Nee maar dan had ik in ieder geval wel iets goedMaxi's 3-tal schreef: Je zit nog steeds een dag niet goed, je bent nu een dag te ver.
En ja, dan hebben we 2 jaar verkering, maar daar loopt de ticker niet voor.![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
We schrijven het bij in de kroniek van 2014eelke schreef: Nee maar dan had ik in ieder geval wel iets goed![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Niet? waar dan wel voor?Maxi's 3-tal schreef:
En ja, dan hebben we 2 jaar verkering, maar daar loopt de ticker niet voor.![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Kijkt er dan niemand in de bar? ??? 
Nee joh, die zitten alleen hier ;-)Inge en Bono schreef: Kijkt er dan niemand in de bar? ???![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gezien
zo leuk 
Fijn! Ik heb toch zo mijn momenten, blijkt wel!Mini's 3-tal schreef: We schrijven het bij in de kroniek van 2014![]()
klacht ingediend over fazantkarkassen. Had vanochtend van 1 kg karkas na verwijderen bonken vet en ingewanden met pijn en moeite 400 gram over. Zo worden het wel hele dure vogeltjes, kom dan uit op ruim 6 euro per kg. Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn al weet ik zo ongeveer wel wat het zal zijn.
Ik had Sien net gezellig op schoot en die begon ineens te draaikonten en weg willen, maar dat niet doen. En tegelijk roepen dat het zeer deed. Ik vond dat een beetje vervelend en zei dat ze niet zo moeilijk moest doen.
Totdat ik zag dat aan de andere kant Vera Siens staart in de handen had en hem een metertje langer probeerde te maken
Totdat ik zag dat aan de andere kant Vera Siens staart in de handen had en hem een metertje langer probeerde te maken
Aaaaaah arme Sien!
Ik ben moe, ik wil naar bed. Maar er moet eerst nog een haarbal gekamd worden. Morgen mag hij weer watertrappelen bij de dokter, dus dan is het wel fijn als hij van (het meeste van) zijn overtollige haar is verlost.
Ik ben moe, ik wil naar bed. Maar er moet eerst nog een haarbal gekamd worden. Morgen mag hij weer watertrappelen bij de dokter, dus dan is het wel fijn als hij van (het meeste van) zijn overtollige haar is verlost.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Geen Jipje mee naar huis. Bloeduitslag was er nog niet. Tot overmaat van ramp is mijn auto ook nog gaan staken. Morgen de garage ook maar bellen. Kon er ook nog wel bij [emoji17]
He jakkes Hannah, wat naar allemaal !!!

OT: Heb de paracetamolletjes in de keukenla laten liggen vandaag, alleen op diclofenac de dag doorgekomen, 4 stuks totaal op 24 uur.
OT: Heb de paracetamolletjes in de keukenla laten liggen vandaag, alleen op diclofenac de dag doorgekomen, 4 stuks totaal op 24 uur.
Weeeeeeeer een sollicitatie gestuurd. Ik kan geen brieven meer zien. Ik weet op het moment ook even niet meer waar de vacatures vandaan te halen