En ik wil ook een Kenwood ,degene die ik graag wil ,is er eentje van 500 euro ,maar dat wordt nog een poos stevig sparen
BPWR; keukenmachine
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR; keukenmachine
Zoonlief is ook gek op koken die heeft en Kenwood en vrij dure ook en is er helemaal weg van,wordt ook veel gebruikt .
En ik wil ook een Kenwood ,degene die ik graag wil ,is er eentje van 500 euro ,maar dat wordt nog een poos stevig sparen

Hier ook een magimix, super goed fijn ding, mooi is anders. Alleen woon ik aan zee en daardoor zijn de messen aan het roesten[emoji19] Dat vind ik minder fijn..
Een kitchenaid hoop ik ook ooit te bezitten, ze zijn goed en ook erg mooi. Als je het je kan veroorloven zou ik hem geven [emoji4]
Een kitchenaid hoop ik ook ooit te bezitten, ze zijn goed en ook erg mooi. Als je het je kan veroorloven zou ik hem geven [emoji4]
Leg me dat eens uit, hoe gaat dat in zijn werk??Laura2004 schreef: Hier ook een magimix, super goed fijn ding, mooi is anders. Alleen woon ik aan zee en daardoor zijn de messen aan het roesten[emoji19] Dat vind ik minder fijn..
Je kan messen los kopen trouwens.
Is het een onduidelijke zin? Ik merk dat mijn Nederlands in rap tempo achteruit gaat, dus wellicht is de zin raar geschreven.pike schreef: Leg me dat eens uit, hoe gaat dat in zijn werk??
Je kan messen los kopen trouwens.
Ik woon in Spanje aan zee (direct aan zee) en dus roest/verroest alles, al mijn goede gewone messen en dus ook alle messen van de magimix. Ik vermoed dat het door het hoge vochtigheidsgehalte komt. De onderdelen zijn idd los te koop, maar zijn behoorlijk duur. Zelfs sommige onderdelen die ik nooit heb gebruikt zijn aan het roesten.
I luvvvv my kitchenaid.. Ik maak vrij veel taarten en de kitchenaid is ideaal! Lekker robuust!! Kost een hoop, maar ik vind hem het helemaal waard!!
-
fransbulletje
Van de week is de zoveelste blender in de soep gedraaid... 
Vandaag verwend met een Magimix 5200 XL Premium keukenmachine
Droomde al heel lang van een Kitchenaid of Magimix en nu voor de Magimix gekozen gezien de mogelijkheden.
Droomde al heel lang van een Kitchenaid of Magimix en nu voor de Magimix gekozen gezien de mogelijkheden.
Welkom in de Magimix-familie!
- Angelique
- 5-sterren

Hoe doe je dat?fransbulletje schreef: Van de week is de zoveelste blender in de soep gedraaid...
Men neme een blender. Dompel hem onder in de pan soep en draai rond.
- -Annemarie-
- 5-sterren

fransbulletje schreef: Van de week is de zoveelste blender in de soep gedraaid...
Nou, hier lukt dat ook prima hoor.Angelique schreef: Hoe doe je dat?
Te dikke groentenmix, of bevroren fruit in de blender. Dan issie op een gegeven moment wel uitgeschakeld.
Ik ben nu aan het sparen voor een goede. Magimix is super, maar ik heb (behalve de blender) nog alle andere prima werkende onderdelen van mijn Philips keukenmachine.
Ga dan denk ik toch voor een losse nieuwe blender.
Dat dilemma had ik laatst ook en heb ook voor een nieuwe blender gekozen, zo blij mee-Annemarie- schreef: Nou, hier lukt dat ook prima hoor.
Te dikke groentenmix, of bevroren fruit in de blender. Dan issie op een gegeven moment wel uitgeschakeld.
Ik ben nu aan het sparen voor een goede. Magimix is super, maar ik heb (behalve de blender) nog alle andere prima werkende onderdelen van mijn Philips keukenmachine.
Ga dan denk ik toch voor een losse nieuwe blender.
Als de philips het verder begeeft komt er een magimix naast te staan!
-
sella
http://www.keukenmachineshop.nl/vergeli ... 641/307660
Als je hier kijkt qua verschil in prijs qua magimix en kitchenaid, dan is de magimix 15 euro duurder, maar is de motor flink zwaarder waardoor je hem minder snel overbelast. Ergo hij gaat dan langer mee.
Als je hier kijkt qua verschil in prijs qua magimix en kitchenaid, dan is de magimix 15 euro duurder, maar is de motor flink zwaarder waardoor je hem minder snel overbelast. Ergo hij gaat dan langer mee.
- Angelique
- 5-sterren

Ik wil ook een magimix, maar die blender e.d. willen maar niet "zomaar" kapot gaan 
+1!koekje schreef: Welkom in de Magimix-familie!
Ik gebruik mijn Magimix tegenwoordig om brooddeeg voor mijn zuurdesembrood te maken en dit lukt prima. Het handmatig kneden van deeg is te zwaar voor mijn handen en nek en schouders, het doet enorm pijn. Dankzij Magimix kan ik toch brood bakken :p