Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koppijn.

Hondenzorgen.....
niet leuk een op 3 poten lopende lieve zwarte beer.. Bang voor morgen....en wat dat brengen gaat, maar vrees het ergste...
niet leuk een op 3 poten lopende lieve zwarte beer.. Bang voor morgen....en wat dat brengen gaat, maar vrees het ergste...
Verdorie toch!kira schreef: Hondenzorgen.....
kira schreef: Hondenzorgen.....
Het kon maar beter vast achter de rug zijn. Het is zo'n dikke vette pech met die mooie lieve pup van jullie. Ik denk aan jullie
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bah dat is echt akelig. Hier ook zo'n permanent akelig gevoel.kira schreef: Hondenzorgen.....
- Angelique
- 5-sterren

Sterkte Kira, duimen draaien voor je meisje 
In het kader van poetserietis heb ik de kamervloer gestoomreinigerd, daarna geschrobt en daarna met een droge dweil nagedweild.
Ons logeetje is weer naar huis, donderdag komt ze weer. Ze vond het wel heel lollig om samen met Flow tijdens de middag wandeling nog even door de paarden kak te rollen.
Thuis 2 stinkende vieze retrievers gewassen, zo goed mogelijk afgedroogd en haar naar haar eigen huis gebracht. Flow ligt beledigd te zijn in de bench, die haat de tuinslang.
Boodschappen gehaald, me ontzettend verbijsterd over het feit dat er 3 auto's staan te wachten op iemand die wil inparkeren en nr 4 in het rijtje knalt er nog even vol gas langs met alle gevolgen van dien. Oude dame stak net nog even over, dat kon hij onmogelijk zien met een stadsbus en een werkbusje voor mij, maar toch vol gas erlangs moeten he? Ambulance erbij, hij had eigenlijk geen tijd voor een verklaring want.. als je geen auto kunt rijden wat doe je dan op de openbare weg?
Sommigen hebben zo'n belachelijk kort lontje in het verkeer. 
Boodschappen gehaald, me ontzettend verbijsterd over het feit dat er 3 auto's staan te wachten op iemand die wil inparkeren en nr 4 in het rijtje knalt er nog even vol gas langs met alle gevolgen van dien. Oude dame stak net nog even over, dat kon hij onmogelijk zien met een stadsbus en een werkbusje voor mij, maar toch vol gas erlangs moeten he? Ambulance erbij, hij had eigenlijk geen tijd voor een verklaring want.. als je geen auto kunt rijden wat doe je dan op de openbare weg?
Wat een aso's Els, daar wordt de dag ook niet leuker van.
OT: heerlijk gewandeld met Oscar, een schuurmachine en decoupeerzaag gekocht, boodschappen gedaan. Toen na thuiskomst in de tuin aan de slag. Ik heb nog een klein deel groentetuin staan, de rest is nu helemaal winterklaar. En mijn groentetuin gaat ook nog steeds hartstikke leuk, dus ik laat het maar staan!
Vandaag ook weer contact gehad met de dierenarts en volgende week mag Oscar weer een keer watertrappelen. Gaat is zoooo niet leuk vinden. Maar we willen graag weer een goede stand van zaken hoe we er nu voorstaan en hoe we verder gaan qua pijnmedicatie.
OT: heerlijk gewandeld met Oscar, een schuurmachine en decoupeerzaag gekocht, boodschappen gedaan. Toen na thuiskomst in de tuin aan de slag. Ik heb nog een klein deel groentetuin staan, de rest is nu helemaal winterklaar. En mijn groentetuin gaat ook nog steeds hartstikke leuk, dus ik laat het maar staan!
Vandaag ook weer contact gehad met de dierenarts en volgende week mag Oscar weer een keer watertrappelen. Gaat is zoooo niet leuk vinden. Maar we willen graag weer een goede stand van zaken hoe we er nu voorstaan en hoe we verder gaan qua pijnmedicatie.
Boodschappen gedaan. Weer de jam vergeten 
Vera viel halverwege in slaap. Thuis aangekomen Vera afgepeld en snurkend in de box gelegd. Ik zit aan een blikje kauwgomballenwater en ga zo het wasmachien eens vullen.
Ik heb wel lekkere peren gehaald voor Veradepera. En komkommers en broccoli.
Vera viel halverwege in slaap. Thuis aangekomen Vera afgepeld en snurkend in de box gelegd. Ik zit aan een blikje kauwgomballenwater en ga zo het wasmachien eens vullen.
Ik heb wel lekkere peren gehaald voor Veradepera. En komkommers en broccoli.
Getver meiden... wat een zorgen om dat kleine meisje... 
Ik ga morgen heel hard duimen.kira schreef: Hondenzorgen.....
We hebben over het nieuwe stuk a4 gereden, met de chevy. Grappig, toen de chevy gemaakt werd waren de plannen voor de a4 er al 
Ja, hebben ze hem eindelijk bij St'bergen doorgetrokken?
Dat zegt iets over de snelheid waarmee plannen gerealiseerd worden.eelke schreef: We hebben over het nieuwe stuk a4 gereden, met de chevy. Grappig, toen de chevy gemaakt werd waren de plannen voor de a4 er al![]()