Ik had ook een bezoekje van het geheime koppel 8) geheimerder kon het niet worden
[/quote]
Toen wist iedereen het al
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Niet iedereenKim_S schreef:
Toen wist iedereen het al![]()
![]()
Iedereen behalve jijeelke schreef: Niet iedereen![]()

Kim_S schreef: Iedereen behalve jij![]()
Juist 8)Kim_S schreef: Iedereen behalve jij![]()
Je komt er echt nooit meer vanaf vrees ikeelke schreef: Juist 8)
Ach, als je eenmaal een reputatie hebt moet je m hoog weten te houden ook he!Mini's 3-tal schreef: Je komt er echt nooit meer vanaf vrees ik![]()
Ook met opgeheven hoofd enzo? Zodat je over 20 jaar kunt zeggen: Hallo, ik ben Eelke, je weet wel, van het Eelke-momentje...eelke schreef: Ach, als je eenmaal een reputatie hebt moet je m hoog weten te houden ook he!
Uiteraard, al ga ik er van uit dat ik dat over 20 jaar niet meer hoef te benoemen omdat iedereen het dan weet en het momentje een eigen wiki pagina heeft. Enzo.Mini's 3-tal schreef: Ook met opgeheven hoofd enzo? Zodat je over 20 jaar kunt zeggen: Hallo, ik ben Eelke, je weet wel, van het Eelke-momentje...
Eten we dan ook elke week KimPing?eelke schreef: Uiteraard, al ga ik er van uit dat ik dat over 20 jaar niet meer hoef te benoemen omdat iedereen het dan weet en het momentje een eigen wiki pagina heeft. Enzo.
En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?Kim_S schreef: Eten we dan ook elke week KimPing?![]()
Nee jouw recept gaat zo:Martine-Tom schreef: En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?
Kim_S schreef: Nee jouw recept gaat zo:
Kliko open, recept erin, kliko dicht![]()
Aaaaah en ik vond 'm zo grappig...Martine-Tom schreef:![]()