Ze heeft nu eindelijk 2 dagen gegeten!... Ze lust graag pens blijkbaar want farmfood gaat er in als warm brood. Ik vind het aan de prijs maar oke ze eet eindelijk...
Ze mag volgens de verpakking ong 500 gram maar heeft nu plots nog wel honger en ze is aan de dunne kant. Gisteren gekeken wat ze ongeveer eet maat 800 gram ging er met gemak in en als ik haar savonds nog wat had gegeten had ze met gemak 1000 tot 1200 gram weg geschrokt.
Hoeveel mag ik haar nou echt geven...
Hulp gevraagd!
Moderator: eelke
- Saartje-88
- 2-sterren

Re: Hulp gevraagd!
Wat weegt ze nu? Pups eten meestal tussen 5 en 10% van hun lichaamsgewicht.
Fijn dat ze de farmfood wel eet!
Zorg je voor genoeg rust voor haar? Vooral tijdens het eten?
Fijn dat ze de farmfood wel eet!
Zorg je voor genoeg rust voor haar? Vooral tijdens het eten?
- Saartje-88
- 2-sterren

ik moet haar vandaag nog even wegen (als daar tijd voor is ben namelijk aan het werk) maar ik gok rond 10,0 en de 10,5 kg.. Vorige week maandag woog ze 9,3 en de afgelopen 3 weken kwam ze ongeveer 1 tot 1,3 kg per week aan...
Als ze honger heeft en mager is kun je haar gerust wat meer geven. 500 gram is 5% als ze 10 kilo weegt, je zou 600 of 700 gram kunnen doen en kijken hoe het gaat. Wat op een verpakking staat is een richtlijn, daar kun je rustig van afwijken als het nodig is.
- Saartje-88
- 2-sterren

OkE Super ga ik dat gewoon doen. Ze woog net 10,15 kg vanavond de laatste enting dus als de dierenarts weer zegt dat er meer op mag voer ik haar gewoon meer..