Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
Tuna zit werkelijk om de hoek bij mij...en ben er nog nooit geweest...
Wel de moeite waard dus BlissSpirit?
Moet je eerst bellen of kan je zo langs rijden?
Wel de moeite waard dus BlissSpirit?
Moet je eerst bellen of kan je zo langs rijden?
Hallo allemaal,
Ik woon in Driel met mijn twee Hollandse herders Syb en Kaida. Ik voer meestal Kvv maar ben steeds meer aan het barfen. Dat bevalt goed. Sta open voor alle aanbiedingen in de buurt. Ook bv samen bestellen bij Degomeat Lotgering enz is altijd handig. Heb sommigen van jullie al eens gesproken via Barf marktplaats op Fb.
Nu deze site aan het ontdekken.
Ik woon in Driel met mijn twee Hollandse herders Syb en Kaida. Ik voer meestal Kvv maar ben steeds meer aan het barfen. Dat bevalt goed. Sta open voor alle aanbiedingen in de buurt. Ook bv samen bestellen bij Degomeat Lotgering enz is altijd handig. Heb sommigen van jullie al eens gesproken via Barf marktplaats op Fb.
Nu deze site aan het ontdekken.
- Mieke-Navajo
- 3-sterren

- Contacteer:
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Weet iemand of het vlees van Orinake richting Arnhem komt?
Er is wel belangstelling voor heb ik gelezen.....
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Voor zover ik weet niet.plant schreef: Weet iemand of het vlees van Orinake richting Arnhem komt?
Had zelf ook interesse en als ze tot Dreumel was gekomen, dan had ik zeker besteld, maar haar gezondheid gaat voor.
Normaal had ik wel een lijntje gedaan, maar ga dat in december niet redden. Hopelijk de volgende keer
Bij genoeg animo wil ik wel een lijntje zijn van Breda naar Arnhem. Dus roep maar wie er mee wil doen!
Ik heb wel interesse in wat vlees van Orinake als het in Nijmegen kan komen!
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Ik wil wel een doos hert,het ligt er een beetje aan wat dan de totaal prijs word,ivm vervoer...
De vvk zijn 0,15 p/kg.robbiekomvoor schreef: Ik wil wel een doos hert,het ligt er een beetje aan wat dan de totaal prijs word,ivm vervoer...
Ik rij dan naar Arnhem, of je kunt het in Elst op komen halen.Rapalje schreef: Ik heb wel interesse in wat vlees van Orinake als het in Nijmegen kan komen!
Ja Elst is ook prima.inouk46 schreef: Ik rij dan naar Arnhem, of je kunt het in Elst op komen halen.![]()
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Ik neem aan dat er ook vv kosten van Orinake bij komt,ben bang dat het dan voor mij te duur wordt...inouk46 schreef: De vvk zijn 0,15 p/kg.
Edit; t is geregeld
Laatst gewijzigd door Kaida op vr 28 nov 2014, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Is er misschien nog iemand uit omgeving Dinxperlo/Terborg/Silvolde/Ulft /doetinchem etc die uit dit topic wil bestellen.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125784.0.html
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125784.0.html