Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gijs is helemaal opgelucht denk ik, want we hebben met zijn allen de chevy weggebracht. En hij is weer helemaal knuffelbeer want gisteren naar de kapper geweest, foto volgt nog wel.
Wij moeten een beetje bekomen want dat was nog best vroeg na een avond weg. Was wel erg leuk, was een goede coverband met vuurwerk en alles, ze deden de hele show van rammstein na.
Wij moeten een beetje bekomen want dat was nog best vroeg na een avond weg. Was wel erg leuk, was een goede coverband met vuurwerk en alles, ze deden de hele show van rammstein na.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Terug van Jip. Hij voelde zich goed en was erg actief. Hij krijgt nu zijn schesir voeding en eet dat heel erg goed. Ik heb maar weer een hoop van die zooi achtergelaten. Toen ik weer moest gaan hoorde ik hem hard miauwen terwijl ik al in de gang was. Meneertje wil naar huis.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fijn om te lezen dat Jip weer praatjes krijgt en goed eet, Hanna!
OT: ben net terug van een kerstmarktje in het buurdorp. Was, ahum, niet echt te vergelijken met de Duitse Weihnachtsmarkt.
Heb peperworst met hertenvlees van eigen jacht gekocht bij het kraampje van iemand die ik kende en heb die, heel knap, níet aangebroken voor op de boterham nu. Hij blijft bewaard voor de kerst, wanneer we echte vleeseters op bezoek krijgen. Het flesje zelfgemaakte glögg die ik bij een ander kraampje apart had laten zetten (geen zin om die mee te slepen tijdens het boodschappen doen), was door de mevrouw van het kraampje per ongeluk doorverkocht. Vond ze zó erg, en waar woonde ik dan, dan kon ze een flesje langsbrengen, en anders staat ze morgen in de stad met d'r kraampje en en en. Zo schattig.
Ben ik net weer thuis, belt er een Nederlandse vriendin die hier al jaren woont. Dat ze yoghurttaart aan het bakken is en een slachtoffer nodig heeft. Ze blijkt ook jarig te zijn, dus straks maar even op visite. Als ik vanaf niet meer op barfplaats verschijn, is de yoghurttaart toch niet zo'n succes geweest.
OT: ben net terug van een kerstmarktje in het buurdorp. Was, ahum, niet echt te vergelijken met de Duitse Weihnachtsmarkt.
Ben ik net weer thuis, belt er een Nederlandse vriendin die hier al jaren woont. Dat ze yoghurttaart aan het bakken is en een slachtoffer nodig heeft. Ze blijkt ook jarig te zijn, dus straks maar even op visite. Als ik vanaf niet meer op barfplaats verschijn, is de yoghurttaart toch niet zo'n succes geweest.
Gaaf he, die betrokkenheid! Is dat de pannenkoekenmevrouw?Anne in Duitsland schreef: Fijn om te lezen dat Jip weer praatjes krijgt en goed eet, Hanna!
OT: ben net terug van een kerstmarktje in het buurdorp. Was, ahum, niet echt te vergelijken met de Duitse Weihnachtsmarkt.Heb peperworst met hertenvlees van eigen jacht gekocht bij het kraampje van iemand die ik kende en heb die, heel knap, níet aangebroken voor op de boterham nu. Hij blijft bewaard voor de kerst, wanneer we echte vleeseters op bezoek krijgen. Het flesje zelfgemaakte glögg die ik bij een ander kraampje apart had laten zetten (geen zin om die mee te slepen tijdens het boodschappen doen), was door de mevrouw van het kraampje per ongeluk doorverkocht. Vond ze zó erg, en waar woonde ik dan, dan kon ze een flesje langsbrengen, en anders staat ze morgen in de stad met d'r kraampje en en en. Zo schattig.
Ben ik net weer thuis, belt er een Nederlandse vriendin die hier al jaren woont. Dat ze yoghurttaart aan het bakken is en een slachtoffer nodig heeft. Ze blijkt ook jarig te zijn, dus straks maar even op visite. Als ik vanaf niet meer op barfplaats verschijn, is de yoghurttaart toch niet zo'n succes geweest.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ehm, pannenkoekenmevrouw, pannenkoekenmevrouw... Remind me? En bedoel je die mevrouw van dat kraampje of die vriendin?Mini's 3-tal schreef: Gaaf he, die betrokkenheid! Is dat de pannenkoekenmevrouw?
*pruttelpruttel* klein takke hondje weg moeten jagen in het bos, Gijs is gevallen omdat hij zó schrok van een mountainbiker (we moesten een tegemoetkomende loslopende hond passeren, en 1 meter er voorbij flitste er een mtb'er van achter voorbij, ik schrok ook) en net in de aldi werd ik aangereden door een rollator, die mevrouw duwde gewoon door en toen ik ietswat geïrriteerd omkeek zei ze niet eens sorry, en daarna ging ze een heel verhaal ophouden over de sinaasappels die er lagen en waar er bij een net een zwarte tussen zat. *pruttelprutteluit*
Hoewel uit, het stoofvlees staat nog steeds te sudderen uiteraard. Pruttel pruttel.
Hoewel uit, het stoofvlees staat nog steeds te sudderen uiteraard. Pruttel pruttel.
Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Die vriendin. Waar je waarschijnlijk uitkomt als je in de stad op zoek bent naar die Nederlandse mevrouw die ergens buiten woont.Anne in Duitsland schreef: Ehm, pannenkoekenmevrouw, pannenkoekenmevrouw... Remind me? En bedoel je die mevrouw van dat kraampje of die vriendin?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Ah, die, ja! Eh? *checkt even wat de vraag ook weer wasMini's 3-tal schreef: Die vriendin. Waar je waarschijnlijk uitkomt als je in de stad op zoek bent naar die Nederlandse mevrouw die ergens buiten woont.
Vanochtend lang in het bos geweest met een uitermate kreupele Kleine beer en een zeer brave Foppe. Bronny kan haar ei op het moment niet kwijt en dat is niet fijn om te zien. Ze is ook aan de dunne, wellicht van de ab, alhoewel ze de vorige keer dat ze die had niet aan de dunne was. Foppe komt op het moment wat te kort, hij mag graag een heel eind lopen en vanochtend zijn we wel lang geweest, maar dat was omdat de kleine beer aan het graven was, Foppe heeft wat denkwerk gedaan en de krant geroken. En te veel poep gegeten dus dat heb ik vanmiddag mogen ruimen. Ook altijd fijn dat hij het net doet nadat je gedweild hebt. Ik heb weer netjes met het perkje in de straat geholpen. Ben daar toch nog altijd wat verbolgen over, de gemeente wil het niet onderhouden, te duur. Er zou gras komen, of we moeten het zelf onderhouden. Gras wordt hier 2 maal per week gemaaid, lijkt mij niet dat het maaibedrijf dat gratis doet. Wij hebben vorig jaar november een keer tuinwerk gedaan, daarna dit jaar met vandaag erbij 4x. Vandaag was het door te veel ouwelullen wel een heel uur werk, de vorige keer was ik er niet, de keer daarvoor anderhalf uur en de eerste keer hebben we twee uur. We doen het met gemiddeld 4 mensen per keer. Ik kan mij toch niet voorstellen dat de groenvoorziening voor 4x per jaar 2 uur tot 3 uur werk meer in rekening brengt als het maaibedrijf voor wekelijks vanaf maart tot en met eind november 2 keer per week maaien.
@hannabelgje, wat is dat voor voer voor Jip?
@hannabelgje, wat is dat voor voer voor Jip?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Jip moet een leverdieet eten Kira, maar dat van Hills lust hij niet. Hij mag niet veel eiwitten hebben. Zelf samengesteld voer is voor de kliniek een brug te ver. Nu als compromis dus maar zakjes/blikjes met gekookt voer. Zit niet veel rotzooi in en hij eet het heel graag.
Ik wacht nu op een telefoontje van de praktijk dat ik op bezoek mag bij Jip.
Ik wacht nu op een telefoontje van de praktijk dat ik op bezoek mag bij Jip.
-
Martine-Tom
ZOooo ook weer thuis na 2 leuke dagen!
Gistermorgen vertrokken naar Oss, naar een vriendin die ik al 2 jaar niet gezien heb (2.20 uur treinen
) daar gezellig bijgepept en rond 4 uur gaan verkleden en weer naar de trein, Tom bleef bij vriendin en haar 2 honden en 5 katten achter, in de trein vriendin 2 en 3 gevonden, en naar Nijmegen gegaan, op het station wat gegeten en toen om 18.15 voor de deur van Doornroosje (theater
) gaan staan wachten tot om half 8 de deuren open zouden gaan.
Heel koud gehad, maar ook erg gezellig en het wachten werd beloond want we stonden vooraan bij het concert van Blof
Geweldige avond gehad, stem kwijt, spierpijn...dan weet je dat het goed zat
Om om middernacht weer terug naar Oss, man van din pikte me ff op en ben daar blijven slapen...samen met Tom op een 1 pers luchtbed...een ervaring opzich
Tom lag aan het voeteneinde en als ik draaide dan vloog hij een halve meter de lucht in 
Vanmorgen gezellig samen ontbeten, en van Oss mee naar Zwijndrecht gereden, vandaar met de bus naar Dort en daar op de trein naar huis...halve wereldreis dus
Maar zooooo genoten!!!! Was het zeker te weten meer dan waard!
Gistermorgen vertrokken naar Oss, naar een vriendin die ik al 2 jaar niet gezien heb (2.20 uur treinen
Heel koud gehad, maar ook erg gezellig en het wachten werd beloond want we stonden vooraan bij het concert van Blof
Geweldige avond gehad, stem kwijt, spierpijn...dan weet je dat het goed zat
Om om middernacht weer terug naar Oss, man van din pikte me ff op en ben daar blijven slapen...samen met Tom op een 1 pers luchtbed...een ervaring opzich
Vanmorgen gezellig samen ontbeten, en van Oss mee naar Zwijndrecht gereden, vandaar met de bus naar Dort en daar op de trein naar huis...halve wereldreis dus
Maar zooooo genoten!!!! Was het zeker te weten meer dan waard!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Sinterklaascadeautjes zijn binnen. Nu nog de surprise en gedicht verzinnen. 
Ik heb nog een week.
Ik heb nog een week.
Ik heb Coole Piet gezien 8)
En Keet
En Sinterklaas
En een heleboel paardjes
Was leuk, dagje Ponypark Slagharen met de kids
En Keet
En Sinterklaas
En een heleboel paardjes
Was leuk, dagje Ponypark Slagharen met de kids
Na het ophalen van stieflief vandaar heerlijk op het Leesten gewandeld. Wat een prachtig gebied is dat toch.
De honden zijn bijna de hele tijd los geweest wat vooral voor Kaya een unicum is. Ze vond het fantastisch! Ik heb genoten van dat blije koppie. Maar ik ben wel zo ongeloofelijk trots op ons grote zwart witte monster. We kwamen een dame met 2 fransjes en een engelse bulldog tegen. Inmiddels zaten onze honden alweer aan de flex en de hare liepen los. 1 van de fransjes was echt niet aardig en liep luid keffend om Chakotay heen. Hij probeerde zelfs een aantal keer Chakotay in zijn keel te happen. Mijn grote vriend heeft zich enorm goed beheerst, 2 keer een duidelijke grom gegeven en liep met opgeheven hoofd verder. De dame in kwestie vond dat Chakotay best mocht uitvallen tegen dat opdringerige geval, waarop ons antwoord was dat onze hond niet de hare hoefde op te voeden, dat mocht ze zelf doen... Werd niet in dank afgenomen geloof ik. Maar ik ben zoooooo megatrots op Chakotay! Loop even naast mijn schoentjes
De honden zijn bijna de hele tijd los geweest wat vooral voor Kaya een unicum is. Ze vond het fantastisch! Ik heb genoten van dat blije koppie. Maar ik ben wel zo ongeloofelijk trots op ons grote zwart witte monster. We kwamen een dame met 2 fransjes en een engelse bulldog tegen. Inmiddels zaten onze honden alweer aan de flex en de hare liepen los. 1 van de fransjes was echt niet aardig en liep luid keffend om Chakotay heen. Hij probeerde zelfs een aantal keer Chakotay in zijn keel te happen. Mijn grote vriend heeft zich enorm goed beheerst, 2 keer een duidelijke grom gegeven en liep met opgeheven hoofd verder. De dame in kwestie vond dat Chakotay best mocht uitvallen tegen dat opdringerige geval, waarop ons antwoord was dat onze hond niet de hare hoefde op te voeden, dat mocht ze zelf doen... Werd niet in dank afgenomen geloof ik. Maar ik ben zoooooo megatrots op Chakotay! Loop even naast mijn schoentjes
de erwtensoep is klaar, ik heb zeker 10 liter over om in te vriezen