Ook jij krijgt er zoveel voor terugeelke schreef: Ben erg benieuwd!
En zenuwachtig. Ik haat het, vreemde mensen een hele dag in huis, koffie moeten regelen en 'gezellig' pauze houden. En dan gaan er dingen mis en stuk, weet ik niet waar ik de honden moet laten, kan ik niet lekker op mijn gemak even plassen enzo. Blegh![]()
Kachel aan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kachel aan
Jaaa morgenavond zit ik er ook zo bij! Hoop ik. Aaarrgh ik durf er niet meer op te hopen!zurca schreef: Whahaha.... hoe bekend!!!
De laatste keer dat er hier werklui waren werd ik verschrikelijk ziek, echt mega griep... pffff da's ook echt geen leuke combinatie dan![]()
Succes morgen(toch?) en dan 's avonds lekker voor je kacheltje...heerlijk genieten![]()
Haha, tis net een bevalling! Hallo, er wordt een gat in mijn huis geboord, een GAT! Van het dak tot in de huiskamer. Mijn huis.MargaS schreef: Ook jij krijgt er zoveel voor terug![]()
Morgenavond zit je op je roze wolk 
Ik moet nog leren stoken heMargaS schreef: Morgenavond zit je op je rozegrijze wolk![]()
Pffff ik zal aan je denken...morgenavond...jij lekker warm voor je kacheltje...ik aan het werk in die steenkoude schuur...eelke schreef: Jaaa morgenavond zit ik er ook zo bij! Hoop ik. Aaarrgh ik durf er niet meer op te hopen!
Ja haha. En toen zei de kachel plop en was je hele huis mistig.eelke schreef: Ik moet nog leren stoken he![]()
Nee positief denken, niks mooier dan een fikkie stoken.
Ja! Idd net een bevalling!eelke schreef: Jaaa morgenavond zit ik er ook zo bij! Hoop ik. Aaarrgh ik durf er niet meer op te hopen!
Haha, tis net een bevalling! Hallo, er wordt een gat geboord, een GAT! :
Krijg je er niet een hoe-stook-ik-mijn-nieuwe-houtkachel-DVDtje bij? 
Morgenavond is de 'bevalling' achter de rug en dan gaat het grote genieten beginnen, even doorbijten.
Morgenavond is de 'bevalling' achter de rug en dan gaat het grote genieten beginnen, even doorbijten.
Ik zou een ruggenprik eisen 
Ik ook aan jou hoor!zurca schreef: Pffff ik zal aan je denken...morgenavond...jij lekker warm voor je kacheltje...ik aan het werk in die steenkoude schuur...![]()
![]()
Ja, zo'n zin inMargaS schreef: Ja haha. En toen zei de kachel plop en was je hele huis mistig.
Nee positief denken, niks mooier dan een fikkie stoken.
Echt he? Ben wel erg benieuwd naar dat gat 8)koekje schreef: Ja! Idd net een bevalling!![]()
Geen idee, gewoon de fik d'r in toch?keetje schreef: Krijg je er niet een hoe-stook-ik-mijn-nieuwe-houtkachel-DVDtje bij?
Morgenavond is de 'bevalling' achter de rug en dan gaat het grote genieten beginnen, even doorbijten.![]()
Kan dat nog?Kim_S schreef: Ik zou een ruggenprik eisen![]()
Volgens mij had ik nog niet eens gemeld dat ik nieuwe aanstekers en rookmelders heb gekocht Nesteldrang he!
En nu ga ik slapen, nu kan het nog! (ik neem aan dat ik de komende tijd gebroken nachten heb omdat ik ofwel moet controleren of we geen schoorsteen brand hebben, of dat het briket voor de nacht nog lekker brand, enzo).
Ruggenprik kan nog prima hoor, totdat ze ongeveer halverwege zijn met het boren van het gat 
-
Martine-Tom
En zo niet....lekker een nachtvoeding erineelke schreef:
En nu ga ik slapen, nu kan het nog! (ik neem aan dat ik de komende tijd gebroken nachten heb omdat ik ofwel moet controleren of we geen schoorsteen brand hebben, of dat het briket voor de nacht nog lekker brand, enzo).
Kim_S schreef: Ruggenprik kan nog prima hoor, totdat ze ongeveer halverwege zijn met het boren van het gat![]()
Klinkt beide super geruststellend, dank jullie!Martine-Tom schreef: En zo niet....lekker een nachtvoeding erin![]()
Of tweeMartine-Tom schreef: En zo niet....lekker een nachtvoeding erin![]()
Je krijgt er zooooooo veel voor terug
O en 's morgens een schone luier (asla)
En koolmonoxide melders, ben je die niet vergeten???