Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Afgelopen nacht van polen naar huis gefietst. Benieuwd wat ik deze nacht ga doen.
-
Martine-Tom
En dan nog vond je dat je met gewichten moest gaan gooien om aan je beweging te komen? Strever!Nadia schreef: Afgelopen nacht van polen naar huis gefietst. Benieuwd wat ik deze nacht ga doen.
Dat was zondag :p
O, dus ik ben niet de enige die dit soort dingen droomt? Ik heb al verschillende keren een dagtripje Wenen gemaakt met de fiets. 
Ik heb dat nooit. Hier lopen de katten altijd ineens los buiten en dus weg. Heel onhandig als je er ineens met losse handen 2 tegelijk moet vangen.
-
BusKay
Twee hondjes komen voor het eerst in een stad
en ze zien daar langs de straten
allemaal parkeermeterpaaltjes.
"Ongelooflijk," zegt de ene hond tegen de andere,
"hier moet je betalen om te plassen!"
Hondentaal:

en ze zien daar langs de straten
allemaal parkeermeterpaaltjes.
"Ongelooflijk," zegt de ene hond tegen de andere,
"hier moet je betalen om te plassen!"
Hondentaal:

Zooooo, over een paar uurtjes op weg naar sollicitatie nummer 2.
Na gisteren heb ik er eigenlijk niet zo veel zin in
Maar ik zie het maar gewoon als een oefen assessment, waarbij ik mijn kwaliteiten moet verkopen
Maar ik zie het maar gewoon als een oefen assessment, waarbij ik mijn kwaliteiten moet verkopen
Ik droom altijd de meest rare dingen.
Vannacht ontelbaar keer mijn baby terug in slaap gevoed/gewiegd. En stuk of 6 luiers verschoond. Helaas was dat geen droom.
Vannacht ontelbaar keer mijn baby terug in slaap gevoed/gewiegd. En stuk of 6 luiers verschoond. Helaas was dat geen droom.
Ik weet alleen nog dat ik gedroomd heb vannacht, maar niet meer wat.
Net een hele periode gehad met iedere nacht wel een droom, zo intensief dat ik er niet eens uitgerust wakker van werd. Vorige week droomde ik dat we langs een auto ongeluk reden wat net gebeurd was, en waar iemand er echt heel akelig bij lag. Heb ik overdag nog wel even last van gehad.
Maar meestal droom ik gewoon leuk en druk. Hebben jullie ook dat gevoel dat je dan niet helemaal uitgerust bent?
Ga zo om boodschappen voor het stoofvlees, maar heb nog geen idee hoeveel vlees ik moet halen... voor 20 personen, maar meer als hapje bij het bokbierproeven...
Net een hele periode gehad met iedere nacht wel een droom, zo intensief dat ik er niet eens uitgerust wakker van werd. Vorige week droomde ik dat we langs een auto ongeluk reden wat net gebeurd was, en waar iemand er echt heel akelig bij lag. Heb ik overdag nog wel even last van gehad.
Maar meestal droom ik gewoon leuk en druk. Hebben jullie ook dat gevoel dat je dan niet helemaal uitgerust bent?
Ga zo om boodschappen voor het stoofvlees, maar heb nog geen idee hoeveel vlees ik moet halen... voor 20 personen, maar meer als hapje bij het bokbierproeven...
Ik ben dan ook niet uitgerust nee.
Ik droom altijd stomme en rare dingen.
Ik droom altijd stomme en rare dingen.
Eigenlijk dus gewoon een luxe probleemKim_S schreef: Zooooo, over een paar uurtjes op weg naar sollicitatie nummer 2.
Maar ik zie het maar gewoon als een oefen assessment, waarbij ik mijn kwaliteiten moet verkopen![]()
Oud spreekwoord zegt: je kunt beter op twee paarden wedden voordat de boer de put dempt. Of zoiets.
Als maaltijd 200gr pp, als hapje 100 pp?eelke schreef: Ik weet alleen nog dat ik gedroomd heb vannacht, maar niet meer wat.
Ik droom zelden, ga gewoon uit als ik 10 minuten in bed lig en 's morgens aan.
-
BusKay
En dat zonder afstandsbediening???Mini's 3-tal schreef: Ik droom zelden, ga gewoon uit als ik 10 minuten in bed lig en 's morgens aan.
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Yup. Klik uit, klik aan.BusKay schreef: En dat zonder afstandsbediening???![]()
![]()