Monique77 schreef: Ik heb wel niets nodig van dat lijntje, maar zou bijna wat bestellen om jouw kanjers eens in het echt te mogen bewonderen![]()
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ik zou heel graag 4 kilo hazenvlees en 5 kilo fazantenvlees willen hebben, maar kan de 19de niet naar BOZ. Wil jij het voor mij meenemen? Ik woon in Schoonhoven.TiPo schreef: Ik heb besteld en kan evt nog ca 200 kg extra meenemen. Ik woon in Langerak dit is tussen Gorinchem en Vianen.
Wanneer er iemand is die ook een kilootje hazenvlees of fazantenvlees wilt, laat het weten. Ik heb eigenlijk niet zoveel nodig.
Eventueel wil ik wel 1 of 2 kilo eendfilet, wanneer ik het kan ophalen in Langerak.CindyMayella schreef: Wil ook wel een en ander bestellen, maar enige probleem is, dat aantal spullen per 5 of 10 kg gaat... Heb maar 1 kg nog per soort........ Miss delen???? Moet wel even kijken wat ik wil enne...... Kan ook niet ophalen...... Miss dan met een ander mee?????
Edit: dit is wat ik graag zou willen:
- 1 kg konijn hart/long (gaat per 10 kg);
- 1 kg runderpens, gemalen (gaat wel per kg);
- 1 kg eendkarkas (gaat per 5 kg);
- 1 kg fazantkarkas (gaat per 5 kg);
- 1 kg wild eendfilet (gaat per 5 kg).....
Iemand die kan/wil delen?????
Ik heb misschien ook wel interesseMonique77 schreef: Ik heb wel niets nodig van dat lijntje, maar zou bijna wat bestellen om jouw kanjers eens in het echt te mogen bewonderen![]()
- AnnemiekevD
- 5-sterren

@ Droppie, ik zou graag een kilootje hazenvlees en fazantenvlees van je overnemen. Mooie hoeveelheid om te kijken of het gegeten word 
Annemieke, Is goed om een kilo over te nemen van iedere soort, wanneer TiPo het voor mij mee wilt nemen. Weet ook niet mijn katten het eten.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik meedoe met een lijntje, weet ook niet of ik de kilos los bij elkaar zitten of dat ik zelf nog moet portioneren.
Natascha
Dit is voor mij de eerste keer dat ik meedoe met een lijntje, weet ook niet of ik de kilos los bij elkaar zitten of dat ik zelf nog moet portioneren.
Natascha
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Bedankt Natascha 
Ik denk dat je zelf moet portioneren
Ik denk dat je zelf moet portioneren
Als er wat vlees de kant van Den Haag op komt heb ik wel interesse in een kilo eendfilet en een kilo eendkarkas.
Jouls schreef: Ik heb misschien ook wel interesseis het misschien mogelijk dat ik mijn vleesjes via (CC
) TiPo en daarna met jou mogen mee liften Monique?
Goedendag Zuid-Hollandgroep. ik ben een barfer (nou ja, mijn 5 honden dan) en woon sinds kort in Gorinchem. Zou ik een keertje mee mogen bestellen? Mijn honden zijn niet kieskeurig, eten alles en ik wil evt. ook wel delen. Misschien handig voor de aanwezige Gorkummers hier?
Ik rij 6 december naar Apeldoorn. Er kan nog vlees mee naar Zoetermeer.
Morgen is de laatste besteldag!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 254.0.html
Morgen is de laatste besteldag!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 254.0.html
Ik wil het voor je meenemen! Je mag het bij me thuis op komen halen maar ik vaar ook 3x per week over bij schoonhoven en een paar kg extra kan ik wel kwijt in de vriezer dus we kunnen ook de week er op in schoonhoven iets afsprekenDroppie schreef: Ik zou heel graag 4 kilo hazenvlees en 5 kilo fazantenvlees willen hebben, maar kan de 19de niet naar BOZ. Wil jij het voor mij meenemen? Ik woon in Schoonhoven.
Wanneer er iemand is die ook een kilootje hazenvlees of fazantenvlees wilt, laat het weten. Ik heb eigenlijk niet zoveel nodig.
Eventueel wil ik wel 1 of 2 kilo eendfilet, wanneer ik het kan ophalen in Langerak.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 503.0.htmlOlllga60 schreef: Goedendag Zuid-Hollandgroep. ik ben een barfer (nou ja, mijn 5 honden dan) en woon sinds kort in Gorinchem. Zou ik een keertje mee mogen bestellen? Mijn honden zijn niet kieskeurig, eten alles en ik wil evt. ook wel delen. Misschien handig voor de aanwezige Gorkummers hier?
Je zou hier mee mee kunnen bestellen. Ik kan het meenemen ri gorichem woon
Bedankt, scheelt mij weer ren en vlieg werk om het op vrijdag op te kunnen halen.TiPo schreef: Ik wil het voor je meenemen! Je mag het bij me thuis op komen halen maar ik vaar ook 3x per week over bij schoonhoven en een paar kg extra kan ik wel kwijt in de vriezer dus we kunnen ook de week er op in schoonhoven iets afspreken
Wil gelijk gaan bestellen
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 815.0.html ik rij ook naar Gorinchem tegen die tijd.Olllga60 schreef: Goedendag Zuid-Hollandgroep. ik ben een barfer (nou ja, mijn 5 honden dan) en woon sinds kort in Gorinchem. Zou ik een keertje mee mogen bestellen? Mijn honden zijn niet kieskeurig, eten alles en ik wil evt. ook wel delen. Misschien handig voor de aanwezige Gorkummers hier?