Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Leuk, spannend, gezellig! Veel plezier. 
Bos etappe gehaald, daarna vergeten om geld te gaan pinnen 
De guppen waren nu niet zo vervelend. Net bij mij dan, want vanmorgen vroeg... mijn vriend merkte op dat ik vroeg uit bed was. Appte mopperend terug dat ik wakker geworden was van het geluid beneden, krijg ik terug; 'Oh ja
Sorry, Gijs ging een discussie aan
' en toen moest ik heel erg lachen.
De guppen waren nu niet zo vervelend. Net bij mij dan, want vanmorgen vroeg... mijn vriend merkte op dat ik vroeg uit bed was. Appte mopperend terug dat ik wakker geworden was van het geluid beneden, krijg ik terug; 'Oh ja
Half uurtje gefietst met Flowie, stukje gelopen, maar grotendeels gefietst. Ze vond het best wel weer leuk geloof ik. Vanmiddag nog lekker naar het duin, genieten van het prachtige weer.
Staart en Billen gewassen van Mik, de Tinker waar ik op rijd. Morgen een clinic en dan willen we toch wel een beetje mooi voor de dag komen. Mik is zon viespeuk, hij is soms een driekleur-tinker in plaats van zwartbont. Zijn manen uit de vlechten, gekamd en weer een mooie vlecht erin. Gepoetst en na het wassen nog een buitenritje gemaakt, dan konden zijn staart, billen en benen lekker drogen. Staart lekker ingesprayt met antiklit en een vlecht erin.
Hopelijk is hij morgen nog toonbaar
.
Ik heb er zin in, eerst een stuk theorie en daarna met 8 mensen en paarden om de beurt les van Antoine de Bodt. Ik ben super benieuwd wat het ons gaat brengen.
Mik is een Tinker, maar je kan met hem heel fijn dressuur rijden, tenminste nadat hij lekker losgereden is. De eerste twintig minuten lijken vaak nog niet veel, maar daarna gaat hij vaak lekker lopen. Wie weet hoe het morgen gaat....
Hopelijk is hij morgen nog toonbaar
Ik heb er zin in, eerst een stuk theorie en daarna met 8 mensen en paarden om de beurt les van Antoine de Bodt. Ik ben super benieuwd wat het ons gaat brengen.
Mik is een Tinker, maar je kan met hem heel fijn dressuur rijden, tenminste nadat hij lekker losgereden is. De eerste twintig minuten lijken vaak nog niet veel, maar daarna gaat hij vaak lekker lopen. Wie weet hoe het morgen gaat....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
De jacht gestaakt. Mooie vaatwasser gezien van Bosch. 175 euro met drie maanden garantie. Eerst dadelijk met Jip naar de da. Als dat niet mijn maandloon opslokt dan ga ik denk ik de vaatwasser halen. Maar eerst moet Jip geholpen worden.
Net jaarafrekening van essent ontvangen..krijg 406 euro terug
Had zelf gerekend op 250 euro dus is een prettige meevaller 
Heb pan met cranberries opstaan om compote van te maken.
Heb pan met cranberries opstaan om compote van te maken.
Vergeten de suiker toe te voegen aan de cranberry's..ach ja, dan maar een wat zuurder compotje 
Ik heb heel lang gelest bij Antoine de Bodt, heel veel geleerd, veel plezier!WillyP schreef:
-
hannabelgje
- 5-sterren

Terug van de da met slecht nieuws. Mijn radar doet het helaas nog. Jip is heel ernstig ziek en de kans dat hij iets heeft wat op te lossen is is bijzonder klein. Zijn lever werkt niet goed. De da denkt oa aan fip of een ander dodelijk virus.
hannabelgje schreef: Terug van de da met slecht nieuws. Mijn radar doet het helaas nog. Jip is heel ernstig ziek en de kans dat hij iets heeft wat op te lossen is is bijzonder klein. Zijn lever werkt niet goed. De da denkt oa aan fip of een ander dodelijk virus.
TMG1961 schreef: Net jaarafrekening van essent ontvangen..krijg 406 euro terugHad zelf gerekend op 250 euro dus is een prettige meevaller
![]()
He jakkes meissie, wat een naar berichthannabelgje schreef: Terug van de da met slecht nieuws. Mijn radar doet het helaas nog. Jip is heel ernstig ziek en de kans dat hij iets heeft wat op te lossen is is bijzonder klein. Zijn lever werkt niet goed. De da denkt oa aan fip of een ander dodelijk virus.
Goed bericht Theo! Zie je wel? Het zit ook best wel eens mee 
Gedver Hanna... Dat is niet een bericht wat je wilt horen.

Me weer verbaasd over gebrek aan planning... Soms hè... soms is het ook zo makkelijk. Klant klaagt dat er iets persé vandaag geleverd moet worden. Is alleen vergeten om zelf de opdracht akkoord te geven... En mijn glazen bol is stuk, dus ik zie ook niet of er misschien wat onderweg is...

Gedver Hanna... Dat is niet een bericht wat je wilt horen.
Me weer verbaasd over gebrek aan planning... Soms hè... soms is het ook zo makkelijk. Klant klaagt dat er iets persé vandaag geleverd moet worden. Is alleen vergeten om zelf de opdracht akkoord te geven... En mijn glazen bol is stuk, dus ik zie ook niet of er misschien wat onderweg is...
hannabelgje schreef: Terug van de da met slecht nieuws. Mijn radar doet het helaas nog. Jip is heel ernstig ziek en de kans dat hij iets heeft wat op te lossen is is bijzonder klein. Zijn lever werkt niet goed. De da denkt oa aan fip of een ander dodelijk virus.
Zo alles behaald voor vandaag, nu de muziek nog.
- Pauline
- 5-sterren

Vandaag hebben we besloten om voor Joep een nieuwe rolstoel op maat te laten maken. Zijn huidige wieltjes beginnen toch her en der "mankementjes" te vertonen en Joep krijgt ook klachten erdoor. Schrale lies is het "grootste" probleem en dat komt omdat deze wieltjes niet bedoeld zijn om in mee te lopen en dat is wel wat Joep tegenwoordig doet. Onze verwachting is niet dat hij binnen nu en 2 maanden weer zelfstandig zal kunnen lopen, dus gaan we voor wieltjes op maat. Morgen bel ik voor een afspraak en ik probeer of we zondag al kunnen komen. Dan staat namelijk een bezoek aan de familie in Breda gepland en is Rotterdam niet zo héél erg uit de richting.
Fijn Pauline dat jullie diet allemaal voor teckelvriendje doen.
Sterkte Hannah.
Onze radar was ook goed. Dinsdag wordt Bronwyn weer geopereerd.
Sterkte Hannah.
Onze radar was ook goed. Dinsdag wordt Bronwyn weer geopereerd.