Yup, de eerste sneeuw
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Yup, de eerste sneeuw
ja, de winter is een feit, de eerste sneeuwvlokjes komen hier heel voorzichtig naar beneden Maar het zal nog ff duren voordat we sneeuwballen kunnen gooien
Re: Yup, de eerste sneeuw
Dat hoop ik toch, over 2 weken poort en hekwerk zetten, daarna maakt het niet meer uit, kunnen de beren veilig mee en kunnen we daarna verhuizen. Maar voor die tijd mag de kou even wegblijven

Dus dat komt hoop ik wel goed
Dus dat komt hoop ik wel goed
Ik hoop echt dat het niet doorzet! Moet morgen met schoonmoeder naar het ziekenhuis en wil daar heelhuids aankomen.nova schreef: ja, de winter is een feit, de eerste sneeuwvlokjes komen hier heel voorzichtig naar beneden Maar het zal nog ff duren voordat we sneeuwballen kunnen gooien
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Hier indd ook sneeuw. Op een enkel plekje 'blijft het liggen', de rest is direct weer verdwenen.
De autoruit maar gelijk toegedekt zodat we morgen niet mega hoeven te krabben, tenminste....dat hoop ik dan
De autoruit maar gelijk toegedekt zodat we morgen niet mega hoeven te krabben, tenminste....dat hoop ik dan
- Pauline
- 5-sterren

Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor! 
Met veel sneeuw groeit het ijs niet goed en dan 'giet it niet oan'.Pauline schreef: Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor!![]()
Vorst prima, maar van sneeuw heb je alleen maar last.
Pauline schreef: Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor!![]()
Duidelijk les 1 gemist !!!!Ruisje schreef: Met veel sneeuw groeit het ijs niet goed en dan 'giet it niet oan'.
Vorst prima, maar van sneeuw heb je alleen maar last.![]()
Sneeuw?? 
*gaat gauw buiten kijken*
*gaat gauw buiten kijken*
Kunnen jullie de sneeuw in limboland laten?
Pfieuw. Hier niks. Alleen heul koud 
Als je ijs krijgt met sneeuw dan schaatst dat zeer zwaar, laat de sneeuw dus maar achterwege ;-)Pauline schreef: Geef mij maar veel sneeuw en een dik pak ijs! Mijn schaatslessen hebben vruchten afgeworpen, dus ik ben er klaar voor!![]()
Ik als echte fries ben ook klaar voor ijspret :-)
Het heeft idd wat gepoederd. Dwayne heeft vandaag zijn ski-pak gekregen.
Als halve Fries wil ik ook wel ijs. Sneeuw mag inderdaad wegblijven.dinky89 schreef: Als je ijs krijgt met sneeuw dan schaatst dat zeer zwaar, laat de sneeuw dus maar achterwege ;-)
Ik als echte fries ben ook klaar voor ijspret :-)
- Pauline
- 5-sterren

Ik ben heel geen Fries en 2 jaar geleden heb ik geschaatst en daarna gewandeld in de sneeuw, dus het kan wel!

-
Lil
nee! Ik blaas het altijd ver weg, want ik hoef die rommel niet.koekje schreef: Kunnen jullie de sneeuw in limboland laten?