Doorslaande wielen en dan de naald rechts om het pinnetje krullen.Anne in Duitsland schreef: Wat noem jij 'gas geven'? Ik rij niet harder dan 80 momenteel (ivm gladheid), da's toch netjes voor een vrouw van mijn leeftijd, lijkt me. En bij ons op de oprit haal ik dat nog niet eens.![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Kelere Anne, en dan durf ik te klagen

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Dat noem ik 'optrekken bij het stoplicht'.Mini's 3-tal schreef: Doorslaande wielen en dan de naald rechts om het pinnetje krullen.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Meneer is een avondje iets werkgerelateerds aan het doen, tijd voor een vrouwenfilmpje.
Vanmiddag op mijn werk even snel iets uit de kast gerukt, ik kan kiezen uit:
- Friends with kids
- From Prada to nada
- Eat pray love
- Hope springs
- The wedding ceremony
Keuzestress.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jij mag ook klagen, hoor! Auto kapot, modem kapot, vier gefrustreerde dallies die niet naar het bos kunnen... Vandaar: kom maar hiernaartoe. De auto doet het, bos is er genoeg, en als je het niet erg vindt je berichten per postduif te versturen, kun je hier ook best leuk internetten!Lizzy schreef: Kelere Anne, en dan durf ik te klagen![]()
![]()
Haha, dat hadden wij vorige week ook, toen gingen ze de spauwmuren van de buurman isoleren. Ladders, boren, mannen in de voor en achtertuin. Meneer lag te snurken. En toen de buurman even over de schutting heen vertelde hoe het gegaan was, ging ie lelijk staan blaffeneelke schreef: Kan iemand even de waak modus van de guppen aanzetten? Er klimmen hier voor het raam mannen via een ladder omhoog, en ze liggen gewoon te snurken.en net stapte er een de huiskamer in en werden ze ook niet wakker. Tjonge!
Wij zijn vandaag door mijn neefje en nichtje uitgenodigd voor pakjesavond. Want sinterklaas had aan mama verteld dat wij ook mochten komen. Zoooo lief, ze belden en ze waren he-le-maal blij dat Tante Karin kwam. Vraagt mijn neefje of meneer K ook komt. Nog blijer! Weten die koters veel dat we al sinds het weekend met hun ouders aan het appen zijn en ik vandaag mijn collega's héél lief aan heb moeten kijken om eerder weg te mogen.
Een uitputtend dagje gehad na een slecht nachtje. Morgen weer een dag, nu even niets.
Dan is het weer tijd voor eenkira schreef: Een uitputtend dagje gehad na een slecht nachtje. Morgen weer een dag, nu even niets.
De grote meneer met de buik en het kale hoofd en het brilletje was tevreden over Bronny...
Wij ook. Ze is Eem toppertje. Tot drie uur vannacht was ze pieperig en huilerig (narcose en of pijn). Sindsdien weer haar eigen lieve Bronneke. Vrijdag mag ze het bolletje weer aflebberen. Moet goed komen met ons Meiske.Ronald schreef: Dan is het weer tijd voor een
De grote meneer met de buik en het kale hoofd en het brilletje was tevreden over Bronny...
Zo... de economie weer een schop gegeven en mezelf een voorraadje nieuwe ruitjes gegeven...
@ Kira,
wat een zorgen om je meissie
't gaat vast goed komen,
duim voor spoedig herstel
Kraan in de keuken vervangen, eindelijk water zonder dat het hele aanrecht zeiknat wordt
wat een zorgen om je meissie
't gaat vast goed komen,
duim voor spoedig herstel
Kraan in de keuken vervangen, eindelijk water zonder dat het hele aanrecht zeiknat wordt
Van het trainingsveld gespoeld.
Wat een pokke weer.
Flow heeft net gegeten, ik weet niet wat ik wil en zit nu met 2 boterhammen en een mega beker thee maar heb eigenlijk nergens meer trek in. Heb het vooral erg koud.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Heftige avond. Met Jip voor een second opinion geweest en bloedafname. Helaas wilden ze hem daar houden. Nu thuis zonder mijn Jip. [emoji22]
Wasabi vindt het ook niet grappig.
Nu wat eten en dan ff bankhangen.
hannabelgje schreef: Heftige avond. Met Jip voor een second opinion geweest en bloedafname. Helaas wilden ze hem daar houden. Nu thuis zonder mijn Jip. [emoji22]
Sterkte Hanna..
Ik ging naar boven om de lader van de babyfoon te pakken... Riep mijn bed ineens heel hard dat ik erin moest gaan liggen. Ik heb maar braaf geluisterd.
Ik ging naar boven om de lader van de babyfoon te pakken... Riep mijn bed ineens heel hard dat ik erin moest gaan liggen. Ik heb maar braaf geluisterd.