Nynke mij werd geadviseerd in 1 keer te stoppen. Ik ben toen 2 dagen doodziek geweest maar daarna was het ook klaar. Succes ermee!Nynke schreef: Dat was precies mijn tekst !! +1 dus![]()
OT: Lekkere ochtendrit gereden, moest wel helemaal achterin Ridderkerk iemand ophalen die maar besloten had om niet uit bed te komen![]()
en een lekker grote pan kunnen lenen voor de erwtensoep die ik aan het maken ben. Ik schat dat er 15 liter in kan
![]()
![]()
Vanmiddag hele drukke middagrit. Ik probeer de paracetamol af te bouwen ivm de hoofdpijn![]()
![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Vandaag een rit helemaal naar Belfeld :shocked: Zo ver kom ik normaal nooit 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Op bezoek geweest bij Jip en nieuw speelgoed gekocht voor Wasabi. Die mist zijn grote vriend enorm en heeft de halve nacht lopen klieren.
Eelke, ik heb nog wel de stoofpan om te lenen. Past wel 1,5 vlees met extra onderdelen in. Dan heb ik ook nog de 5 of 6-liter soeppan in de aanbieding.
Wij eten meestal een pond met zn 2en, dus bijna 5 kilo moet wel genoeg zijn.
Wij eten meestal een pond met zn 2en, dus bijna 5 kilo moet wel genoeg zijn.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zo, de heren zijn er. En inmiddels staan ook de loodgieter en de buurman buiten te helpen, dus het komt vast goed vandaag.
De buurman heeft hetzelfde pompsysteem als wij en had daar in het begin ook problemen mee. Vandaar dat ik hem heb gevraagd even te komen om daarover te vertellen; misschien dat de heren daardoor nog op goede ideeën komen
Inmiddels heb ik ook begrepen dat op 64 meter diepte het water begint, en alles wat daaronder is geboord dient als reservoir, dus tot 120 meter diepte. De pomp bevindt zich op 110 meter diepte, en dat ding moet nu omhoog, met slang en al. En blijkbaar is dat best zwaar, want ze staan nu met zijn vieren te werken. Ik ga er maar niet bij staan, volgens mij vinden kerels het prettiger om zonder vrouwelijk gezelschap hun kereldingen te doen.
Inmiddels heb ik ook begrepen dat op 64 meter diepte het water begint, en alles wat daaronder is geboord dient als reservoir, dus tot 120 meter diepte. De pomp bevindt zich op 110 meter diepte, en dat ding moet nu omhoog, met slang en al. En blijkbaar is dat best zwaar, want ze staan nu met zijn vieren te werken. Ik ga er maar niet bij staan, volgens mij vinden kerels het prettiger om zonder vrouwelijk gezelschap hun kereldingen te doen.
Is de foto van je tuin inmiddels al bijna geupload?Anne in Duitsland schreef: Zo, de heren zijn er. En inmiddels staan ook de loodgieter en de buurman buiten te helpen, dus het komt vast goed vandaag.De buurman heeft hetzelfde pompsysteem als wij en had daar in het begin ook problemen mee. Vandaar dat ik hem heb gevraagd even te komen om daarover te vertellen; misschien dat de heren daardoor nog op goede ideeën komen
Inmiddels heb ik ook begrepen dat op 64 meter diepte het water begint, en alles wat daaronder is geboord dient als reservoir, dus tot 120 meter diepte. De pomp bevindt zich op 110 meter diepte, en dat ding moet nu omhoog, met slang en al. En blijkbaar is dat best zwaar, want ze staan nu met zijn vieren te werken. Ik ga er maar niet bij staan, volgens mij vinden kerels het prettiger om zonder vrouwelijk gezelschap hun kereldingen te doen.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nee, nog niet.Mini's 3-tal schreef: Is de foto van je tuin inmiddels al bijna geupload?
Dat moet dan in het weekend gebeuren**Marjolijn** schreef: Nynke mij werd geadviseerd in 1 keer te stoppen. Ik ben toen 2 dagen doodziek geweest maar daarna was het ook klaar. Succes ermee!
OT: Ik wil net de guppies voeren in het aquarium; zwemmen er wel 10-15 jonkies !!!
OT2: de bouillon voor de erwtensoep staat op en ruikt heerlijk
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Houston, we hebben weer water! Ze hebben alle toestromingsscheurtjes in de berg flink uitgeblazen en nu loopt het reservoir weer vol. Hopen dat ze dit niet iedere week hoeven te doen... 
De druk is nu standaard op 4,5 bar ingesteld. Even opletten straks als ik de douche aanzet; hopelijk eindig ik niet als een platte pannenkoek op het afvoerputje.
De druk is nu standaard op 4,5 bar ingesteld. Even opletten straks als ik de douche aanzet; hopelijk eindig ik niet als een platte pannenkoek op het afvoerputje.
Terug van ritje Dierenarts. We zijn allemaal best tevreden. Bronny ook die kon Ronald knuffelen. Verder vindt Bronny dat het lang genoeg geduurd heeft, haar voorzichtig verteld dat er nog maar een halve week om is van 12 weken revalideren. Het is koud, of het ligt aan mij. Zo nog even met de kleine beer uit, Foppe is nu uit met Daf en we doen ze even apart, ze komen op het moment allemaal wat te kort mede omdat we in het donker niet naar het bos kunnen en omdat Bron niet alleen mag blijven omdat ze een kap een slecht idee vindt, en de band die we hadden is zo af. Ik krijg van het draadjesvlees met bokbier hier helemaal lekkere trek. Zo toch nog even een overlegje doen hier over het eten.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gedoetje hoor, Kira.
En arme Bronny, nog eens 11,5 week te gaan voordat ze weer gas mag geven. Kus in d'r vollewolle vachtje!
Met Flow naar een tuincentrum geweest voor een kerstshow. Er stonden 2 levensgrote everzwijnen met bewegende koppen. Mijn stoere, dappere jachthond.. durfde er niet langs. Ze heeft wel heel hard geblaft en gegromd. Uiteindelijk, na veel gedoe, zijn we er samen langs gevlogen. Het was duidelijk, Flow houd niet van everzwijnen. En niet van kerstmannen met rinkelende belletjes, die vond ze ook stom. 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

U vraagt, wij draaien:Mini's 3-tal schreef: Is de foto van je tuin inmiddels al bijna geupload?

De foto is vanuit de bijkeuken genomen; de nieuwe voordeur zit rechts, buiten beeld. Rechts zie je de aanbouw (die is afgedekt omdat de latten er nog niet op gespijkerd zijn, en zo beschermen we de OSB-platen tegen vocht); de meneer in de geul is ongeveer twee meter groot (en breed). De geul is gelukkig allang weer dicht, alleen krijgen we nu dat de aarde die erop is gestort begint in te zakken (was te verwachten), zodat er langzamerhand een ondiep geultje ontstaat. Naja, da's voor volgende zomer. Misschien moeten we er maar een leuk bloemenperkje van maken, dan hoeft meneer_Kim niet zoveel gras te maaien.
Kelere Anne wat een krater 
Leuk om een stukkie aanbouw te zien trouwens! Hoe gaat de indeling nou worden eigenlijk?
Meneer vindt minder gras een heel goed idee
(Ik vond hem zo schattig met "zijn" mutsje
)
Leuk om een stukkie aanbouw te zien trouwens! Hoe gaat de indeling nou worden eigenlijk?
Meneer vindt minder gras een heel goed idee
(Ik vond hem zo schattig met "zijn" mutsje
Is dat dat mietje?