Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ik heet Tineke maar ik denk dat je tipo in moet vullen.
Besteld ophalen in Breda door tipo.
Nou ja zeg, moet denk ik echt een bril gaan kopenMonique77 schreef:Als ik had gereden had het geen probleem geweest, maar ik heb niets nodig van het lijntje
Jouls schreef: Nou ja zeg, moet denk ik echt een bril gaan kopen(of ik lees wat ik "wil" lezen
).
Hoi Debbie, zou je 2 kg geelhaar en 5 kg parelhoen voor me willen bestellen en meenemen?DebbieV schreef: Ik rij 6 december naar Apeldoorn. Er kan nog vlees mee naar Zoetermeer.
Morgen is de laatste besteldag!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 254.0.html
Welkom!Olllga60 schreef: Goedendag Zuid-Hollandgroep. ik ben een barfer (nou ja, mijn 5 honden dan) en woon sinds kort in Gorinchem. Zou ik een keertje mee mogen bestellen? Mijn honden zijn niet kieskeurig, eten alles en ik wil evt. ook wel delen. Misschien handig voor de aanwezige Gorkummers hier?
Ik woon ook in gorkum. Als je wil kun je voor 19dec bestellen. TiPo neemt het mee en ik haal het weer bij haar op en kan dus ook wat voor jou meenemen.
Ik woon in Zevenbergen dat is nog net noord brabant. Maar 15 minuten rijden van Dordrecht. Dus volg deze verzamelgroep ook samen met die van brabant :-)
Ik plaats mijn oproep hier even maar zal ook een eigen topic maken.
Ter overname ; mooi mager paardenvlees, in kleine stukjes, ong. 5 kg per 1 kg verpakt €2,75 per kg.
Schoon gemaakte lamspens ong. 5 kg per 1 kg verpakt €0,90 per kg.
Ik was "iets" te enthousiast met mijn eerste bestelling van gisteren, maar het gaat echt niet meer in mijn vriezertje passen.
Ze liggen te wachten in de schuur op een nieuw onderkomen
Ter overname ; mooi mager paardenvlees, in kleine stukjes, ong. 5 kg per 1 kg verpakt €2,75 per kg.
Schoon gemaakte lamspens ong. 5 kg per 1 kg verpakt €0,90 per kg.
Ik was "iets" te enthousiast met mijn eerste bestelling van gisteren, maar het gaat echt niet meer in mijn vriezertje passen.
Ze liggen te wachten in de schuur op een nieuw onderkomen
- Joyce1985
- 5-sterren

Doe mij die 5 kilo paardenvlees maar hoor! 
Haha, dat komt helemaal goed Joyce (had voor jou al 2-3 kg gereserveerd 
De teller staat nu op 3 kg paardenvlees.
Teller kan op 0Jouls schreef: De teller staat nu op 3 kg paardenvlees.
Helaas, de patrijs is hier geen succes. Vanmorgen eerst de organen eruit gehaald, neergezet, meneer hier ruikt er eens aan, kijkt me aan met een blik van 'denk je nou echt dat ik dat ga eten' en loopt weg. Vanmiddag nog eens neergezet en hij weigert gewoon echt. Vanavond doe ik nog een poging en dan gaat het de droger in.
Volgende week krijg ik parelhoenkarkas, wil je dat misschien eens proberen?pluk schreef: Helaas, de patrijs is hier geen succes. Vanmorgen eerst de organen eruit gehaald, neergezet, meneer hier ruikt er eens aan, kijkt me aan met een blik van 'denk je nou echt dat ik dat ga eten' en loopt weg. Vanmiddag nog eens neergezet en hij weigert gewoon echt. Vanavond doe ik nog een poging en dan gaat het de droger in.
Succes met de patrijs
Wat jammer nou...., blijkt toch een raar smaakje te hebben die patrijs ???
Ik heb nog steeds een kilo in de aanbieding voor een liefhebber
Ik heb nog steeds een kilo in de aanbieding voor een liefhebber