Hij valt onmeunig groot uit, dat scheelt alweer!Kim_S schreef: Fenna heeft ondertussen maat 92/98. Over 1,5 week wordt ze 2, tis al een flinke dame
Geen stress hoor Plien, als het niet past. Er zijn heel veel kindjes in het BP moeders topic
(Maar zou een "echte Plien" stiekem toch wel heel leuk vinden)
OT: ik kan breien. Rechte stukken, zonder kabels of zo. Vind ik na een tijdje saai wordenDus ik begin soms wel, maar maak het nooit af. Vingerhaken kan ik ook. Punniken kon ik vroeger ook geloof ik. Geloof niet dat dat een daverend succes was
![]()
Handwerken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Handwerken
- - Judith -
- 5-sterren

Mijn vaardigheden op handwerkgebied gaan niet verder dan een knoop aanzetten en kapotte hondenknuffels opereren
. Het lijkt me best leuk op te kunnen breien, maar ik heb er volgens mij geen talent voor
.
- Angelique
- 5-sterren

Ik heb een handwerktrauma....als we als larf eens lekker verveeld voor de tv hingen zat moeders altijd te drammen dat je in die tijd ook "ditjes en datjes" kon doen...zoals een handwerkje ofzo behhhhhhhhh 
Ik wil een sjaal voor mezelf gaan breien/haken, zo'n furry/fluffy geval, lekker zacht en warm... en als ik dan op dreef ben misschien ook wel een vestje haken. Ik heb heel mooi haakgaren gezien voor een vestje, maar gloeiende gloeiende ik kan het niet meer terug vinden.
Ik weet nog dat mijn moeder een trui voor mij en mijn nicht had gebreid toen we rond de 9 jaar oud waren.Pauline schreef: Hij valt onmeunig groot uit, dat scheelt alweer!
5 jaar later konden we beide die trui nog steeds aan, was net of die meegroeide
Ben benieuwd!Pauline schreef: Hij valt onmeunig groot uit, dat scheelt alweer!
Ik heb een super leuk patroon voor een draagponcho welke is om te haken. Alleen kan ik dat niet. Best balen. Had het best deze winter aan willen doen.
Mijn Grote Voorbeeld kan gedachten lezen:
http://eenvoudigleven.blogspot.nl/2014/ ... erken.html
Ik heb vandaag breiringen bij de Hema besteld.
- - Judith -
- 5-sterren

Heilige macaroni, ze bestáát, die grefo Teuniekoekje schreef: Mijn Grote Voorbeeld kan gedachten lezen:
Edit: Teunie is maar een jaar ouder dan ik. Tien kinderen!!! Die had ik dus ook kunnen hebben 8)
Laatst gewijzigd door - Judith - op di 25 nov 2014, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaa, ze is echt! 
Maar 10 kinderen...

Maar 10 kinderen...
- Judith - schreef: Heilige macaroni, ze bestáát, die grefo Teunie![]()
![]()
![]()
. Ik dacht dat het een beetje categorie De Speld was, die verhalen van jou over haar
. Wow, ze ziet er ook echt uít als grefo Teunie. En tien kinderen
Dan moet je nog ff Koek
Edit: Teunie is maar een jaar ouder dan ik. Tien kinderen!!! Die had ik dus ook kunnen hebben 8)![]()
Nog maar 9 te gaan Koek. Moet lukken als je een beetje opschiet. En Teunie handwerkt zelfs sokken voor Maria tussen het mud aardappelsschillen door. 
Heilige macaroni- Judith - schreef: Heilige macaroni, ze bestáát, die grefo Teunie![]()
![]()
![]()
. Ik dacht dat het een beetje categorie De Speld was, die verhalen van jou over haar
. Wow, ze ziet er ook echt uít als grefo Teunie. En tien kinderen
Dan moet je nog ff Koek
Edit: Teunie is maar een jaar ouder dan ik. Tien kinderen!!! Die had ik dus ook kunnen hebben 8)![]()
Ik brei tegenwoordig (is hartstikke hip)

Wat een leuke sokken!
Ik heb ee haakpakket besteld bij Caro's atelier en ga deze sjaal haken.

Het patroon is via de mail al binnen, nu hoop ik dat ik het snap als ik de haaknaald en wol in mijn handen heb.... alleen van het lezen moet ik het niet hebben

Het patroon is via de mail al binnen, nu hoop ik dat ik het snap als ik de haaknaald en wol in mijn handen heb.... alleen van het lezen moet ik het niet hebben