Taro likes the meat, nog wel vraagjes!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Taro likes the meat, nog wel vraagjes!

M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Vis 1 á 2 maaltijden per week,  eitje 1 á 2 per week, als Taro groter is 2 á 3x per week. Yoghurt zo af en toe een lekkere klodder met rauw geslagen honing. Saartje likt haar bakje zo schoon, kan zo de kast weer in...
MarkK
3-sterren
3-sterren

Bericht door MarkK »

Ik dacht juist dat je de sardien niet als maaltijd moest zien maar deze gewoon als extra tussen de maaltijden door kon geven? Zal eens beginnen met de eitjes geven, ben benieuwd wat hij hiervan zal vinden :) als je een keer per week (in het weekend bijvoorbeeld) een goede lepel yoghurt geeft, zit je dan goed?
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ik eet zelf zo'n 4 keer per week een bakje yoghurt. De lepel mag Jacy altijd aflikken, en als het bakje leeg is, mag hij die ook nog even poetsen voor het bij het plastic moet  :)
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

[quote="MarkK"]
Ik dacht juist dat je de sardien niet als maaltijd moest zien maar deze gewoon als extra tussen de maaltijden door kon geven? Zal eens beginnen met de eitjes geven, ben benieuwd wat hij hiervan zal vinden :) als je een keer per week (in het weekend bijvoorbeeld) een goede lepel yoghurt geeft, zit je dan goed?
[/quote]
Geef het eitje wel even een tikje zodat de schaal kapot is ;)

1x per week vette vis als maaltijd is heel gezond voor je hond, de barfers hier geven hun honden zalmlijfen (ontdaan van de filet) en zalmkoppen. Helaas, mijn honden eten geen vis meer :-\ Vroeger wel, maar ze motten het niet meer, de verwende krengen ;)
Ik geef ze 1x per week zalmolie door hun voer en sardientjes of tonijn uit blik vinden ze wel lekker, maar ja das gekookt hé, toch een beetje jammer....
Yoghurt heeft je hond niet nodig om gezond te blijven ik geloof dat je dan beter geitenmelk kunt geven.
De meeste vinden het wel gewoon heel erg lekker en dat mag ook weleens, toch... Teun eet nooit yoghurt, Saartje zo nu en dan een klodder en ze mag een paar keer in de week het bakje yoghurt met honing van mijn man leeg likken... vindt ze heerlijk.
MarkK
3-sterren
3-sterren

Bericht door MarkK »

Bedankt voor je respons :) had gedacht dat ze aan de race gingen als ze een dag alleen maar vis zouden krijgen :P heb nu alleen sardienes in huis dus die zal ik af en toe eens geven :) de yoghurt is bij deze ook goed gekeurd :)
CelineS

Bericht door CelineS »

Hier 1x per week een gekookt ei(ik heb honden met volle snorren en dan is rauw ei niet echt fijn),en dagelijks een Omega-3 visolie capsule van de Hema omdat vis hier door geen van de 5 honden gegeten word(ja gekookt lusten ze het wel ::))en joghurt geef ik nooit.

Plaats reactie