Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Liz, je zou eens recepten van Maddhur Jaffrey moeten proberen. Zelfs mn zwager die nix lust (muv frieten en pizza en ander junkfood en vlezen) wilde een schepje auberginecurry proeven.
Zoete aardappel, sliced, uit de oven. Kippekluifjes met stroperige hete saus en lekker fris komkommersla erbij. Yum.
- Pauline
- 5-sterren

Hachee, verse rode kool en zelfgemaakte appelmoes (van goudreinetten en jonagold).
Ik eis mega-credits.
Vanmorgen 3 mandarijnen, een banaan en een appel. Lunch 4 crackers met kaas (voor het autisme) en vanavond geroerbakte spekjes, broccoli, bloemkool, sperciebonen, paprika en wortel met tjaptjoi saus. (Oké, die laatste uit een pakje, maar hey, kom op!)
Vanmorgen 3 mandarijnen, een banaan en een appel. Lunch 4 crackers met kaas (voor het autisme) en vanavond geroerbakte spekjes, broccoli, bloemkool, sperciebonen, paprika en wortel met tjaptjoi saus. (Oké, die laatste uit een pakje, maar hey, kom op!)
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Sas, blijf rustig zitten!! We komen eraan! De dokter kan je vast nog helpen!!-Saskia- schreef: Ik eis mega-credits.
Vanmorgen 3 mandarijnen, een banaan en een appel. Lunch 4 crackers met kaas (voor het autisme) en vanavond geroerbakte spekjes, broccoli, bloemkool, sperciebonen, paprika en wortel met tjaptjoi saus. (Oké, die laatste uit een pakje, maar hey, kom op!)![]()
Sas, wat enorm gezond van je! Grote meid!
Ik neem wel aan dat de verzameling groen een zak wokgroente betreft.
Ja, dûh. 8)koekje schreef: Sas, wat enorm gezond van je! Grote meid!
Maar dit klonk wel stoerder, toch?
Ja, als je alles zo los opnoemt is het net alsof je zelf eng hebt gedaan met een mes 
Dat diploma heb ik nog niet.koekje schreef: Ja, als je alles zo los opnoemt is het net alsof je zelf eng hebt gedaan met een mes![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Daar heb je vrijdag je hakselaar voor !!!-Saskia- schreef: Dat diploma heb ik nog niet.![]()
MarijeEnBoomer schreef: Daar heb je vrijdag je hakselaar voor !!!
- - Judith -
- 5-sterren

Hier rendang uit de vriezert met sperziebonen en pandanrijst.
Ik heb gedreigd dat als hij zijn snuit niet houdt, ik de batterijtjes uit z'n rug trek.Lizzy schreef: Ook lekker! Maar daar was blauwe beer vast niet blij mee![]()
Vandaag spruitjes en stoofperen met aardappels en rundersaucijs.
Wauw Sas, chapeau!!! 8)

Ik had zin in een koolhydraatvrije avond. Eiersalade gemaakt van 3 gekookte eieren en een likje mayo. "Toastjes" van komkommerschijfjes gemaakt, en een hand vol worteltjes erbij.
Was best lekker, alleen heb ik nu ontzettend zin in een twix en een glas cola
Ik had zin in een koolhydraatvrije avond. Eiersalade gemaakt van 3 gekookte eieren en een likje mayo. "Toastjes" van komkommerschijfjes gemaakt, en een hand vol worteltjes erbij.
Was best lekker, alleen heb ik nu ontzettend zin in een twix en een glas cola
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
R.E.S.P.E.C.T.-Saskia- schreef: Ik eis mega-credits.
Vanmorgen 3 mandarijnen, een banaan en een appel. Lunch 4 crackers met kaas (voor het autisme) en vanavond geroerbakte spekjes, broccoli, bloemkool, sperciebonen, paprika en wortel met tjaptjoi saus. (Oké, die laatste uit een pakje, maar hey, kom op!)![]()