Nou, normaal gesproken worden er dusdanig weinig geboren dat er wel genoeg interesse is, maar ik heb nu de pech dat er onlangs toevallig 2 teven gedekt zijn. En die zullen dus eerder zijn dan ik. Maar goed, we zien wel. Ik heb twee serieus geïnteresseerden, een hele berg die ik op de hoogte zou houden (maar waarvan ik verwacht dat die nu naar de andere nestjes zijn) en we houden er zelf 1 (gaat bij mijn ouders wonen). Het is ook even afwachten hoeveel pups ze gaat geven. Petits kunnen een nestje geven van 2 en kunnen een nestje geven van 8. Is niks over te zeggen. Eerst maar drachtig worden!Berna schreef: Spannend!!
Heb je al geinteresseerde voor een pup? Lijkt me best lastig met een petit?
Wij gaan ook beginnen! een 7-ling geboren! Ze zijn weer uitgevlogen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wij gaan ook beginnen!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
2 teven? Dat is echt niet veel. Bij de Sheltie blijkt dat heel anders. Ik kreeg een tel. voor een pupje. Ik bleek nummer zoveel op het lijstje van fokkers. Afgezegd, graag of niet.
Is de sheltie niet veeeel gewilder dan een Petit?
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Jantina schreef: Is de sheltie niet veeeel gewilder dan een Petit?
Geen idee, ik heb met de Petit totaal geen ervaring.
Vandaag op 0,2 - duurt nog even dus hier!
Dat gaat nog wel even duren ja
. Wanneer moet je weer prikken?
Over 3 tot 4 dagen. Maar... ik heb zelf ook een reu lopen en kijkt nog niet eens naar haar. Ik ben gegaan voor de nul meting zeg maar, en dat ze inwendig even konden kijken. Dat zag er prima uit en hij dacht dat ze halverwege was nu. Dus ik kijk even aan hoe het zich ontwikkelt hier en afhankelijk daarvan ga ik weer een afspraak maken.
Spannend! Mooie honden allebei 
Dank je. Ze hebben beiden ook zo waanzinnige karakters.
Toch handig als je zelf een reu hebt lopen he.
Afgelopen maandag 1x Sleeuwijk en progesteron zat op 0.2. Donderdag weer geweest en 4.2. Inmiddels wel een ernstig gewillige dame, Bas werd gek van haar. Zaterdag (gisteren) om 8 uur weer geweest en op 11! Dus hup naar de reu. Het zou voor beide de 1e x zijn. Saar kwam binnen en Mees dacht, leuk, spelen! Maar Saar maakte al snel duidelijk dat ze voor andere zaken kwam... en dat liet hij zich geen 2x zeggen. Binnen no time zat hij er op en gekoppeld! Saar vond het best. Na 20 min lieten ze los. Incl taart en thee zat ik na een uur in de auto. En dat voor 2 onervaren honden en baasjes. Vandaag voor de zekerheid weer geweest en nu ging het zo mogelijk nog sneller. 5 min na binnenkomst stonden ze gekoppeld! En nu... hopen op pups!
Re: Wij gaan ook beginnen! Gedekt
Zo dan! Nou, klinkt goed Jantina! Spannend, afwachten of/hoeveel pups er komen 
Ja en dat terwijl we eerst nog dachten om bij een ervaren fokker thuis te dekken, toen wilden we nog vragen of er iemand wilde komen helpen, we gingen er niet vanuit dat het zo vanzelf zo gaan. Uiteindelijk gekozen om het eerst samen te proberen en de hulp te bellen indien nodig. Maar ja, we hadden gewoon vertrouwen in de natuur nodig, meer niet. Echt trots op die 2. Zo waanzinnige karakters!
Zo zie je maar, de natuur regelt zichzelfJantina schreef: Ja en dat terwijl we eerst nog dachten om bij een ervaren fokker thuis te dekken, toen wilden we nog vragen of er iemand wilde komen helpen, we gingen er niet vanuit dat het zo vanzelf zo gaan. Uiteindelijk gekozen om het eerst samen te proberen en de hulp te bellen indien nodig. Maar ja, we hadden gewoon vertrouwen in de natuur nodig, meer niet. Echt trots op die 2. Zo waanzinnige karakters!
Het zou eigenlijk ook raar zijn als het anders was... Er worden -tig "oeps nestjes" per jaar geboren, waarom zouden onervaren hondjes niet weten hoe het moet?
- Angelique
- 5-sterren

Haha, dat was met recht een kwikkie
Nou, nu dan maar rustig afwachten hé