Weer de heupen?
Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Katinka en Daphne:
en Bronny natuurlijk ook
Weer de heupen?
Weer de heupen?
- Pauline
- 5-sterren

kira schreef: Fijn Pauline dat jullie diet allemaal voor teckelvriendje doen.
Sterkte Hannah.
Onze radar was ook goed. Dinsdag wordt Bronwyn weer geopereerd.
Sterkte met de operatie van Bronwyn.
Sterkte Hannah.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Oh bah zeg, heel veel sterkte weer. De duimen draaien hier voor jullie meisje.kira schreef: Fijn Pauline dat jullie diet allemaal voor teckelvriendje doen.
Sterkte Hannah.
Onze radar was ook goed. Dinsdag wordt Bronwyn weer geopereerd.
Heupen???? Nee die zijn top, iets met knieën patella luxatie en nu kapotte meniscus en mogelijk een te stukke band. Arm ding.Ronald schreef: Katinka en Daphne:en Bronny natuurlijk ook
Weer de heupen?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ga de boel maar eens voeren hier en dan mijn bed in. Inmiddels flink hoofdpijn gekregen van die ellende hier.
Herkenbaar... Niets leuk, zieke diertjes. Dikke knuffel voor jou en Jip..hannabelgje schreef: Ik ga de boel maar eens voeren hier en dan mijn bed in. Inmiddels flink hoofdpijn gekregen van die ellende hier.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Bedankt, dikke knuffel terug voor jullie.kira schreef: Herkenbaar... Niets leuk, zieke diertjes. Dikke knuffel voor jou en Jip..
Beterschap voor de zieke beestjes Jip en Brownwyn. Sterkte ermee.
De eigenaresse van de paarden waar ik rij, lest al heel lang bij hem en is helemaal weg van de manier van rijden van Antoine de Bodt. Zij is er ook heel ver mee gekomen met haar paard Unique, die erg uniek is in alles, en dus moeilijk te rijden.
Morgen ga ik het ervaren.
Vanmiddag gewerkt, maar 3 uurtjes en een lekker rustig avondje gehouden.
Nu mijn bedje in. Morgenochtend snel de wekelijkse boodschappen en dan alles klaarzetten bij de paarden, theorieles, Mik ophalen, misschien nog even kijken naar de andere lessers en zelf aan de slag. Mik weer naar huis brengen en het andere paard ophalen van stal.
Leuk drukke dag voor de boeg.
Ik heb een les bijgewoond en wat ik toen gezien en geleerd heb toegepast voor zover mogelijk bij Mik. Maar nu hoop ik het nog verder uit te kunnen bouwen en echt voelen hoe het moet, want dat was best lastig, wat je ziet en hoort omzetten in het 'voelen hoe het moet'.cheeta schreef: Ik heb heel lang gelest bij Antoine de Bodt, heel veel geleerd, veel plezier!
De eigenaresse van de paarden waar ik rij, lest al heel lang bij hem en is helemaal weg van de manier van rijden van Antoine de Bodt. Zij is er ook heel ver mee gekomen met haar paard Unique, die erg uniek is in alles, en dus moeilijk te rijden.
Morgen ga ik het ervaren.
Vanmiddag gewerkt, maar 3 uurtjes en een lekker rustig avondje gehouden.
Nu mijn bedje in. Morgenochtend snel de wekelijkse boodschappen en dan alles klaarzetten bij de paarden, theorieles, Mik ophalen, misschien nog even kijken naar de andere lessers en zelf aan de slag. Mik weer naar huis brengen en het andere paard ophalen van stal.
Leuk drukke dag voor de boeg.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Omdat je maar 1 keer leeft heb ik besloten om vanmiddag de vaatwasser te gaan halen.
Auw. Geef haar maar een voorzichtige knuffel van me en neem er zelf ook een...kira schreef: Heupen???? Nee die zijn top, iets met knieën patella luxatie en nu kapotte meniscus en mogelijk een te stukke band. Arm ding.
- Pauline
- 5-sterren

Goed zo meisje, lief zijn voor jezelf. Je hebt het al moeilijk genoeg.hannabelgje schreef: Omdat je maar 1 keer leeft heb ik besloten om vanmiddag de vaatwasser te gaan halen.
- Pauline
- 5-sterren

Wij hebben gewandeld (lees gesjokt) en gegraven..., vooral graven, heel veel graven.....
Oh nee, tante P! Veel sterkte en succes!
Muziek was ook geslaagd. Nu moet ik een beetje uitbrakken. Mijn vriend is een klus bij zijn ouders gaan doen, en ik ga hout zagen. En 40 kilo kipkarkas halen, ik had gemaild of dat allemaal nog wel ging en het antwoord was dat ik er vandaag om kan komen, dus dat doen we dan maar. Ga ik daarna wel bedenken waar ik het moet laten.
Muziek was ook geslaagd. Nu moet ik een beetje uitbrakken. Mijn vriend is een klus bij zijn ouders gaan doen, en ik ga hout zagen. En 40 kilo kipkarkas halen, ik had gemaild of dat allemaal nog wel ging en het antwoord was dat ik er vandaag om kan komen, dus dat doen we dan maar. Ga ik daarna wel bedenken waar ik het moet laten.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Yes jip heeft gisteravond gegeten en vandaag ook al twee kleine beetjes. Ik hoop zo dat Ruisje gelijk krijgt en dat het leververvetting is.