niet vertelt... en dank je de koekkoek in een beschermde omgeving wordt veel drie keer ouder...
Je ziet het al in de bejaardentehuizen  :o :o :o
Nog geen tehuis gezien in het grote woud....  :-\ :-\

Ik zie ze al voor de buis zitten.... "Joh... kijk... één met vijf honden.... wat een aso..."  >:( >:(

Soon... Liz nominated for an EMI  :biggrin2: :biggrin2:
Laatst gewijzigd door BusKay op di 18 nov 2014, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ah ja, ze moet wat te zeggen hebben :biggrin2:. En brokken op de een of andere manier wel verdedigen. Maar echt goed uitleggen waarom kleurstoffen, smaakstoffen, antioxidanten en chemische conserveringsmiddelen in hondenvoeding zitten en of dit kwaad kan kon ze natuurlijk ook weer niet....

Weet je wat ik me nou zo af loop te vragen :g:. Is toch ook een hondenbaan, camera man? Loop je van 9 uur tot 14 uur te sjouwen met zo'n loeizwaar ding, houd je 3 minuten TV over :-X
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Haha, ja dat dachten wij toen ook toen ze van 9 tot 18 uur hier de opnames maakten voor de Wereld van nu. Voor 10 minuten! En dan die hele ploeg er omheen, pffff.
BusKay

Bericht door BusKay »

Hier ook voor een restyling van een woonkamer (RTL Woonmagazine) bij buren... hele dag omroep in de straat voor 10 minuten uitzending...
annielaumen
5-sterren
5-sterren

Bericht door annielaumen »

Omdat de uitzending zo kort was viel het best mee.
Leuk om jullie in levende lijve te zien.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Lizzy schreef: Jaaa, ze zagen er goed uit he, onze skeetjes :smitten:! Lekker genieten van hun eten! En het waren er vijf zelfs , vijf Dalmaten :biggrin2:. Ze waren hier toen Basic hier logeerde en die is vet vaak in beeld :biggrin2:
Ik zat ook al steeds te denken dat ik er 5 zag, blij dat jij het even opheldert !! 

Verder vind ik het een superleuke uitzending, leuk om jullie weer een te zien met blije spikkels en Mourad deed het ook geweldig !!! 

Het enige wat natuurlijk niet klopt is dat je bij het IC geen biologisch vlees koopt ;)
Laatst gewijzigd door Nynke op di 18 nov 2014, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie