Hondenrassen die je eigenlijk ook zou willen hebben maar toch maar niet koopt :)

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hondenrassen die je eigenlijk ook zou willen hebben maar toch maar niet koopt :)

eelke
Moderator

Re: Hondenrassen die je eigenlijk ook zou willen hebben maar toch maar niet koopt :)

Bericht door eelke »

monster schreef: Ik vind Gijs ook prachtig, maar als ik de foto in het onderschrift zie! Dat is een modderige golden retriever x 2.
Hu ja, dat klopt. En dan ook nog een boel kwijl erbij :P

Ik kan dan denk ik ook niet zeggen dat er een hondenras is wat ik wel leuk vind, maar niet zou kopen. Want als ik ze leuk vind, zouden ze er ook wel komen.

Zou bv nooit een herder willen, die will to please en dat baasgerichte, brr... hoewel ik aan alle honden wel iets leuk vind, valt of staat het leuk vinden met of ik ze geschikt vind voor mezelf :)
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

eelke schreef: Je hebt écht een hondenmens!  :o
Nee joh, het gaat toch over rassen die er nooit komen? Maar Gijs is wel lief, zo lang hij me niet wil zoenen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Mini's 3-tal schreef: Nee joh, het gaat toch over rassen die er nooit komen? Maar Gijs is wel lief, zo lang hij me niet wil zoenen.
Nou, alleen al het feit dat hij in de categorie 'leuk maar niet voor hier' valt verbaasd me. Ik dacht dat ie bij jou in de categorie 'getverdegetverdegetver' zat  :o :o
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Ik vind flatcoateds geweldig, maar te druk (hoewel Mirre hier er qua karakter ook voor door kan gaan  :biggrin2: Geen idee eignelijk waarom die er niet zal komen. Waarschijnlijk omdat ik echt bij de golden blijf en ik hier niet alle ruimte heb om alles wat ik wil te hebben.

De newf vind ik dus ook ècht geweldig!! Alleen die vacht.... Dat kwijl.... Nee dat is echt niet wat in huis hier.... Bovendien vind ik het "zielig" als ze het ook zo snel warm hebben, ik laat een hond niet graag alleen in de tuin.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Flatcoates, prachtige honden maar veel te zenuwachtig voor ons. Ik vind de reuzenrassen altijd weer imposant, doggen, ect maar het is zo jammer dat ze geen van allen de 12 weten te halen. :-\
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ierse Wolfshond
Estrella berghond

http://www.estrelaclub.nl/ct-menu-item-2

Maar beide rassen vinden we te groot . We beginnen niet meer aan grote honden . Misschien nog 1 of 2 kleintjes
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Hier staan er 2 op het lijstje: Basenji of een Laekense Herder.

Waarom niet: ik vind één hond op dit moment genoeg, en weet niet zeker of er daarna nog wel een andere komt. Maar indien ja, dan zijn dit wel potentiële kandidaten.  :)
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ierse wolfshond, echt geweldig. Waarom niet? Leeftijd.
marina
4-sterren
4-sterren

Bericht door marina »

Weimaraner en afghaanse windhond, vind het qua uiterlijk prachtige honden, maar hebben absoluut geen karakter die bij mij en de omstandigheden passen (nu).
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Duitse dog in de kleur harlekijn :P  Veel te groot voor ons kleine huis.
heicke
3-sterren
3-sterren

Bericht door heicke »

Een Saluki, prachtige honden vind ik het maar qua aanschaf boven mijn budget en ik denk dat het karakter van deze honden niet helemaal bij mij past.
Een Border terriër, ik heb er eentje gehad maar wat een eigenwijze drol was dat :) ik ben veel te bang dat een volgende ook zo is maar stiekum blijf ik ze wel leuk vinden.

Wat er mss ooit nog wel gaat komen maar nu nog niet aangezien 2 honden echt wel genoeg is:
Nog een Laekense herder, ik heb er 1 maar ik vind ze zo geweldig  ;D alleen dan wel eentje met meer karakter (met meer werklust zeg maar)
Lancashire heeler, veel hond in een klein jasje. Jammer dat er niet zoveel fokkers zijn anders had er al eentje rondgelopen
Australian cattledog, prachtige honden en ook hier kun je leuke honden sporten mee beoefenen
Een Corgi, ze zien er zo leuk uit en ook lekkere pittige hondjes.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Een ruwharige teckel, maar die rug...
Een langharige chi, wil vl niet mee over straat

Heb nou eenmaal een voorliefde voor klein, eigenwijs en een 'ik ben eigenlijk een heel grote hond'-ego  ::)
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Allerlei grotere herders,  kan ik helaas fysiek niet hebben... mijn Oostenrijkse Pinschers zijn echt de max[emoji6]
Vlinderhond wil ik en gaat ooit wel komen, eerst vl overtuigen [emoji57]
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

eelke schreef: Nou, alleen al het feit dat hij in de categorie 'leuk maar niet voor hier' valt verbaasd me. Ik dacht dat ie bij jou in de categorie 'getverdegetverdegetver' zat  :o :o
Als ie kwijlt wel ja. Ik denk dattie dan best goed in de categorie haat-liefde valt. Dat is wel wat me tegenstaat bij veel grote honden, dat gelek en gekwijl. Heb je net voor de gelegenheid schone kleren aan, drup, drup, kwijl, kwijl.

:biggrin2:
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Ik vind de Cane Corso geweldig...... zou zelfs al weten van welke fokker ;)
Maar ik vind een border collie groot genoeg voor nu.

Plaats reactie