Ja leuk! Die heeft Dwayne ook alSonja schreef: Ik moet nog gaan shoppen voor Klaas, maar David houdt erg van autootjes e.d. Ik wilde zo'n speelkleed met weggetjes voor hem kopen en dan iets dat daar overheen kan rijden.
Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het grote babytopic
Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Bij Oma ligt er ook al eentje waar hij veel op zit te spelen. Dus gaan we er nu thuis ook maar één neerleggen.Nadia schreef: Ja leuk! Die heeft Dwayne ook al![]()
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Dat speelgoed van Grimm is wel erg leuk, ik kende het niet. Vind het alleen erg duur 
Ik vind alles wat ik leuk vind duur
Die knuffelbeer welke ik gisteren voor 25 euro in de winkel heb gezien ga ik zometeen voor 6,50 halen
Die knuffelbeer welke ik gisteren voor 25 euro in de winkel heb gezien ga ik zometeen voor 6,50 halen
Toch geen blauwe kletsbeer?Nadia schreef: Ik vind alles wat ik leuk vind duur![]()
Die knuffelbeer welke ik gisteren voor 25 euro in de winkel heb gezien ga ik zometeen voor 6,50 halen![]()
Vind je dat nou geen vies idee, een knuffel van een ander kindje? Speelgoed wat je echt goed schoon kunt maken snap ik nog wel dat je dat tweedehands koopt, maar een knuffel vind ik zo onhygienisch...of ben ik een muts?
Die gooi je toch in de wasmachine?
Zo'n pratende knuffel? Dan praat ie niet meer als je'm verzuipt ben ik bang.
Batterijen er eerst uit? Of anders de stoomreiniger.
Ik heb weer nieuwe Vera-kleren binnen:
Deze in het bruin en met antislipstippen:

En deze:

Morgen verwacht ik een sjaal:

En kniekousen:

En nog meer kniekousen:

Ik heb weer nieuwe Vera-kleren binnen:
Deze in het bruin en met antislipstippen:

En deze:

Morgen verwacht ik een sjaal:

En kniekousen:

En nog meer kniekousen:

Leuk!!! Die sjaal is enig!!
Die onderste kniekousen heeft Dwayne ook.
@Jantina. Nee ik vind dat niet vies. In de winkel wordt het ook door Jan en alleman vast gehouden. Op het kdv speelt hij ook met knuffels.
Ik wil wel echt alleen maar spullen uit een rook vrij huis. Ik vraag duidelijke foto's en controleer alles met ophalen.
Als het vies ofzo is laat ik het achter. Maar dat is nog niet gebeurd.
Schoon stomen of met een doekje erover en klaar.
Die onderste kniekousen heeft Dwayne ook.
@Jantina. Nee ik vind dat niet vies. In de winkel wordt het ook door Jan en alleman vast gehouden. Op het kdv speelt hij ook met knuffels.
Ik wil wel echt alleen maar spullen uit een rook vrij huis. Ik vraag duidelijke foto's en controleer alles met ophalen.
Als het vies ofzo is laat ik het achter. Maar dat is nog niet gebeurd.
Schoon stomen of met een doekje erover en klaar.
Lekker ding!
Voor diegene die op zoek zijn naar leuke pakjes enz
Op boozt.com serieuze kortingen. Bv 70% op veel freds world. Ik heb een jumpsuit voor 9,38 ip 32
Op boozt.com serieuze kortingen. Bv 70% op veel freds world. Ik heb een jumpsuit voor 9,38 ip 32
Pffff wat een nacht. Dwayne om 7 uur naar bed gebracht. (Normale tijd). Kwart voor 9 sliep hij pas. In de tijd dat ik naar bed ben gegaan, 22.15 ben ik nog 2x boven geweest. Vervolgens tot de klok van 4 heeft hij zich om het uur of half uur gemeld. Heb ik 6 luiers verschoond.
Hij heeft van resp. 4-8 goed geslapen. Blughh .
Hij heeft van resp. 4-8 goed geslapen. Blughh .
Nou, dan kunnen we elkaar de handen schudden. Fedde is ook een draak op het moment met slapen. Heeeel onrustig. Ik dacht nog dat zijn oren weer opspeelden ofzo, dus maar een zetpil gegeven met slapen maar daar werd het niet beter van. Ook weer zwaar verlatingsangst weer. Mag geen seconde uit zijn zicht of hij brult de boel bij elkaar, op de creche achterlaten is vreselijk. Pfieuw. Valt dan even niet mee. Maar het zal wel een fase zijn.