De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Ik doe mee met de roeping, nu ook diarree.
Met veel moeite en gekrijs een zetpil ingekregen, totdat deze er weer uitgelanceerd werd.
Zit me net te bedenken dat van de week mn schoonouders ineens langkwamen. En dat schoonmoeders zat te vertellen dat ze recent (de dag ervoor) niet lekker was en dat ze dacht dat ze een darmontsteking had (lijkt mij dat je dat een dag later niet vrolijk navertelt, dus ik schatte het niet erg in). En 2 dagen later is Vera niet lekker en diarree. Leuk als je er alleen voorstaat.
De volgende keer mep ik mensen gewoon de deur uit.
Met veel moeite en gekrijs een zetpil ingekregen, totdat deze er weer uitgelanceerd werd.
Zit me net te bedenken dat van de week mn schoonouders ineens langkwamen. En dat schoonmoeders zat te vertellen dat ze recent (de dag ervoor) niet lekker was en dat ze dacht dat ze een darmontsteking had (lijkt mij dat je dat een dag later niet vrolijk navertelt, dus ik schatte het niet erg in). En 2 dagen later is Vera niet lekker en diarree. Leuk als je er alleen voorstaat.
De volgende keer mep ik mensen gewoon de deur uit.
Shit happens. Letterlijk 
Laatst 2 kotsende kinders gehad. Nou dan doe mij maar spuitluiers hoor!
Laatst 2 kotsende kinders gehad. Nou dan doe mij maar spuitluiers hoor!
Ja, de stront is het probleem niet. Wel het ijselijk gillen als ik het van haar kapotte kont probeer af te vegen.
Kots heb ik nog niet zo'n ervaring mee, behalve af en toe eens een hapje weer terug omhoog of een boer met stukjes. Is dat ook zo leuk?
Kots heb ik nog niet zo'n ervaring mee, behalve af en toe eens een hapje weer terug omhoog of een boer met stukjes. Is dat ook zo leuk?
Fantastisch. Vooral als je zelf ook mee gaat doen, door de lucht 
Sudocreme hielp hier trouwens goed bij kapotte kont. Bijkomend voordeel is dat de diarree niet zo blijft plakken 
Ik mag er nix meer opsmeren. Dan gilt ze nog harder en rolt gelijk om.
Geen wasbare luiers in huis? Hydrofielen? Zoveel mogelijk zonder luier maarja, das ook niet handig met spuitpoep 
Het is gelukt, nieuwe zetpil en ze slaapt net. Ik heb 1 wasbare pamper. Wel een stapeltje hydrofielen, maar geen inleggers. Vera is qua pampervulling wel van de grote hoeveelheden, dus ga niets wasbaars zonder inlegger omdoen.
Maizena op de billen doen wil ook helpen koekje.
Ik ga morgen antischimmelcrème halen. Het is te rood en te heftig voor gewone huismiddeltjes. Dr kruis is ook rood en opgezet; ik zou daar ook van gillen.
Arm kind
Hier werkte anti schimmel crème goed. Hoop voor Vera dat het gauw over is.
De score vanavond:
Kind 1 naar bed met oogdruppels en hoestdrank.
Kind 2 naar bed met oogdruppels, hoestdrank, neusspray en Nurofen.
Hopelijk slapen ze langer dan een half uur aan een stuk
De score vanavond:
Kind 1 naar bed met oogdruppels en hoestdrank.
Kind 2 naar bed met oogdruppels, hoestdrank, neusspray en Nurofen.
Hopelijk slapen ze langer dan een half uur aan een stuk
Zo, dat was een slaapje van wel 10 minuten. Ik heb egg birds weer aanstaan.
Hoe kom jij aan die zieke toestanden? Kindergarten?
Hoe kom jij aan die zieke toestanden? Kindergarten?
Nou dat schiet op ja, 10 minuten 
Ja de dames pikken zo ongeveer alles op wat op de Kindergarten heerst. Momenteel is de halve Kindergarten ziek, dus er waart van alles rond. Goed voor de weerstand zullen we maar zeggen...
Ja de dames pikken zo ongeveer alles op wat op de Kindergarten heerst. Momenteel is de halve Kindergarten ziek, dus er waart van alles rond. Goed voor de weerstand zullen we maar zeggen...
Hier in bed met 20 neusspoelingen, nesivine, zetpil en baby vicks. Ze heeft erna nog een uur liggen gibberen en lachen uit het niets in bed. Lachen om niets. Uiteindelijk in de drager in slaap gevallen. Ben maar zo in bed gekropen.
Heb je haar getempt? Schijnt dat ik ook heel melig word als ik aan het ijlen ben...