Wippen, ontbijten, pleitenAngelique schreef: Haha, dat was met recht een kwikkieNou, nu dan maar rustig afwachten hé
![]()
Wij gaan ook beginnen! een 7-ling geboren! Ze zijn weer uitgevlogen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wij gaan ook beginnen! Gedekt
Spannend, dit zijn de mooiste dekkingen.
Na afloop was hij een charmeur en likte hij haar oortjes. Maar ja, toen was Saar er klaar mee...
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Jantina schreef: Na afloop was hij een charmeur en likte hij haar oortjes. Maar ja, toen was Saar er klaar mee...
Duimen draaien voor mooie lieve gezonde pups!
Hier nog de foto van de kusjes na de daad... je ziet Saar kijken: ga weg joh, viespeuk 

Spannend hoor, zal de duimen aanzetten 
Haha....die blik inderdaad van Saar
Haha....die blik inderdaad van Saar
Spannend, ik duim mee voor wat leuke petietjes 
Spannend, weer een zorg erbij 
Die Mees, op Brumby na de liefste en leukste reu die er op dit moment rondloopt!
Die Mees, op Brumby na de liefste en leukste reu die er op dit moment rondloopt!
Ja ik ben echt heel erg gesteld op zijn karakter. Het is zo'n lieve, rustige, makkelijke reu. Saar is ook een schat maar soms best druk en een enorme clown, er mag best iets van Mees in de genen van de pups komen
.
Saartje is trouwens een stuk rustiger nu... Gisteren wilde ze in ene mee naar de woonkamer 's avonds om op de bank te tukken. Dat is zeker een jaar niet gebeurt...
Maar ja, het is algemeen bekend dat we die dames het liefst drachtig kijken natuurlijk dus ik hecht er maar niet te veel waarde aan. De echo staat gepland voor 29 december.
Saartje is trouwens een stuk rustiger nu... Gisteren wilde ze in ene mee naar de woonkamer 's avonds om op de bank te tukken. Dat is zeker een jaar niet gebeurt...
Spannende tijd weer! Nog even een paar weken geduld en dan weet je meer.
Een goede week verder en ons meisje is vooral heeeel loom. Beetje hangen, beetje staren... Niet meer trekken aan de riem buiten. Het is zooo spannend!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooh, spannend.. Lijkt me wel lastig, want je wil je er niet op verheugen om teleurstelling te voorkomen, maar al het kleine zet je toch aan het denken.. Zou het....?

Dat is wel echt zo. Moet nog wat spullen hebben maar ja, daar wil ik toch mee wachten tot we het zeker weten!
Oef wat is dat toch naar, het niet willen eten
. Ze zit nu tussen de 3e en 4e week dus het zou het een goed teken kunnen zijn maar ik word er altijd helemaal kriegel van...
- Angelique
- 5-sterren

Het is op zich een goed teken natuurlijk. En ze zal niet omvallen van een paar dagen niet of weinig eten...so hang in there!