Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
En ze lacht er ook nog steeds bij

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Christene fokkin' zielen, ik krijg wat van die Zweedse werklui. Stonden ze eerst vorige week onaangekondigd om acht uur 's ochtends op de stoep, gaat vanochtend om 07.41 uur de telefoon (altijd fijn als je tot halfdrie hebt zitten werken). Was de loodgieter, of ze vandaag al konden komen ipv later deze week, omdat er bij een andere klant geen stroom was vandaag en ze daar niet konden werken. 'We zijn er over een halfuurtje'. Gloep. Meteen maar met de ogen dicht de douche in gedoken (lang leve het stromende water!), want er moet ook in de badkamer worden gewerkt, dus douchen zou later niet meer gaan. Woeha! #lekkerzeuren
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Christene fokkin' zielen II: dat 'halfuurtje' werd iets meer dan een uur. Meneer komt om kwart voor negen binnen, bevestigt één verwarmingselement aan de muur en zegt dan: 'O jee, het is al tien over negen. Geen wonder dat ik honger heb, ik ontbijt altijd om negen uur. Heb je een magnetron?' Eh, nee. 'Goed, dan rij ik even naar een vriend die hier in de buurt woont. Tot zo.' Exit de loodgieter.

Anne in Duitsland schreef: Christene fokkin' zielen II: dat 'halfuurtje' werd iets meer dan een uur. Meneer komt om kwart voor negen binnen, bevestigt één verwarmingselement aan de muur en zegt dan: 'O jee, het is al tien over negen. Geen wonder dat ik honger heb, ik ontbijt altijd om negen uur. Heb je een magnetron?' Eh, nee. 'Goed, dan rij ik even naar een vriend die hier in de buurt woont. Tot zo.' Exit de loodgieter.![]()
![]()
Ooooooh dan zou ik ze!!!
Nou ja, je hebt wel lekker veel aan je dag zo 8)
Echt? Die leuke loodgieter?Anne in Duitsland schreef: Christene fokkin' zielen II: dat 'halfuurtje' werd iets meer dan een uur. Meneer komt om kwart voor negen binnen, bevestigt één verwarmingselement aan de muur en zegt dan: 'O jee, het is al tien over negen. Geen wonder dat ik honger heb, ik ontbijt altijd om negen uur. Heb je een magnetron?' Eh, nee. 'Goed, dan rij ik even naar een vriend die hier in de buurt woont. Tot zo.' Exit de loodgieter.![]()
![]()
Sterkte vandaag dan maar
OT: zo met dochter naar de "orendokter". Haar oor zit dicht.
Misschien dat ze daarom zo slecht luistert
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ja. Wat een watje ook nog.Kim_S schreef: Echt? Die leuke loodgieter?![]()
Jeetje, zelfs voor mij is dit toch wel echt een afknapper...Anne in Duitsland schreef: Ja. Wat een watje ook nog.Kwam vragen of ik een straalkacheltje had, want hij had het koud daar in de aanbouw. Ja duh, jij bent hier om de verwarming aan te leggen.
En nee, ik heb geen straalkacheltje. Dan werk je maar wat harder, word je vanzelf warm. Dat laatste zei ik natuurlijk op gekscherende toon, waarna ik de deur van de keuken naar de aanbouw maar heb opengelaten, zodat hij het nog een beetje warm heeft. Alleen zit ik zelf in de doorgang tussen keuken en aanbouw, dus heb ik het zelf nu ook lekker fris.
Heb de kachel maar opgestookt. Misschien kan ie een straalkacheltje meebrengen van die magnetronvriend van 'm. #notinagoodmood
Mijn afspraak van vandaag gaat niet door, en ik blijf dubben hoe ik de rest van de week nu moet gaan indelen. En verder ben ik ook aan het dubben waar ik eigenlijk de guppen moet gaan laten als ze hier mijn huis komen slopen woensdag. Het gaat regenen...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ja, het valt mij ook een tikje tegen. Ik dacht dat die Vikingen het niet zo snel koud hadden; het is nota bene 3 graden plus, eind november. Normaal gesproken hoort het rond de -10 te zijn.eelke schreef: Jeetje, zelfs voor mij is dit toch wel echt een afknapper...
Mijn afspraak van vandaag gaat niet door, en ik blijf dubben hoe ik de rest van de week nu moet gaan indelen. En verder ben ik ook aan het dubben waar ik eigenlijk de guppen moet gaan laten als ze hier mijn huis komen slopen woensdag. Het gaat regenen...![]()
Kunnen je guppy's niet naar boven? Of maken die kachelbouwers te veel lawaai? Snel even naar de bouwmarkt voor een leuk tijdelijk tuinhuisje? Als je toch met geld aan het strooien bent.
@Kim: sterkte bij de orendokter. 't Schijnt dat kinderen vanzelf gaan luisteren wanneer ze de veertig naderen, dus dat komt helemaal goed.
Daar gaat mijn beeld van stoere Zweedse mannen in loodgieterspakjesAnne in Duitsland schreef: Ja, het valt mij ook een tikje tegen. Ik dacht dat die Vikingen het niet zo snel koud hadden; het is nota bene 3 graden plus, eind november. Normaal gesproken hoort het rond de -10 te zijn.
Kunnen je guppy's niet naar boven? Of maken die kachelbouwers te veel lawaai? Snel even naar de bouwmarkt voor een leuk tijdelijk tuinhuisje? Als je toch met geld aan het strooien bent.
@Kim: sterkte bij de orendokter. 't Schijnt dat kinderen vanzelf gaan luisteren wanneer ze de veertig naderen, dus dat komt helemaal goed.![]()
Nee, ze moeten in heeeeeeeeeeeeeel mijn huis zijn
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het is inmiddels twintig over tien en hij is nog steeds niet terug. Zeker naar huis voor z'n bontmus en een gevoerde slaapzak. Kruikje erbij. 'k Zal ook een whisky voor 'm klaarzetten.eelke schreef: Daar gaat mijn beeld van stoere Zweedse mannen in loodgieterspakjes
Nee, ze moeten in heeeeeeeeeeeeeel mijn huis zijnwant die pijp moet van beneden tot op het dak natuurlijk. En ik denk dat ze dan dus ook nog wel buiten moeten zijn ook, als ze het dak op moeten. Hoewel ik daar wel een klein hondenrennetje heb waar ze ff in kunnen, maar ook dat is niet overdekt. Zucht. Zal het maar ff met die mannen overleggen als ze er zijn, wellicht hebben ze een volgorde van werken...
Misschien wil Koekje even op je honden passen? Die gaat anders toch maar zitten punniken.
Whisky? Als ik het zo hoor is het meer een typetje voor warme melk met anijsAnne in Duitsland schreef: Het is inmiddels twintig over tien en hij is nog steeds niet terug. Zeker naar huis voor z'n bontmus en een gevoerde slaapzak. Kruikje erbij. 'k Zal ook een whisky voor 'm klaarzetten.![]()
Misschien wil Koekje even op je honden passen? Die gaat anders toch maar zitten punniken.![]()
Oooh ja! Koooeeeeeeeeeeeekkjeee! Als jij nou woensdag ff lekker met mijn honden naar het bos gaat? Pas ik wel op Vera, die kan vast wel met bouwvakkers
Lekkere loodgieter Anne.
Ben je mooi mee in de aap gelogeerd, als ie terug komt is het uur of lunchtijd/ koffietijd/ borreltijd.. op deze manier duurt het nog wel een poosje voor de hut warm word.
OT: Wij hebben een logeetje, een Golden meisje van 1,5. Groot feest hier in huis. 1,5 uur strand + 30 minuten duintje= wijgaanechtnietslapenwijgaanfeesten!!
Nu ligt er 1 in de bench en 1 knock out in de woonkamer. Lang leve de bench. 
OT: Wij hebben een logeetje, een Golden meisje van 1,5. Groot feest hier in huis. 1,5 uur strand + 30 minuten duintje= wijgaanechtnietslapenwijgaanfeesten!!
Ik moet ineens woensdag iets doen! 
Nee hoor, moeten ze naar hier? Steek ik Ot en Sien boven en verkleed Vera als worst ofzo.
Nee hoor, moeten ze naar hier? Steek ik Ot en Sien boven en verkleed Vera als worst ofzo.
koekje schreef: Ik moet ineens woensdag iets doen!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

eelke schreef: Whisky? Als ik het zo hoor is het meer een typetje voor warme melk met anijs
Oooh ja! Koooeeeeeeeeeeeekkjeee! Als jij nou woensdag ff lekker met mijn honden naar het bos gaat? Pas ik wel op Vera, die kan vast wel met bouwvakkers![]()
Hij is inmiddels weer aan het werk. Zonder straalkachel. Dus met de voordeur open en ik op de tocht. Ik denk dat ik mezelf maar een whisky inschenk.
Ben inderdaad benieuwd hoe laat hij gaat lunchen. En koffie word je ook altijd geacht aan te bieden, met iets erbij. Nou hoor ik net dat ie vandaag ook nog ergens anders naartoe moet, dus met een beetje geluk vervalt de borreltijd.