4/5 dagen per week Darf eko, Bibi of All animal en de overige dagen Barf. Volledig barf wil mijn zeeman niet. Op dit moment weegt ze 39 kilo, dat is echt te veel, ook met een zware lab bouw.
De assistente in de kliniek had een theorie over meerdere malen per dag een klein beetje voeren. Dus s morgens de normale maaltijd, die 220 gram. En dan vanaf 13.00 de maaltijd in 2-en of zelfs 3-en delen, maar met kvv blijft er dan niks over om te delen.
Ik zat zelf eerder te denken om 1x per dag te gaan voeren. s morgens een groente hapje en s middags na de grote wandeling de grote maaltijd maar dat pad is voor mij helemaal nieuw en ik weet niet zeker of ik daar goed aan doe. Flow is een echt lab, heeft altijd honger en schuimt het strand en de duinen af voor, nou ja, eigenlijk alles wat ze kan eten.
Ons wekelijks ritme bestaat uit: 'morgens 1,5 uur naar het strand. 's middags naar het bos, duin of strand, ook minimaal uurtje. Op woensdag en zondag trainen we. Op maandag en donderdag logeert er hier een vriendinnetje van dezelfde leeftijd dus extra speeltijd. Op dinsdag en vrijdag trainen we zelfstandig en er word 3x per week 15 tot 20 minuten gefietst, we zitten nog in de opbouw fase. Qua beweging weet ik niet wat ik nog meer kan aanpassen.
In zo'n kliniek maken ze je weer zo onzeker.