We hebben maar een kort rondje gedaan. Maar bij het aanlijnen stond ze alweer te stuiteren.
Ik geniet inderdaad van elke wandeling. Afgelopen zomer had ze het met warm weer steeds best wel zwaar. Maar nu het weer koeler is en we weer naar het recreatiestrandje mogen is ze helemaal opgeknapt. Ze rent lekker, gaat achter ballen aan en doet dagelijks aan aquajoggen. Ik verbaas me elke keer weer hoe snel en soepel ze nog is voor haar leeftijd.
Angelique schreef:
Nena gaat goed, zo'n wandeling redt oma hier echt niet meer hoor.
Toch is het misschien niet echt een heel goed idee. Misschien moet ik het VL voortaan maar duidelijk meedelen dat ik al op lange ronde ben geweest. Hij was gewoon thuis toen ik weg was, hoor. Maar kennelijk was het hem ontgaan dat ik weg was geweest. ???
Vanmorgen bij de Agentur für Arbeit geweest. De mevrouw daar was erg tevreden over mijn sollicitatie-activiteiten. Fijn!
Dus geen gekke dingen daar
Manlief getrakteerd op een nieuwe accuboormachine, de oude was echt op. Hij mag hem vanmiddag meteen uitproberen
Verder vanmiddag weer oefenen met Belle-Knollie-Beest. Het gaat nog niet echt fantastisch, ze doet nog erg boos als ik haar wil aanraken op "verboden plekken". Maar we hebben tijd zat, dus we blijven gewoon rustig oefenen. Ze begint al een klein beetje te snappen dat idioot doen betekent dat ik doorga, en dat rustig doen betekent dat ik stop. Ze is ook nog maar 2,5 week hier, dus echt iets verwachten doe ik natuurlijk nog niet.
Gisteren is Flow gesteriliseerd, laproscopisch. 3 kleine gaatjes in de buik. Gisteren de hele dag gepiept van de narcose. Vandaag geniet ze weer van het leven, ze rent als een gek door de tuin en door het duin, mag een week niet zwemmen dus vanmorgen moest ik haar echt teleurstellen dat we niet naar zee konden, ze bleef maar die kant op trekken. Straks maar even met de bal spelen, wat energie eruit. In huis heeft ze een mooi medical petshirt aan om te voorkomen dat ze de hechtingen eruit wast.
Het is uiteindelijk toch een rondje bos geworden, maar man man, wat waren de guppen vervelend. Langdurig snuffelen, niet doorlopen, voor mij langs oversteken omdat er INEENS een lekkere grasspriet is, niet wachten als ik dat zeg, links en rechtsaf paden in slaan die ik niet wilde. uiteindelijk mijn laars onder Joep zijn billen geparkeerd omdat ie voor de zoveelste keer in een modderplas bleef staan en dreigde door zijn poten te zakken
*milyck* schreef:
So Theo, dat klinkt als een stevige braspartij
Niet alles voor 0,99 per stuk De peren waren 0,99 per kg, de clementines 1,99 per kg en de pompoenen waren 0,99 per stuk. Alles bij elkaar was 4,65.
Heb de economie dus weer even flink aangezwengeld hier in het zuiden
Els&Flow schreef:
Gisteren is Flow gesteriliseerd, laproscopisch. 3 kleine gaatjes in de buik. Gisteren de hele dag gepiept van de narcose. Vandaag geniet ze weer van het leven, ze rent als een gek door de tuin en door het duin, mag een week niet zwemmen dus vanmorgen moest ik haar echt teleurstellen dat we niet naar zee konden, ze bleef maar die kant op trekken. Straks maar even met de bal spelen, wat energie eruit. In huis heeft ze een mooi medical petshirt aan om te voorkomen dat ze de hechtingen eruit wast.
Beterschap Flow!
Waarom heb je haar laten steriliseren als ik vragen mag
MarijeEnBoomer schreef:
Beterschap Flow!
Waarom heb je haar laten steriliseren als ik vragen mag
Dat mag. Flow had 2 zware loopsheden met 2x heftige schijnzwangerschappen. Op aanraden van de dierenarts en de fokker hebben we besloten om voor sterilisatie te kiezen. We waren er al achter dat we niet wilden fokken met haar en gezien de afgelopen loopsheid vonden we het verstandiger om haar voor een volgende ronde te behoeden.
Els&Flow schreef:
Dat mag. Flow had 2 zware loopsheden met 2x heftige schijnzwangerschappen. Op aanraden van de dierenarts en de fokker hebben we besloten om voor sterilisatie te kiezen. We waren er al achter dat we niet wilden fokken met haar en gezien de afgelopen loopsheid vonden we het verstandiger om haar voor een volgende ronde te behoeden.
Oh okay, ik dacht doordat je shows loopt dat je wilt fokken
Nee hoor, we showen omdat we dat leuk vinden. Flow komt uit een showlijn, dat zit in der bloed en zolang zij het leuk vind in de ring vind ik het ook prima. Goddank vind ze de jacht ook heel erg leuk, want dat vind ik leuker dan (binnen) shows.
Wat een dag. Pff stil gestaan met de auto. Tijdens het tanken liep het boven erin en onder er weer uit. 75 euro de put in.
Was opgevouwen en tot 3 keer toe de koelkast open gemaakt om daar de was uit te halen.
Uitgeflipt op ml voor helemaal niets.. Ik geloof dat ik mezelf beetje voorbij aan het gaan ben
Wel leuk cadeautje gekocht voor Dwayne voor de feestdagen. Een eigen puppy
Vanavond bij vrienden gegeten. Super lekker en gezellig. Dwayne vond het ook gezellig. Die heeft tot half 10 gespeeld. Meestal ligt hij tussen 7-8 in bed.
Nu hoop ik dat hij morgenvroeg ook wat langer slaapt